indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

harlys
User
spacer line

Volgens de geleerden gaat het nog wel tot Juni 2022 duren maar dan kun je als je gevacineerd ben Indonesie weer in Emoticon: Party!

Heb je al plannen als je dan mag vliegen Emoticon: Bye bye

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

spacer line  

Ja ik mis het al ... is alweer 8 maanden geleden voor mij. Ik ben van plan om in juli weer te gaan voor 5 weken. Emoticon: Party!

jstar
User
spacer line

Begin je nu al op je eigen Posts te reageren Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.harlys? Of is dat je ...ahem broer?

Over De Keizer heb ik ook mijn bedenkingen trouwens.

spacer line  

whahaha .... nee wij zijn geen broertjes ... Emoticon: Bye bye

harlys
User
spacer line

On 01-04-2021 07:34 Henri bogor wrote:
Ja ik mis het al ... is alweer 8 maanden geleden voor mij. Ik ben van plan om in juli weer te gaan voor 5 weken. Emoticon: Party!

Ik weet goedkope apartementen in Bogor

Alles er op en er aan ac en eigen keukentje netjes en gebruik van zwembad en dat voor weinig geld

geeft maar een gil als je er een zoekt voor aantal dagen in Bogor!

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

spacer line  

Hoi harlys

Ik kom al een jaar of 9 in bogor .. ben al voorzien van een mooi huis ... maar is goed te weten dat jij appartementjes ter beschikking hebt ... ben gemiddeld 4 mnd per jaar thuis. en de rest in NL

harlys
User
spacer line

On 01-04-2021 14:57 Henri bogor wrote:
Hoi harlys

Ik kom al een jaar of 9 in bogor .. ben al voorzien van een mooi huis ... maar is goed te weten dat jij appartementjes ter beschikking hebt ... ben gemiddeld 4 mnd per jaar thuis. en de rest in NL

Ik beschik er zelf niet over maar ken toevallig mensen die ze verhuren.

Die hebben dan zelfs iets gekocht op krediet en via verhuren kunnen ze de krediet kosten dekken. Want hier gaat het door het covid ook zeer slecht.

spacer line  

Ik weet er alles vanaf wbt covid in Bogor ... speur zelf de gevolgen in nabije omgeving.Maar het is idd goed te weten dat jij mensen kent die appartementjes verhuren. indien nodig zal ik contact opnemen.

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Jaartje of 11 geleden deed ik veel vrijwilligers werk voor een Yayasan in Malang, Bhakti Luhur, gehandicapte kinderen, die hebben plekken in heel Indonesie, ben toen ook wat veld werk wezen doen in Tangeran, Bekasi en dus Bogor, niet de stad maar ver weg de kampungs in, de armoede daar is onbeschrijvelijk en in die tijd zwaaide de FPI met de scepter daar, best redelijk heavy shit wel. Kan me niet voorstellen hoe heftig het daar nu wel niet zal zijn, was voor covid serieus onvoorstelbaar daar......

Blij met jouw berichten hier Harlys want ik zie hoe waanzinnig slecht het hier gaat in de gebieden rond Bandung zoals Cimahi, Padalarang enzo, hele area's waar het op zich ok ging en nu veranderd in echte ghettos waar haast niemand meer werk heeft, allemaal in een jaar tijd, kan echt niet veel langer door gaan zo.... En nu staat de Ramadhan voor de deur, altijd mijn favoriete tijd hier, maar dan stijgt de criminalteit ook altijd omdat mensen wanhopig op zoek naar geld zijn voor Idul Fitri, hou m'n hart vast voor dit jaar.....

harlys
User
spacer line

On 01-04-2021 15:37 madrotter wrote:
Jaartje of 11 geleden deed ik veel vrijwilligers werk voor een Yayasan in Malang, Bhakti Luhur, gehandicapte kinderen, die hebben plekken in heel Indonesie, ben toen ook wat veld werk wezen doen in Tangeran, Bekasi en dus Bogor, niet de stad maar ver weg de kampungs in, de armoede daar is onbeschrijvelijk en in die tijd zwaaide de FPI met de scepter daar, best redelijk heavy shit wel. Kan me niet voorstellen hoe heftig het daar nu wel niet zal zijn, was voor covid serieus onvoorstelbaar daar......

