indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jb1992
User
spacer line

Goedemiddag ik heb een vriend in Jakarta wonen en we hebben een langeafstandsrelatie. Hij is op zoek naar werk maar zegt dat het lastig is om parttime/vakantiewerk te vinden. Heeft iemand er ervaring mee of misschien tips?

Bedankt Emoticon: Wink

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Als uw vriend niet lui of kieskeurig is, zal hij vast wel aan werk geraken.

Ja, ik weet het... een dom antwoord van mij. Maar iets meer info van uw kant had toch beter geweest.

Hoop dat hij snel werk vind.

Groet,

Frank

Edit: het hangt er ook vanaf hoe hij gaat solliciteren. Wij zoeken al 3 maand iemand om water te leveren. Misschien niet de meest glorieuze job, maar een ex-werknemer verdiende wel 6jt/maand.
Je zou moeten zien hoe ze komen solliciteren! Hangend tegen de muur, ongewassen, zonder masker, al rokend en ze komen meestal met meerdere tegelijk of brengen iemand mee die voor hen de uitleg doet.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

jstar
User
spacer line

Profiel?

( opleiding, interesses, leeftijd, ...)

Het lijkt me sterk dat ie Indo-Europeaan is; je bedoelt zeker Indonesiƫr?

Jb1992
User
spacer line

Ik had wat meer info moeten geven inderdaad. Hij is geboren Indonesiƫr en doet een opleiding communicatie en adverteren. Hij is 20 jaar en spreekt naast Indonesisch goed Engels, een beetje Duits en Nederlands. Hij is zeer verzorgd en rookt niet ; )

jstar
User
spacer line

Op FB groepen zoals JAKARTA EXPATS kan ie nog wel eens wat tegenkomen.

Mensen die daar hun - enthousiaste en gemotiveerde! - CV plaatsen krijgen ook veel positieve respons.

jstar
User
spacer line

En dit past wel bij zijn opleiding:

http://codershive.io/join-us/?(...)cydm9KdPRdxK6D34j_T4

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Je ziet een beetje meer info en Jstar komt ter hulp. Hoop dat jullie er iets aan hebben.

Het enige dat ik bij te dragen heb... goed dat hij niet rookt.

Veel succes gewenst.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Jb1992
User
spacer line

Bedankt voor de reacties allemaal. Het moet alleen wel parttime zijn omdat hij nog op school zit. Hij denkt er nu aan om misschien bijles te gaan geven oid.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,618,867 topic views - 242,011 posts - 13,759 topics - 35,452 members - last post @ 16-10-2021 16:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,271,369 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com