indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

harlys
User
spacer line

On 13-04-2021 17:24 jstar wrote:
Het is toch werkelijk absurd dat Harlys nu in één keer hier meedeelt dat zijn broer Thijs is? Dat betekent dat hij ons heeft voorgelogen over ’zijn’ café in Bogor, of dat zijn broer hier in het verleden gewoon aan het posten was. En dan nog eens die medische trip naar Nederland, dat was ook al zo’n teken aan de wand waarbij het volkomen onduidelijk was wie het nu eigenlijk was.

Vertel eens wat over jezelf, manggis? Ook een vriendje / familielid / buurman * die voor de gelegenheid even een user ID moest aanmaken? Komaan zeg, het is gewoon lachwekkend als het niet zo zielig was allemaal. Schizofreen inderdaad.

Met zulke personen kan je toch geen serieuze discussies op een forum voeren en dan laten mensen het afweten ja.

* streep door wat niet van toepassing is

Ik heb nog steeds het Cafe in Bogor stap er binnen krijg je een biertje het heet nu cheers!

Staat te koop 3,5 milljard.

Ben ik na mijn verslaving begonnen op de jl dali 10 in Bogor. 13 jaar geleden!

Mijn broer woonde in Bogor maar is terug in Nederland!

Je mag bij deze JUNK ook langs komen Villa ciomas indah

Vraag maar naar die nederlander er woont maar een 1

dan zeggen ze die woont daar in die grote villa van 450/2

4 slaap kamers 4 bad kamers 2 woonkamers 2 keukens grote garage uitzicht op de bergen net gebouwd! van de week is het af

koste een paar miljard maar dat kon deze slimme junk wel betalen want die heeft hersenen!
vanaar dat ik jullie allemaal analiseer. Als Malam wat schrijft dan zie je om zijn artiklelen de slijmerts aan zijn lippen hangen Emoticon: Bye bye

Kijk maar elke keer dat is niet weg te halen

Bluf ik? kom maar langs.

Velen zullen niet mogen jammer vandaag weer gehoord 30 dagen alles op slot Emoticon: Bye bye

Maar anders kom je stiekum Emoticon: Laugh out loud

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

harlys
User
spacer line

Werk hier ook in Ciawi vrijwillig in een verslavings kliniek ik schaam mij niet voor mijn verleden ik heb teminsten een eigen verleden

Jullie hebben een ja knikkers inlik verleden!

Maar die verslaafden in (ciawi) moeten in jullie mooie indonesie natuurlijk ook allemaal tegen de muur! abknallen mens ontwaardig Jstar en Kembang kunnen dat heel goed verwoorden!

Het zegt al weer genoeg keer op keer bevestigen dat jullie vuile nazi zijn die mensen die geestelijk wat achter zijn of zich verkeer uit drukken op dit Forum gelijk worden afgezeken in vereniging (jullie vallen gezameklijk aan dat zie je NU weer! En dat moet weg dat past hier niet!

Namen scrol maar terug jullie hebben je naam hier vereewigd!

Erg dat Annemiek dus het liefst ook mee doet (lees haar reactie over mijn Topic) vind het dus ook fijn iemand verwijderen afvoeren is niks waard.

En nu erbij ... junken achtelijke mensen die horen niet thuis op dit forum.

Nu heb vrienden op floris zal hun als ik daar weer eens kom eens vragen of ze die nederlandse kennen met haar Nazi gedachten Emoticon: Bye bye

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

harlys
User
spacer line

On 13-04-2021 16:46 elsbeth wrote:
Ja hoor, Kembang. Zoals ik al zei: allemaal actie- reactie. Je hoeft niet overal op in te gaan. En zeker niet terug te gaan schelden. Heel slecht idee en bereik je geen sodemieter mee. Gewoon even niet meer op H reageren. Zal je zien hoe aardig hij wordt. Wedden?

Ik ben niet begonnen met schelden en ze schelden niet terug dat deden ze al eersten! Dan heb je ze niet gevolgd
ze zijn mij en anderen al een jaar aan het afkraken en Malam is er mee begonnen..

Kijk nu word ik hier weer neergezet van de schelder.

Je moet niet terug schelden zeg je?

Zij zijn begonnen (en niet allen met schelden) wil je nu dat ik al die verhalen ga op zoeken en plaatsen alhier? zijn we weken bezig.