Blij met jouw berichten hier Harlys want ik zie hoe waanzinnig slecht het hier gaat in de gebieden rond Bandung zoals Cimahi, Padalarang enzo, hele area's waar het op zich ok ging en nu veranderd in echte ghettos waar haast niemand meer werk heeft, allemaal in een jaar tijd, kan echt niet veel langer door gaan zo.... En nu staat de Ramadhan voor de deur, altijd mijn favoriete tijd hier, maar dan stijgt de criminalteit ook altijd omdat mensen wanhopig op zoek naar geld zijn voor Idul Fitri, hou m'n hart vast voor dit jaar.....

Ja het huilen staat mij vaker nader dan het lachen.

Ze bieden je van alles aan te koop tot aan bankstellen die wij naar de stort zouden brengen. Dat zie je wel op OLX.

De punjak ik woonde 1 km van de pasanterin af van de FPI het is allemaal in beslag genomen na de arrestatie van Abdul Rizieq.

Goed men mag mij hier dan een zeikert vinden althans een aantal zijn voortdurend bezig de boel afte kraken maar die zijn al algemeen bekend die hoeven geen kleur te bekennen daar is al door heen geprikt door forum lezers.

Maar om bij het punt te komen ik maak me ook heel erg zorgen ook om de veiligheid van de Nederlandse burgers alhier! en andere expats.

Idd madrotter het moet stoppen! Maar hoe? Er zijn mensen die echt geloven in covid als een dodelijk virus. En oke dan is het zo! Het is er en levens gevaarlijk.

Maar ik zie het zo ook duister in Emoticon: Cry

spacer line  

Ik denk dat je het probleem meer politiek breed moet zien .. zowel in NL als indonesia ... er worden beslissingen gedaan die niet altijd ten goede komen van de burgers .... kijk ff voorbeeld .. auto kopen in indonesia .. 0 % pajak voor 21 auto ..... ga eens een offerte aanvragen ... eer je weet ben je opeens 10 jt en meer kwijt .. de regering wil de economie stimuleren .. maar dan komen de jakhalzen om de hoek kijken ... dealers en krediet verstrekkers ..... ik heb besloten door deze redenen ... ik sponsor geen van deze .... gewoon cash .. daarmee wil ik de economie stimuleren ... ik praat uit opgedane ervaring

spacer line  

Maar als men kijkt naar de jongeren in dit verhaal .. die zijn idd de dupe .... kleinzoon is als 14 maanden thuis .. studie ol .. via whatsapp ... reken er maar op .. hij heeft een gigantische leer achterstand .. dan ff een sprong naar de universiteit maken ... sinds 2 mnd geleden voor het eerst klasikaal leren ... ook deze studenten hebben een leer achterstand. dit is ook zo in NL maar de schade is minder ... idd velen hebben hun baan verloren aldaar .... het trieste is .. het eind is nog niet in zicht ..

harlys
User
spacer line

On 01-04-2021 16:54 Henri bogor wrote:
Maar als men kijkt naar de jongeren in dit verhaal .. die zijn idd de dupe .... kleinzoon is als 14 maanden thuis .. studie ol .. via whatsapp ... reken er maar op .. hij heeft een gigantische leer achterstand .. dan ff een sprong naar de universiteit maken ... sinds 2 mnd geleden voor het eerst klasikaal leren ... ook deze studenten hebben een leer achterstand. dit is ook zo in NL maar de schade is minder ... idd velen hebben hun baan verloren aldaar .... het trieste is .. het eind is nog niet in zicht ..

Ben blij je hier te ontmoeten en hoe je er tegen aan kijkt Emoticon: Yes!

Ja mijn dochtertje is 9 jaar en krijgt s'morgens 35 min les en dat ook niet elke dag het is echt belachelijk maar wel de volle pond aan de school betalen.

Kregen we vandaag een whatssapp mededeling van de school formulier ophalen.

Zo gezegt zo gedaan er staat ...

Zou u uw kind weer op school willen hebben maar dan moet je wel een masker dragen en zo een schield?

Was gelijk pist of en gelijk het gevoel we gaan door met deze ellende iniedergeval tot dik na de zomer ook hier word gesproken over een 4 de golf.

Nu ja ik heb nu maar prive lessen geregeld.

Maar ouders kunnen dat niet betalen en wat hoor ik tot mijn stomme verbazing prive lessen mogen niet.

Nu ja toe maar wie betaalt die bepaald geld dan hier weer wel Emoticon: Blush

Maar begrijp ik uit je verhaal dat jij hier heen kan komen omdat je familie hier zit op gronden van gezins herenigen?

