indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lodewijk35
User
spacer line

Lieve vrienden uit de Gordel,
Over 5weken vliegen we weer naar jullie toe. We tellen de dagen, soms als je naar buiten kijkt en de woedende winden ziet stoeien met de mateloze slagregens tellen we de uren...
Wat zijn jullie toch een geluksvogels en door de warmte nog zonder artritis ook, en zorgeloos wonende in het enige land TER WERELD met miljoenen peranakans en toch geen corona!
Bofkonten.
Maar nu de vraag, we vliegen met Garuda, eerst naar S.Hatta en dan naar Denpasar. Heeft iemand ervaring met het Garuda upgrade systeem en met welk bod, op de hoofdreis naar Jakarta,je een kans maakt? Zou bv 2juta p.persoon voor een enkele reis een kans maken?
Wie dit al eens heeft gedaan/geprobeerd en ervaring heeft: be my guest!

spacer line  

Hi Lodewijk,

Gras is nergens groener hoor, ondanks mijn kritische stukken omtrent NL/EU, wat anders zou vermoeden.

Een bod? Die ken ik nog niet. Ik kom niet verder dan:
Bijbetalen aan de check in balie voor upgrade naar premium economy of business.
Of je hebt een klets Garuda Miles waar je mee kan upgraden.

Als anderen andere info hebben, verneem ik dat ook graag.

Heldere ziende

Lodewijk35
User
spacer line

Dag Snacks,
Nee op de Garuda website staat zelfs een heel upgrade regelement. Vanaf 4dagen voor de reis kun je een upgrade vragen en een bod uitbrengen.
Het KAN dus, zelfs formeel, nu wel.
Vraag alleen is hoeveel je kan/moet bieden om een kans te hebben. En of er veel te bemachtigen plaatsen zijn. En of je beter 4dagen dan 1dag van tevoren kunt aankloppen. Van die dingen dus........
En er moeten in dit gezelschap toch luitjes zijn die dit al gedaan hebben,of geprobeerd?

songo
User
spacer line

Als je via website van Garuda hebt geboekt krijg je ca. 2 weken voordat reis aanvangt een mail vqn Garuda met de titel Bitupgrade. Hierin kun je via aangegeven link aangeven hoeveel je wil investeren voor de upgrade. Mijn ervaring is dat je toch echt moet denken aan ca. 12 tot 14 juta per persoon voor de vlucht Amsterdam Jakarta in de business class
Ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt. Wel regelmatig tussen Jakarta en Semarang, dat kost dan ca. 1,2 juta extra.

tujuan sama jalan yang lain aja

Lodewijk35
User
spacer line

Dank je wel ,songo, maar 12tot 14 juta extra p.p komt neer op meer dan € 2000 voor de retour Ams-Jakarta en dan nog zonder het laatste stuk naar en van Bali.
Uiterst onaantrekkelijk, meer dan 3juta p.p. per enkele reis Am-Jak is het me niet waard. Dus dat ga ik bieden. Zo niet, dan niet.
(als .......het coronavirus eind maart nog niet heeft toegeslagen in het enige land ter wereld waar God kennelijk nog van Sabang tot Merauke zijn beschermende hand boven houdt!)

Lodewijk35
User
spacer line

Vraagje:bestaat dit forum nog?
Of wordt het in leven gehouden door een stuk of tien doodgravers.......

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik denk dat je die vraag zelf het best kan beantwoorden Klojowijk, sinds 2014 lid, 6 jaar nagenoeg in een graf gelegen, nu ineens een brainwave krijgen om voor 2 of 3 miljoen extra bussiness class met Garuda naar Indonesië te vliegen en hier even kom buurten over de ervaring. Emoticon: Stupid

Dan hoor je niet wat je wil horen en dan loop je tegen allerlei enge postings aan omdat je uit eigen belang even mee zit te lezen en dan krijg je een shock met je roze bril, je uitspreken over Indonesië zijn zo gek als een deur en het blijkt dat je geen ruk van Indonesië weet, de onderstaande onzin die je schreef zegt alles. Emoticon: Yes!

Lieve vrienden uit de Gordel,
Over 5weken vliegen we weer naar jullie toe. We tellen de dagen, soms als je naar buiten kijkt en de woedende winden ziet stoeien met de mateloze slagregens tellen we de uren...
Wat zijn jullie toch een geluksvogels en door de warmte nog zonder artritis ook, en zorgeloos wonende in het enige land TER WERELD met miljoenen peranakans en toch geen corona!
Bofkonten.