Ik ben niet begonnen. En ja toen ze dachten mij op de kast te kunnen krijgen heb ik hun allemaal boven op de kast gekregen zie maar ze reageren zwak en als een kip zonder kop Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Ze verlangen nu wel heel erg naar Malam? zonder hun guru zijn ze niks nada!

Actie reactie Emoticon: Bye bye

harlys
User
spacer line

On 13-04-2021 19:36 manggis wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kembang dank u wel
[YouTube video removed]

LIK LIK willen jullie even samen op een kamertje?

harlys
User
spacer line

On 13-04-2021 17:24 jstar wrote:
Het is toch werkelijk absurd dat Harlys nu in één keer hier meedeelt dat zijn broer Thijs is? Dat betekent dat hij ons heeft voorgelogen over ’zijn’ café in Bogor, of dat zijn broer hier in het verleden gewoon aan het posten was. En dan nog eens die medische trip naar Nederland, dat was ook al zo’n teken aan de wand waarbij het volkomen onduidelijk was wie het nu eigenlijk was.

Mijn broer poste ook wel eens wat onder mijn naam (Harlys) hij had geen account hier!! in het TOPIC. de reclame over het Cafe deden we overal samen! vandaar dat het jullie verwarde de computer stond gewoon in het cafe en dan logde ik weer eens in en dan thijs! (Cafe Harlys Bogor.)

We runden samen het cafe, maar thijs heeft een zware hart operatie moeten ondergaan! En malam vond dat we profiteerden van de zorg in nederland bla bla. Lees gvd eens goed wat er gebeurt is en waarom ik dus pist off ben! Wel janke over malpje zijn ziekte maar anderen...pfff
VAT JE HET NU?

Vertel eens wat over jezelf, manggis? Ook een vriendje / familielid / buurman * die voor de gelegenheid even een user ID moest aanmaken? Komaan zeg, het is gewoon lachwekkend als het niet zo zielig was allemaal. Schizofreen inderdaad.

Met zulke personen kan je toch geen serieuze discussies op een forum voeren en dan laten mensen het afweten ja.

* streep door wat niet van toepassing is

Ik ken de man niet maar denk dat hij is gaan terug lezen en hij ziet de verenigde aanval.

Ik ken jullie allemaal door 11 jaar op dit forum te zijn wel en kan bijna uit de verhalen aanwijzen wat je doet en ook nog wel waar je woont.

Blijkt ook al niet veel soeps te zijn.

Velen zitten in een klein kut kamertje achter het toetsen bord mensen te beledigen.

En een wil naar dit land toe waar ze liever geen harlys of Junken hebben wonen, maar helaas er zijn mensen hier die geestelijk niet sterk zijn maar die verwijderen we van Floris zoiets?

Zielig echt zielig! Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Jezus...ik ben geen politie. Gedoe als wie er als allereerste begon, daar ga ik me niet mee vezig houden hoor!
Kembang, nee..ik ben helaas niet gezond. Eind september diagnose eierstokkanker, eind oktober grote buikoperatie en sinds 7 dec 6 chemokuren gehad. Vorige week de laatste. Ik ga vanaf volgende week weer wat werk hervatten. Ben er heel goed doorheen gekomen, zowel fysiek als mentaal. Komende 2 jaar worden spannend. Zal mentaal wel.moeilijker worden. We zulen zien..

harlys
User
spacer line

On 13-04-2021 22:36 elsbeth wrote:
Jezus...ik ben geen politie. Gedoe als wie er als allereerste begon, daar ga ik me niet mee vezig houden hoor!
Kembang, nee..ik ben helaas niet gezond. Eind september diagnose eierstokkanker, eind oktober grote buikoperatie en sinds 7 dec 6 chemokuren gehad. Vorige week de laatste. Ik ga vanaf volgende week weer wat werk hervatten. Ben er heel goed doorheen gekomen, zowel fysiek als mentaal. Komende 2 jaar worden spannend. Zal mentaal wel.moeilijker worden. We zulen zien..

Das heel vervelend heel veel sterkte van mij gewenst!

