indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

esther25
User
spacer line

Twee jaar geleden ben ik naar Bali/Jawa geweest. Aankomende zomer gaan we weer en willen we een boottocht maken langs de kleine sunda eilanden. Ik heb toen eens mensen gesproken die dat hadden gedaan. Je zit met meerdere mensen op een boot en slaapt er ook op. We willen het daar bij een reisbureau boeken.
Heeft iemand wel eens zo'n tocht gedaan van een dag of 5/6? Kun je een prijsindicatie geven. Daar geboekt? Ervaringen?
Graag hoor ik reacties hierover.

Esther

mark805
User
spacer line

Ik denk dat je dit bedoelt, hier zul je alles vinden: = edit: link weg=

Heb het ook gedaan en is echt aan te raden.

Mark

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Het lijkt me niet slim om die link te volgen.

Ten eerste klopt de link niet en ten tweede als je naar de homepage van die site gaat wordt er een exploit in werking gesteld die een worm op je pc installeerd.

Zier hier voor meer info:

securityresponse.symantec.com/(...)mlredir.exploit.html

=edit: link is inmiddels weg =

Robert.

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

esther25
User
spacer line

Als ik op de link klik kom ik niet op de goede site terecht. Zou je nog eens het adres willen mailen?

Groetjes Esther

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Dag Esther,

De link die gegeven was door Mark gaat naar een site die besmet is met een exploit. Dat houdt in dat wanneer je de site bezoekt automatisch iets in werking wordt gesteld om een virus/worm te downloaden op je pc.

Die link die ik heb verschaft geeft meer info over het gevaar daarvan. Mocht iemand die link gevolgd hebben raadt ik een ieder aan een virusscan te doen op hun PC.

De originele link is al weggehaald door de webmaster hier.

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

marshall
User
spacer line

Hoi Esther

Ergens in April vorig jaar heb ik een dergelijke boottocht gemaakt vanaf Lombok via de noordzijde van Sumbawa naar Flores, terug via Rinca, Komodo ed. Totale duur 5 dgn, heen 3 en terug 2. Er waren incl. ikzelf 8 toeristen en 9 bemanningsleden aan boord. Die 5 dgn waren werkelijk schitterend. Heel mooi snorkelen, wandelen en van de natuur genieten. Op de boot was alles perfect geregeld. De kosten waren 1,7 miljoen rp pp incl alles (slapen op dek zal iets goedkoper zijn). Dit moet in Senggigi bij een beetje travelagency te regelen zijn.

esther25
User
spacer line

Het is alweer even geleden dat ik de vraag stelde, maar nog vraag van mij. Toen je op de boot sliep, vaarde de boot dan of lag de boot in een haven. Dit i.v.m. malaria. Als de boot vaart heb je geen last van de muggen, maar wel als de boot in een haven ligt.
En kun je dergelijke trips ook op Bali boeken?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,006,407 topic views - 240,849 posts - 13,736 topics - 34,552 members - last post @ 04-03-2021 12:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,006,211 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com