Dan voel je je op je pik getrapt met je roze bril en dan wordt je grof, dan is ineens iedereen die iets over Indonesië zegt wat niet in jouw straatje past een doodgraver, nee jij bent een pretletter laten we het daar maar op houden. Emoticon: Laugh out loud

songo
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Lodewijk35.
U leest niet goed! Ik schreef 12 tot 14 juta voor de reis Amsterdam Jakarta per persoon, dit betreft dus alleen de heenreis en geen retour!!
Bespaar u de moeite om voor 3 juta te gaan bieden; geen enkele kans. Voor 3 juta per persoon lukt het misschien de binnenlandse vlucht (enkele reis) op te waarderen.
Succes

Ik wil nog wel even kwijt dat uw reactie mbt het, onderhoud van dit forum absoluut beneden alle peil is. Heel veel forumleden komen al meer dan 30 jaar in Indonesie of wonen daar zelfs en zijn bereid om iedere, op een normale manier gestelde vraag, zo goed mogelijk te beantwoorden op basis van hun kennis en ervaringen.
Dergelijke opmerkingen van uw kant schieten veel mensen in het verkeerde keelgat. Het siert u als u dergelijke opmerkingen voor u houdt.

tujuan sama jalan yang lain aja

spacer line  

Op 29-02-2020 17:03 schreef Lodewijk35:
Vraagje:bestaat dit forum nog?
Of wordt het in leven gehouden door een stuk of tien doodgravers.......

Eerst stel je een vraag op dit forum.
Dan komen er antwoorden op dit forum.
Dat vraag je of dit forum in leven wordt gehouden door een stuk of tien doodgravers.

Sorry, maar wat een domme opmerking (ik was geneigd te zeggen: "wat een k*topmerking" Emoticon: Wink

Blijf gewoon weg dan.

Heldere ziende

Lodewijk35
User
spacer line

Tsjonge jonge, als in de enkele dagen dat ik dit nu weer volg niet meer dan een tiental verschillende mensen elkaar bezighouden en ik dat constateer dan is jullie gepikeerdheid opmerkelijk en zelfs de enkele onbeschoftheid(Klojowijk) buiten proporties.
Als jullie zo blijven reageren dan wordt het idd stil om jullie heen.
Maar niettemin bedankt voor de antwoorden.
Het ga jullie goed in dit wonderlijk sanctuarium....

spacer line  

Je noemt ons (mag ik wel zeggen, want "stuk of tien" Emoticon: Wink doodgravers, nadat er antwoorden op je vraag gekomen zijn. Dan vind ik dat inderdaad erg onbeschoft.

Lees het nog een keer:
Eerst stel je een vraag op dit forum.
Dan komen er antwoorden op dit forum.
Dat vraag je of dit forum in leven wordt gehouden door een stuk of tien doodgravers.

Heeft niets met gepikeerd te maken. Het is gewoon niet kies.

Heldere ziende

zieleffe
User
spacer line

Dat is de doorsnee Nederlander als ze het niet mondeling niet kunnen winnen beginnen ze te schelden.
Nederlanders gaan fantastische om met elkaar ze gunnen het licht in hun ogen niet eens.
Ze geven niets om elkaar, ze zijn in wezen bezig zich zelf overeind te houden, door het beleid van de regering. Emoticon: Frustrated
Bezuinigen bezuinigen was de liberale politiek van Rutte een
En Rutte twee met P.vd.A medeverantwoordelijk.
En nu zien ze dat het allemaal heel veel problemen het geeft en wat zie je nog velen te veel geloof nog in zo iemand, die de zaak bedriegd en lieg bij klippen op en er zijn heel veel meelopers.... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Ziel wrote ;
Dat is de doorsnee Nederlander als ze het niet mondeling niet kunnen winnen beginnen ze te schelden.
Nederlanders gaan fantastische om met elkaar ze gunnen het licht in hun ogen niet eens.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik geloof C... dat de hele mensheid egocentrische is ingesteld .

