indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Voor misverstanden over gerechten meenemen,
en dat we niet allen het zelfde meenemen....

Wij waren van plan om RENDANG, Bami goreng di jakarta mee te nemen.

Groetjes Robert & Devi

Emoticon: Nice -------------- Emoticon: Bye bye

like to live in ID,but it takes a while to get there

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik haal verse spekkoeken, in ieder geval 2. Verder misschien wat te drinken als het voor handen is en ik het op de brommer mee kan nemen vanuit Eindhoven.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Omdat ik van plan ben om vanuit Gouda op de fiets te komen en daar twee dagen voor uittrek zal ik maar geen eigengemaakt gerecht meenemen omdat ik geen koelkast bij me heb. Ik denk aan iets houdbaars als serundeng en acar en mogelijk wat blikjes bier.
Tot ziens in Son.
Jan.

spacer line  

Hoi Dangdude,

Je hebt tegenwoordig van die handiggen aanhangwagentjes voor achter de fiets Emoticon: Yeah right!

Live life to the max.......

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi Eduard,

Die zijn er inderdaad, maar je denkt toch zeker niet...(saya tidak orang Gila?)
Maar leuke tip hoor! Zie je de 22e.

spacer line  

On 06-05-2005 11:20 dangdude03 wrote:
Hoi Eduard,

...(saya tidak orang Gila?)

Waar ga je slapen tussentijd Emoticon: Clown , ikzelf zit ook te denken om op de fiets tegaan vanaf veldhoven.....maar volgens latex is dat niet tedoen.

Tot de 22ste Jan en vergeet vooral de arac niet !

Groetjes Eduard.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Van Jeroen heb ik een camping adres gekregen in Son en Breugel.

Maar kom..Veldhoven - Eindhoven is een kippe eindje, best te doen lijkt me.
Je bedoelt arak ? Lijkt me geen goed idee, laat ik het maar op acar houden (atjar) en een biertje. Zie je in Son.

Groetjes, Jan.

spacer line  

Oh foutje Jan, ik heb er iets wat tevlug doorheen gelezen en dacht dat je over arak sprak maar het was acar ! in iedergeval ik heb weleens een slokje geprobeerd van die araka-tak...phoe phoe werd al duizelig bij 1 slokje..mijn voorkeur gaat ook uit naar een lekker biertje...bij goed weer en dat moet lukken zou je zeggen!

In iedergeval een goede reis naar son en ik denk dat ik dat kippe eindje maar waag...

Groetjes,
Eduard.

alinda
User
spacer line

ik kom ook met mijn broer rene
is het goed dat ik zalm salade mee neem?
want ik kan niet zo goed de indonessche recepten
groetjes alinda

sorry voor het taal gebruik , maar het is al laat
doei

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Wat mij opvalt is dat er vele Brabanders tussen zitten, aangezien ik of mijn moeder uit Veldhoven komt en de rest van onze familie daar nog zit wens ik oe alle een plessante moaltied toe

Sepp
Eh wie denkt er aan de bool? Vruchten op sap, banaantjes, lychees, nanas, appel, jeruk, sudah!!

spacer line  

Dag Sepp'

Vele malen is mij jou foto zo bekend voorgekomen, volgens mij kennen wij elkaar! maargoed de groetjes uit Veldhoven.

Ik zal je wel een mail sturen.

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Ik kom niet zo vaak in Brabant, Ik zit al bijna 2 jaar in Indonesie. Wie weet Deja Vu??

Sepp

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Sepp,Dat komt omdat Jeroen een Brabander is en de tweede Kumpulan in Eindhoven gehouden werd. en daar de erwtensoep me lekker smaakte.
Umberto. Emoticon: Angry

spacer line  

Hopende dat we volgende week zondag beter weer hebben als vandaag aub ! Emoticon: Laugh out loud anders moeten we echt aan de erwtensoep.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Angry Wacht maar Emoticon: Bye bye Je weet maar nooit wie er met sambal komt.
Want erwtensoep met sambal is lekker.Enne..... ik weet het Emoticon: Clown
Maar niet door vertellen hoor anders hebben anderen niks.
Umberto