Want je komt er hier moeilijk in Henri!

spacer line  

Idd iedereen betaald de volle pond aan kosten voor de school, Ik heb wel vernomen dat men de scholen wil openen ongeveer in juli. Ja ik kom het land in ... heb kitas .. wel is het zo sinds 1 januari moet men wel in quarantaine in een hotel voor 5 dagen .... dus al die tijd ben ik kwijt en de nodige onkosten daarbij komend

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Yup, die quarantaine daar sta ik binnen een paar weken ook voor. Weet nog niet juist hoe het werkt, maar dat komt wel in orde. Ik mis Indonesië en mijn echtgenote enorm. Ben bijna 1 week in België en ik ben het hier al terug beu.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

spacer line  

Ik wens je veel succes nsenada over een paar weken. Enja we missen allemaal de echtgenote. Ik had het beu zijn al toen ik in het vliegtuig stapte om weer terug te keren naar NL .... maargoed er moet ook gewerkt worden. Brood op de plank.

harlys
User
spacer line

On 02-04-2021 09:18 nsenada wrote:
Yup, die quarantaine daar sta ik binnen een paar weken ook voor. Weet nog niet juist hoe het werkt, maar dat komt wel in orde. Ik mis Indonesië en mijn echtgenote enorm. Ben bijna 1 week in België en ik ben het hier al terug beu.

Kan ik je wel wat bij helpen!

kennis van me kwam in feb ( er zijn pakketten meestal 6,2 juta)

Maar 5 dagen 5,3 jt in bell swiss hotel. kan iets veranderd zijn in 2 weken?

Dat is incl eten, 2 x pcr test en de was doen ze.

Je kan het hotel verlaten maar niet het terrein af.

Je kunt naar Starbucks en andere restaurants bij het hotel.

Dit is het nummer van een medewerker die de boekingen regelt zoals pickup v h vliegveld.

+6281322540530

Suxses Emoticon: Party!

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Bedankt Harlys... dat was de info die ik halvelings ook al gehoord had. Het telefoonnummer zal zeker van pas komen en die pickup van het vliegveld is meegenomen. Weet jij soms of de eerste test op de luchthaven is of in het hotel?

harlys
User
spacer line

On 02-04-2021 18:33 nsenada wrote:
Bedankt Harlys... dat was de info die ik halvelings ook al gehoord had. Het telefoonnummer zal zeker van pas komen en die pickup van het vliegveld is meegenomen. Weet jij soms of de eerste test op de luchthaven is of in het hotel?

Zal ik even vragen belde hem nam niet op hoor je vandaag nog Emoticon: Bye bye

spacer line  

Nsenada ... op deze webstie vindt jij denk ik ook die info
https://kemlu.go.id/penang/en/(...)cular-no-8-year-2021
zoals ik het lees ... 72 uur voor vertrek ...24 uur na aankomst .... en na 5 dagen aankomst/quarantaine ... ik hoop dat je hier wat aan hebt

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Bedankt Henri... ik zal dus waarschijnlijk getest worden in het hotel. Dat is dus makkelijk, hoef ik er zelf geen moeite voor te doen.

Volgens mijn echtgenote, is er sprake dat de nationale vluchten een tijdje geschrapt gaan worden, ten tijde van ramadan. Volgende week zou daar meer informatie over zijn, volgens haar. Dat zou mijn reisplannen dus nog in de war kunnen sturen Emoticon: Confused

spacer line  

Ik weet niet of ze zijn geschrapt ... maar de regels zijn wel aangescherpt ... ik geloof dat ik zoiets 2 dagen geleden op tvone of metro tv had gezien

spacer line  

nsenada ... ik denk dat je hier de info uit kan halen wat er zoal aangescherpt is ... heeft meer betrekking op vervoer over land ... https://travel.kompas.com/read(...)-april-2021?page=all

harlys
User
spacer line

On 02-04-2021 18:33 nsenada wrote:

In het hotel ze zitten bij het pakket (hotel 5 dagen de was doen ze van je en de 2 testen) van het nummer wat ik je gaf! Er zijn meer organisaties die dit aan bieden (andere hotels)

Maar dit is goed vertoeven en betrouwbaar. (ook belangrijk)

Goede reis terug naar het mooie Indonesie!

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.harlys ... dat Bell Swiss hotel dat jij adviseerd ... ik heb gekeken op de website van garuda ... daar komt dit hotel in de lijst voor maar er staat niet dat deze beschikbaar is voor WNA ... hetgeen ik zie zijn 3 hotels die beschikbaar zijn voor WNA ...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,618,867 topic views - 242,011 posts - 13,759 topics - 35,452 members - last post @ 16-10-2021 16:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,271,468 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com