Dit is een ,,oer instinct ,, en ieder heeft gewoon Sch*** t aan elkaar . Emoticon: Eerie

https://youtu.be/IwL8KMvFk_k Emoticon: Clown

Permisi zaijian

Luo Ni Emoticon: I love it

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

jstar
User
spacer line

Wel grappig dat iemand die -bijna letterlijk- voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, zo reageert als ie niet te horen krijgt waar hij op hoopte.

Lodewijk35
User
spacer line

Dit is het laatste.
Jullie agressie is adembenemend. Dat is natuurlijk ook de reden dat het hier zo stil is.Ik vroeg iets, kreeg antwoord van twee kanten, bedankte daarvoor en merkte dat dit hele forum bijna op zijn gat ligt. Vandaar de vraag zijn: hier nog maar 10 doodgravers?
En dan wordt je echt weggeschoten.
Dus mensen blijf maar lekker spelen. Maar denk niet dat jullie overwegingen zonder zinnige en laat staan kritische reflectie of iets wat op ironie mag lijken nog maar iets voorstellen in de buitenwereld.
De boze buitenwereld....

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 02-03-2020 18:24 Lodewijk35 wrote:
Dit is het laatste.
Jullie agressie is adembenemend. Dat is natuurlijk ook de reden dat het hier zo stil is.Ik vroeg iets, kreeg antwoord van twee kanten, bedankte daarvoor en merkte dat dit hele forum bijna op zijn gat ligt. Vandaar de vraag zijn: hier nog maar 10 doodgravers?
Dus mensen blijf maar lekker spelen. Maar denk niet dat jullie overwegingen zonder zinnige en laat staan kritische reflectie of iets wat op ironie mag lijken nog maar iets voorstellen in de buitenwereld.
De boze buitenwereld....
Emoticon: Clown

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 02-03-2020 18:56 Malam wrote:

[quote removed]
Arm ame Klodewijk
Emoticon: Clown

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Lodewijk... Ge zijt nen imbeciel! Ni iedereen vliegt met Garuda... dus ni iedereen kan op uw vraag antwoorden.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

spacer line  

Op 02-03-2020 14:55 schreef jstar:
Wel grappig dat iemand die -bijna letterlijk- voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, zo reageert als ie niet te horen krijgt waar hij op hoopte.

Ja Jstar, bekend fenomeen.

Heldere ziende

spacer line  

Op 02-03-2020 18:24 schreef Lodewijk35:
Dit is het laatste.
De boze buitenwereld....

Hahahaaaa Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud .
Resumerend:
Vraag
Antwoorden
"Jullie zijn doodgravers"
reactie "niet kies etc"
"Jullie agressie".

Als u een vinger wijst naar een ander, wijzen er 3 terug naar u.
Ja drie, want de duim steekt omhoog.

Dag Lodewijk aka Calimero. De hele wereld is slecht, behalve jij. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Heldere ziende

harlys
User
spacer line

On 29-02-2020 19:54 songo wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Lodewijk35.
U leest niet goed! Ik schreef 12 tot 14 juta voor de reis Amsterdam Jakarta per persoon, dit betreft dus alleen de heenreis en geen retour!!
Bespaar u de moeite om voor 3 juta te gaan bieden; geen enkele kans. Voor 3 juta per persoon lukt het misschien de binnenlandse vlucht (enkele reis) op te waarderen.
Succes

Ik wil nog wel even kwijt dat uw reactie mbt het, onderhoud van dit forum absoluut beneden alle peil is. Heel veel forumleden komen al meer dan 30 jaar in Indonesie of wonen daar zelfs en zijn bereid om iedere, op een normale manier gestelde vraag, zo goed mogelijk te beantwoorden op basis van hun kennis en ervaringen.
Dergelijke opmerkingen van uw kant schieten veel mensen in het verkeerde keelgat. Het siert u als u dergelijke opmerkingen voor u houdt.

Sluit ik me bij aan . Ik lees paar keer per week even weten wat er gebeurt.

Prima forum Emoticon: Party!

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

harlys
User
spacer line

On 02-03-2020 18:24 Lodewijk35 wrote:
Dit is het laatste.
De boze buitenwereld....

En heb je ook gekozen voor (Groenere keuze) vliegen Emoticon: Worship

Links Rakkertje Emoticon: Bye bye

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,239,469 topic views - 240,149 posts - 13,729 topics - 33,253 members - last post @ 24-09-2020 17:58 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,944,109 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com