Dina81
User
spacer line

Voor harlys

Second Nuremberg tribunal Has been Prepared

https://greatreject.org/second-nuremberg-tribunal/

manggis
User
spacer line

On 13-04-2021 22:26 harlys wrote:

[quote removed]

LIK LIK willen jullie even samen op een kamertje?

harlys kijk uit hoor dit is namelijk mijn mama favoriet nummer toen wij nog in tasikmalaya woont draai ze deze plaat dag in dag uit ha ha ha Emoticon: Yes!

manggis
User
spacer line

On 13-04-2021 22:36 elsbeth wrote:

elsbeth, veel sterkte en beterschap houd moed, ook dit komt weer goed.

harlys
User
spacer line

On 14-04-2021 07:33 manggis wrote:

[quote removed]

harlys kijk uit hoor dit is namelijk mijn mama favoriet nummer toen wij nog in tasikmalaya woont draai ze deze plaat dag in dag uit ha ha ha Emoticon: Yes!

Wat er na dit nummer komt is ook heel mooi om te luisteren Emoticon: Bye bye

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Wow....Elsbeth...dát is even schrikken na jou bericht te hebben gelezen meis......
Goed om te lezen dat je prima door heen ben gekomen, desondanks spanning, verdriet en een grote buikoperatie met daaraan gekoppelde chemo-kuren erbij, hebt je zéker een jas uitgetrokken !! Blijft positief en geniet juist van het leven om je heen Elsbeth.....
Doe rustig aan op je werk.....want ook sociale contacten hebt je nodig en ook het lachen is en blijft gezond. Emoticon: Laugh out loud
Ik wens jou en je gezin véél sterkte toe en hoopt je af en toe hier weer te kunnen zien... Emoticon: Yes! :
Liefs Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

harlys
User
spacer line

Koop 3 grape fruit en maak vanavond nog zelf hydroxychloroquine

Was 3 grape fruit schil ze, doe de schillen in een pan giet er 2 liter water op. Breng dit aan de kook zet de pit klein doe er deksel op en laat 2 uur koken.
Laat met deksel afkoelen. Giet een beetje hiervan in een bakje dat koelt vlugger af en dek het met een bordje af
Maar als het klaar is kun je al
Beginnen met haar 1 eetlepel hiervan te geven (nemen) dan gaat het slijm in de longen door ophoesten uit de longen

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Elsbeth, hoop dat je je snel weer de oude mag voelen. Dat was inderdaad even schrikken.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Op 14-04-2021 10:00 schreef harlys:
Koop 3 grape fruit en maak vanavond nog zelf hydroxychloroquine

Was 3 grape fruit schil ze, doe de schillen in een pan giet er 2 liter water op. Breng dit aan de kook zet de pit klein doe er deksel op en laat 2 uur koken.
Laat met deksel afkoelen. Giet een beetje hiervan in een bakje dat koelt vlugger af en dek het met een bordje af
Maar als het klaar is kun je al
Beginnen met haar 1 eetlepel hiervan te geven (nemen) dan gaat het slijm in de longen door ophoesten uit de longen

waar slaat dit weer op mister Doekoen

Shalom

harlys
User
spacer line

On 14-04-2021 13:59 Bokito wrote:

[quote removed]

waar slaat dit weer op mister Doekoen

Nu meneer GROOT licht het middel hydroxychloroquine staat in Indonesie op de zwarte lijst want het werkt niet Emoticon: Nooo

Voorheen kon je het gewoon kopen in de aphotheek maar de WHO zegt het werkt niet.!

Mensen met de mamba dara sterven nu door dat het niet verkrijgbaar meer is alhier dus kom ik met een Tip.

Maar goed kon jij ook niet weten als je ergens op een donker zolder kamertje je wezeloos zit te typen en zinloze opmerkingen maakt.

Maar snap het al mag niet over het middel gepraat worden door een bruinhemd Emoticon: Bye bye

Stel je voor dat het werkt dan hebben ze geen covid slachtoffers om die aan de wereld te tonen Emoticon: Shut up!

Kun je zien wat een pennen streek van de vuile patjakkers (WHO) kan doen wist je dat de voorzitter van de WHO is aangeklaagd voor genocide in zijn eigen land zo een 10 jaar geleden?

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Wat voor wartaal braak je weer uit?

Shalom

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Nu malam andere katten te geselen heeft, zag harlys zijn kans schoon om dit forum op te leuken, zonder een weerwoord te vrezen van malam.

