indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
spacer line

Deze topic raakt iedereen nu en zal heel veel discussies opleveren
Dit is belangrijk geworden want wij worden echt door verkeerde mensen bang gemaakt en vooral die Co2 uitstoot luister naar deze man
Wort wakker mensen want het gaat over u en uw kinderen en klein kinderen. Emoticon: Very funny

https://www.google.com/search?(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Heel veel uitleg

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
spacer line

Kom maar op klimaat gekken zet je verhaal maar op papier en kom dan met echte verhalen maar niet met suggestive verhalen die niet onderbouwd zijn.
Leugen op leugens bouwen om je zin te krijgen en liegen dat 93 % geleerden het schrijven en zeggen.
Eigenlijk zou de Raad van Staten in Nederland voor de rechter gebracht moeten worden, met valse verklaringen gekomen en het hoogste gerechtshof in Nederland naar een tribunal van de rechten van de mens.
De mens in Nederland word bang gemaakt, door een stel idioten die zich klimaat als middel hebben om invloed te verkrijgen.
De regering had allang aan geklaagd moeten worden daar dat ze die groepen aan subsidie hebben geholpen. Emoticon: Angry
Wat word het door de politiek uit gebuid, om hun smerige politiek idealen te brengen en zoals ik al eerder schreef, dat het gebruikt word om je Europeaan van u te maken.
Dus 2020 zal het jaar moeten worden van vrijheid van keuzes maken, nieuwe verkiezingen zodat we 10 jaren zelf beschikking rechten hebben en niet geregeerd worden van uit Brussel.
Want dat zijn de bezetters van Nederland en de grootste meeloper is Rutte... Emoticon: Angry Emoticon: Angry

zieleffe
User
spacer line

Ook hier weer duidelijk dat dit niet word verspreid het is voor mij duidelijk geworden Nederland heeft veel last van geïnfiltreerde mensen die de media bewerken.. Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie

zieleffe
User
spacer line

ik weet het, het intelect met klimaat is niet aan de doorsnee Nederlander besteed.
Leef en laten leven. Emoticon: Yeah right!
Maar dat het klimaat het belangrijkste middel word door de elite de mensen op drift te normaliseren.
Ze zijn bang voor overbevolking afijn alles is te horen onder hier de film die wel lang duurt maar er zit daar iemand die wel wat in zijn mars hebt.
Het valt mee dat ze banjir in Jakarta en Bandung de velen regens niet aan die klimaat zal hangen want ik denk dat velen van ons dat gewoon denken.
Oke als dat wel zou zo zijn dan is dat ook niet meer terug te brengen om met Co2 uitstoot verminderen dat op te lossen.
Het weer kan je niet beïnvloeden hoe je went of keert.
je moet er mee dielen en te zorgen dat het water weg kan, dat is de oplossingen niet bouwen in diepe gronden.
In Jakarta zouden ze een grote put moeten bouwen waar ze het water weg kan lopen en zomers gebruiken als met droge perioden daar water uit putten om het groene wat nog groeit in Jakarta dan tot bloei te brengen.
Oplossingen zijn er wel genoeg, maar dan moet je wel door pakken niet zoals dat nu gebeurd door die domme en luie gouverneur van Jakarta. Emoticon: Angry Emoticon: Devil

zieleffe
User
spacer line

We worden al jaren onthouden wat er werkelijk in de wereld gebeurd.
We worden voorgelogen door de politiek die de wetenschap in hun handen hebben gekregen zodat ze gezonde mensen niet aan het woord laten na 3 jaar kom ik dit tegen.
Er is voor duizenden jaren nog genoeg fossielen brandstoffen terwijl de politiek in Nederland geheel in 250 geheel zonde fossielen brandstof willen, kost wat het kost. Emoticon: Shut up!

zieleffe
User
spacer line

President Trump is op het Wereld Economisch Forum in Davos uitgevaren tegen „de onheilsprofeten” die in klimaatveranderingen de ondergang van leven op aarde zien. „We moeten die eeuwige onheilsprofeten met hun voorspellingen over de apocalyps afwijzen.”

spacer line  

... En als Trump het zegt dan is het waar. Emoticon: Stupid
Voor iemand die prat gaat op zijn vermeende eigenzinnigheid loop je wel heel erg achter anderen aan.

zieleffe
User
spacer line

Op 22-01-2020 09:36 schreef vivantomnesvirgines:
... En als Trump het zegt dan is het waar. Emoticon: Stupid
Voor iemand die prat gaat op zijn vermeende eigenzinnigheid loop je wel heel erg achter anderen aan.
Ik loop nergens achter aan.
Ja waar ik achteraan loop is mijn lul....
man is dat alles wat je kan schrijven.... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

P.S.
Ik wilde er nog bij vermelden dat ik 40 jaar lid ben geweest van een vakbond die ik opgezegd heb omdat bleek dat je maar een nummer ben ze vergeten je gewoon van je bestaan.
Daarom zal ik nooit meer ergens lid van worden en bewonderen naar iemand is niet alleen mijn bezigheid , maar een mijn gevoel dat het wat zij hij doet een normaal karakter trek is die je niet over iedereen kan schrijven.
Wat fout is in mijn ogen dan is dat ook fout daar ga ik niet voor uit de weg.
En als het later blijkt dat het goed was zal ik dat ook toegeven.
Maar zins ik jaren mijn mening heb moeten bijstellen is niet zo groot geweest.
Heb achteraf veel gelijk gekregen op mijn visie van het politieke landschap.
Daar zit ik niet zo ver naast, dat is een gave dat heb je of niet.
Ik voel mij er wel bij dus heb er geen probleem mee.
Dat wilde ik nog even kwijt..... Emoticon: Bye bye Emoticon: Yeah right!

