indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi,
Ik zou graag willen weten waar waar ik m,n visum nu kan kopen,en hoelang de aanvraag duurt?,en wat het mij gaat kosten?,ik wil een visum voor 60 dagen.
En wat kost het visum als ik het bij aankomst in jakarta koop?,is dat goedkoper?.
Ik weet dat ik de zoveelste ben die hier vragen over heeft,maar hoor zoveel verschillende antwoorden.
Vorig jaar kon je het visum nog in amsterdam ophalen,is dit nog steeds zo?.
Hoop snel een antwoord op mij vragen te krijgen.
alvast bedankt.
andrew

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zonder visum kom je het vliegtuig naar IndonesiŽ niet eens in.

http://www.indonesia.nl staat alle huidige informatie als je een heel snel antwoord wil. Je moet dan echter wel wat lezen Emoticon: Wink

Ibu Inge
User
spacer line

Andrew, volgens mij kost een visum voor 60 dagen Ä 45,00. En of je het visum nog in amsterdam kan aanvragen weet ik niet zeker. Misschien is het handig om Garuda te bellen of te mailen hierover. Tel.nr. 020-5502600 - email: infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.garuda-indonesia.nl.
Inge

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Inge,

Garuda is een luchtvaartmaatschappij, die bovendien niet op Nederland vliegt, hen mailen voegt denk ik weinig toe. Het visum kost inderdaad 45 euro voor 60 dagen en 30 euro voor 30 dagen. Zodra je op de website van de Indonesische ambassade komt en je gaat naar 'consular/immigration', staat dat daar meteen vermeld.

Yerun

Ibu Inge
User
spacer line

Jeroen,

Ik weet dat Garuda een luchtvaartmaatschappij is maar de keren dat ik naar Bali vloog heb ik altijd in Amsterdam mijn visum geregeld in de Brachthuijzerstraat. Op de 3e etage van Garuda is een kantoortje ingericht voor aanvragen van het visum. Een mevrouw en mijnheer van de indonesische ambassade zijn daar om de aanvragen in behandeling te nemen. Amsterdam is voor mij dichterbij dan Den Haag. Heb net gebeld en je kan daar vanaf 10.00 - 13.00 uur terecht. Dus voor mensen die in de omgeving van Amsterdam wonen, je kan je visum nog altijd bij Garuda in de Brachthuizerstraat regelen.
Inge

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Inge,

Nu snap ik wat je bedoeld, zit Garuda nog altijd daar? Hmm... ze vliegen nog altijd niet meer op Amsterdam. Zolang het kantoortje open blijft is er hoop natuurlijk.

Yerun

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,671 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com