indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Fantastische dag gisteren met Pak Gugum Gumbira en zijn Jugala Groep, pure jaipong (Gugum is de man die dat genre heeft ontwikkeld), nieuwe composities, nieuwe dansen... Uren lange gesprekken met hem en een paar van de oudere muzikanten, over van alles en nog wat en over de grote Sundanese artiesten die ons al verlaten hebben zoals Euis Komariah, Mang Samin, Ipah Gebot, Suwanda, Kurniadi, H. Dariyah etc.

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

En waarom niet Emoticon: Smile Een 2 uur lange dj set die ik anderhalve maand geleden heb gedaan voor Operator in Rotterdam, bijna 100% Indonesische muziek.....

spacer line  

Hee Mad,
Die lenigheid he.
Daar leg ik het tegen af. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Ja, erg mooi

Heldere ziende

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Ze zijn echt ongelovelijk die meiden, en drijfnat van het zweet na zo'n dans Emoticon: Smile Om de zoveel jaar organiseren ze jaipong dans competitie hier in Bandung, je weet echt niet wat je ziet dan Emoticon: Smile

Heel wat anders dan Kuda Lumping tarnce dansen, waar de dansers in diepe trance gaan, veranderen in diverse dieren, overal in klimmen, cocosnoten met hun tanden kapot scheuren, glas eten enz. Emoticon: Smile Deze gefilmd recht voor mijn huis (waar ze toen een volleybal veld aan t aanleggen waren, vandaar de puinhoop).... Mijn vrouw is dan niet te genieten heel de dag, komt dr kamer niet uit "main sama Setan!!!" Emoticon: Smile Ik vind 't zelf echt te gek Emoticon: Smile Lui gaan echt volkomen uit hun plaat....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,821,183 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com