spacer line  

Gefeliciteerd met je niet-lidmaatschap. Denk niet dat ze er wakker van liggen.
Je ziet jezelf misschien als heel kritisch maar geloof me, zo kom je totaal niet over. Een visie die verder gaat dan 'alles is kut' heb ik ook nog niet kunnen besporen.
Als je dan ook nog eens video's van Jensen gaat posten, dan weet je dus echt niet waar je mee bezig bent. Tegenover de wetenschappers die je hier opvoert zijn er honderden die unaniem iets anders beweren. Het idee dat de politiek de wetenschap in haar handen heeft gekregen is krankzinnig. Wat betekent dat uberhaupt?
Bovendien zijn de wetenschappers hierboven niet eens klimaatwetenschappers, ze doen het er als hobby bij. Het is alsof je aan hartchirurg vraagt om ook even een hersenoperatie te doen.

zieleffe
User
spacer line

vivantomnesvirgines

Je ziet jezelf misschien als heel kritisch maar geloof me, zo kom je totaal niet over. Een visie die verder gaat dan 'alles is kut' heb ik ook nog niet kunnen besporen.

Ik beschouw dit als een compliment.
Want er is iemand hier die het tegendeel beweerd.
Jensen ja een aparte man ik kijk er naar, maar dat wil niet zeggen dat ik hem overal zijn gelijk geeft.
Hij heeft wel meer kennis van de Amerikaanse gebeuren dan Charles Groenhuijsen die heeft zich enorm af gezet tegen Trump,, die kan nooit meer fatsoenlijk terug komen op zijn nep nieuws die hij verspreid op NPO.NL .
Ook Erik Mouthaan een man die de boel op naait en vele leugen verkondig over Trump.
Maar laten we terug gaan naar Klimaat
Ja er word overdreven gepraat over klimaat en daar geloof ik nog geen 1 % van wat ze verkondigen.
De verwarring maken ze zelf omdat het niet goed uit te leggen is wat Co2 is wat stikstof is,allemaal vreemde benamingen waar je niets mee kan en dat je dat niet kan controleren en ook dat er vele instanties verschillend over spreken.
Daardoor juist krijg je een mening dat het om geld gaat, niets meer en minder. Emoticon: I love it Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Confused

zieleffe
User
spacer line

https://www.ad.nl/binnenland/b(...)-te-houden~ae4ecd08/
Brief aan alle Nederlanders: ‘Hoe leg je uit dat je niets deed om het zeewater tegen te houden?

Nooit meer Auschwitz

Nooit zwijgen over verkeerde mensen die een bedoeling hebben en daarmee niet transparant zijn.
Wie heeft hem gefinancierd want dit kan je zelf nooit ophoesten .
Waarom die bang makerij wat zit daar achter
Gratis huis aan huis boekje dat zijn in Nederland 7,9 miljoen huishoudens.
Al met al wat heeft het voor zin om zulke berichten de wereld in te helpen.
Er schuilt een doel en het verbaast mij niet dat het is om u kiezers op de bestaande partijen te blijven stemmen.
U begrijpt dat toch ook wel dat dit nooit zal gaan gebeuren en waarom dan die bang makerij. Emoticon: Angry : Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye .

zieleffe
User
spacer line

Het lijkt wel of de aarde een klein stukje gekanteld is .

Vroeger was het in Indonesië zes uur in de morgen dat het ligt werd en dat het zes uur in de avond weer donker werd.
Dat is nu niet meer het geval .
Half zes komt de zon al in de horizon op en zo twintig minuten over zes in de avond, is het pas donker Emoticon: Devil
.
Dat valt mij op er moet iets gebeurd zijn in de loop van 1995 en nu zeg maar in 25 jaar heeft dat plaats gevonden het verschil is heel duidelijk Emoticon: Confused

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Je weet toch wel om Ziel dat dat in Indonesie niet het hele jaar door gelijk is he? En zeker op Java niet dat een heel stuk van de evenaar af ligt.
https://www.timeanddate.com/sun/indonesia
Het ligt er ook aan welke kant van het jaar je zit. Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
User
spacer line

Anne_Miek het is mij nu pas opgevallen.
Ja mijn herrieneringen waren ook van af Bandung want daar ging ik van af 1995 bijna elk jaar naar toe .
Maar nu van af mijn slaap kamer kan ik de zon op zien komen.maar de zon onder gaan dat ligt aan de andere kant.
Kan op het ogenblik de foto die zon opkomen niet vinden, ik weet dat ik ze wel heb.
Wel deze de zon ondergang op de foto is het al 18.45 uur

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,501,306 topic views - 239,821 posts - 13,723 topics - 32,191 members - last post @ 14-07-2020 11:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,166,772 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com