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Bonjour, wij zijn weer thuis. Goed topic, deze. Wij, als gastgezin Emoticon: Wink , zullen in ieder geval zorgen voor de rijst, via de rijstkoker, en natuurlijk bier/drank. Jack, nam jij je rijstkoker ook mee? Wel handig als we 2 rijstkokers hebben. Iedereen 'in' voor Pandan rijst??
Zijn er nog mensen die speciale wensen hebben voor wat betreft eten en drinken? Dan ook graag hier in dit topic even graag doorgeven!
Groetjes, Johan en Debby

Begin de details te vergeten

spacer line  

Hoi Dangdude....ga je al onderweg vandaag richting Son of vertrek je morgen? in iedergeval een goede reis mocht je nog op de fiets gaan !, en drink niet al je biertjes op onderweg he Emoticon: Yeah right!

Selamat jalan.....Jan.

Eduard.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

O ya, ik neem wat krekeks mee. Natuurlijk Sampoerna, maar misschien heb ik ook nog wat sterkers voor de liefhebbers (wel wat ouder, maar dat mag vast geen probleem zijn)

spacer line  

Dat klink goed Yerun ! maar met de iets ouderen pakjes rook je soms nog een iets wat zwaarderen pijp Emoticon: I love it als het maar geen pakjes zijn van je eerste reis! dan is het goed Emoticon: Talk to the hand

Gr Eduard.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 20-05-2005 17:17 Martin-Solo. wrote:
Dat klink goed Yerun ! maar met de iets ouderen pakjes rook je soms nog een iets wat zwaarderen pijp Emoticon: I love it als het maar geen pakjes zijn van je eerste reis! dan is het goed Emoticon: Talk to the hand

Gr Eduard.

eeh.,.. 2001 en 2002. Maar ze hebben altijd liggen te drogen, dus schijnbaar smaken ze sterker. En anders gaan ze gewoon de kliko in hoor. Ik verzamelde ze, maar meer dan 8 soorten heb ik nooit gehaald Emoticon: Clown

spacer line  

ho ho Jeroen niets de kliko in....! een aardappelschil doet wonderen Emoticon: Nice ik wil je wel helpen met je verzameling ! in bali schijnen ze ook pakjes te hebben die ze weer niet in yokja hebben....of misschien heb je die al omdat jij nogal eens op en neer rijd met de...sepeda motor Emoticon: Clown

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Nah.. later.. als ik niet meer in Nederland ben, dan ga ik wel weer wat verzamelen. Buiten een mooie tuin met veel eetbare dingen en dergelijke... ook sigaretten.

Maar overmorgen moeten we het doen met kreteks, hapjes en drankjes.. Dat gaat vast lukken. Emoticon: Yes!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Lekker eten kretek roken kopi tubruk drinken.
Maar heeft er iemand sigaren uit Indonesie?
Umberto
hagen763Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl Emoticon: Yeah right!

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

nauw of het gaat lukken jeroen ik weet het niet een kretekje lust ik wel, de hapjes en drankjes nou ja , maar mijn hapje is naar de filesteinen er loopt bij mij in de buurt een kat rond die ziet er uit je houdt het niet voor mogelijk in plaats van een witte kat is het een bruine geworden en dat terwijl enkele uren daarvoor Martin Solo het bijzonder lekker vond, dus met andere woorden ik moet opnieuw aan de slag, ach ja een gepensioneerde moet toch iets te doen hebben en nu hopen dat we zondag zoals in Bali in korte broek kunnen rondlopen, met al die witte beentjes van degenen die nog niet zijn weggeweest. Luidjes tot zondag Martin en ondergetekende zijn met de benen wagen dus als iemand twee verdwaalde toeristen ziet neem of geef ze een lift naar Son. Houwdoe en bedankt

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Umberto,
Waarom kwam je ook al weer niet? We zullen je missen!
Ik had tot enkele maanden nog sigaren. Uit Yogyakarta. Met vanillesmaak. Deze sigaren had ik gekregen op de ambassade van Indonesia van medewerkers van het BKPM van Yogya district die toen daar waren. Ik moet zeggen, wel lekker en apart.
Groet, Johan

Begin de details te vergeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

90,122,038 topic views - 241,252 posts - 13,739 topics - 34,870 members - last post @ 15-04-2021 12:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

146,824,943 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com