Een mening hebben is 1 ding, maar die moet wel gefundeerd zijn. Daarom ben ik eens gaan kijken naar de geschiedenis van harlys. Het moet gezegd: hij is een veelposter de laatste tijd!
Maar driewerf helaas, veel meer dan keet schoppen, scheldpartijen en/of beschuldigingen zit er helaas niet tussen.

Ik geloof wel dat mensen een tweede kans verdienen. Dus: als hij de komende week elke dag een nuttige bijdrage kan leveren, mag hij blijven, anders. Emoticon: Bye bye Emoticon: Party!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

harlys
User
spacer line

On 14-04-2021 20:42 erwin wrote:
Nu malam andere katten te geselen heeft, zag harlys zijn kans schoon om dit forum op te leuken, zonder een weerwoord te vrezen van malam.

Een mening hebben is 1 ding, maar die moet wel gefundeerd zijn. Daarom ben ik eens gaan kijken naar de geschiedenis van harlys. Het moet gezegd: hij is een veelposter de laatste tijd!
Maar driewerf helaas, veel meer dan keet schoppen, scheldpartijen en/of beschuldigingen zit er helaas niet tussen.

Ik geloof wel dat mensen een tweede kans verdienen. Dus: als hij de komende week elke dag een nuttige bijdrage kan leveren, mag hij blijven, anders. Emoticon: Bye bye Emoticon: Party!

Ja weer zo een waarheid ontkenner het houd niet op. Je gooit gewoon olie op het vuur hier mee!

Ik een tweede kans flikker toch op nep ingenieur! heb je geen werk meer naar 16 jaar?
Covid Ohh Covid!

Nu dan maar doeloelloos hier maar effe kwijlen? dus je komt ook het verziekende tuig effe mee helpen?

Anders wat? afschieten? laf bek Emoticon: Bye bye

Maar zo houden we het forum levend en hebben we weer een die wacht op zijn meester om hem de kont te likken

Emoticon: Bye bye

harlys
User
spacer line

Actie reactie. Emoticon: Yawn

Ik vertel wat over hydroxychloroquine en gelijk word het de grond in geramd wie begint er dan? vraag dat maar aan boktootje de aap.

Nee niemand mag wat op het forum schrijven we blijven eerst bidden en hopen dat onze guru weer wat schrijft.

Dan komen wij het verhaal wel even bekwijlen Emoticon: Bye bye

harlys
User
spacer line

On 14-04-2021 20:42 erwin wrote:

Malam vrezen ????

Je erkent zijn zwijnen gedrag! Kijk zo verlul je het zelf.

Wie moet Malam vrezen en waarom dan wel?

Nu vertel vertel!!
Emoticon: Laugh out loud

Twee weken geleden was hij nog jankend online omdat ik wat geplaatst had wat niet kon dat moest verwijderd worden en ik geblokkeerd. Lees het maar na.

Toen natuurlijk actie / reactie van mij! Vind je dat vreemd?

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Het volgende staat al jaren onder mijn avater ....

Karama Emoticon: Confused

manggis
User
spacer line

harlys je bent untouchable!!!. ik ben benieuwd wie is de volgende om jou aan te vallen ha ha ha maar goed even wat dangdut tussendoor.

harlys
User
spacer line

On 14-04-2021 21:16 manggis wrote:
harlys je bent untouchable!!!. ik ben benieuwd wie is de volgende om jou aan te vallen ha ha ha maar goed even wat dangdut tussendoor.

[YouTube video removed]

Dank je dikke TUUT van mij!

En mooie muziek weer!! ik ga effe luisteren en ontspannen.

Jij weet wat iemand nodig heeft na een gewonnen een dual Emoticon: Party!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Als de Kat van huis is.....dansen de Ratten ( muizen ) op tafel..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Komt zeker héél bekend voor toch ?? Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

harlys
User
spacer line

On 21-04-2021 09:44 Kembang wrote:

Als de Kat van huis is.....dansen de Ratten ( muizen ) op tafel..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Komt zeker héél bekend voor toch ?? Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Ja of de ene zijn dood is een ander zijn brood Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,716,369 topic views - 242,044 posts - 13,758 topics - 35,455 members - last post @ 20-10-2021 20:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,445,832 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com