|
|
|
|
|
On 13-10-2019 20:34 Anne Mieke wrote: De vraag is nu wat de technische stop inhoudt. Tanken?
|
Een heleboel (passagiers)luchtvaartmaatschappijen leven voor een aanzienlijk gedeelte van luchtvracht.
|
|
|
|
 jstar
Ik heb nu al zo vaak met Garuda B777 gevlogen en heb nooit zitproblemen gehad; daarom vlieg ik graag met hun. Zowel beenruimte en zitruimte vond ik altijd prettig. Dit is ook hetzelfde bij de Emirates, vooral in de A380.
Heb 1x met Qatar gevlogen. De service was super, maar de zitruimte was knudde. Ik weet niet meer in welk toestel, maar in 1 van die toestellen waren de armleuningen hoger dan normaal en bij de aisle seats zo'n irritante kastje onder de stoel voor je.
We zullen maar afwachten hoe het straks zal gaan. Ik blijf de Garuda B777 altijd een fijn toestel vinden en wel in de 3-3-3 opstelling. Mijn voorkeur gaat uit naar een aisle seat.
 jakarta-snacks
ik las op de link dat Economy geen AC power heeft. dat is wel jammer. Dus dan maar een powerbank kopen. Ben toch niet van plan om in economy class voor wifi te gaan betalen. Gewoon enjoy the flight.
|
|
|
|
On 13-10-2019 22:18 indisch2018 wrote: ….
AnneMieke
Ik had toen begin juli 2019 mijn tickets gekocht AMS-CGK-JOG en wel voor €780. Ik ben echt een fan van Garuda en de Emirates. Toen ik telefonisch via Garuda Jakarta mijn tickets liet omzetten/wijzigen, vond ik het toch wel fijn en eigenlijk niet meer dan billijk dat er geen wijzigingskosten in rekening werden gebracht. En dat terwijl ik heb vernomen dat het via een ticket agent/bureau vaak wel het geval is. Kennissen van mij moesten €300 per ticket bij betalen.
…..
|
Dat laatste klopt niet. Deze wijziging is vanuit de luchtvaartmaatschappij en hiervoor worden uiteraard geen kosten berekend. TENZIJ je kennissen voor iets anders hebben gekozen dan werd aangeboden.
|
|
|
|
|
On 14-10-2019 02:01 Yerun wrote: [quote removed]
Dus men laat een vlucht vertrekken tussen Medan en Denpasar waar geen andere passagiers bij of af kunnen? Bizar... deze route zou juist wel goed gebruikt moeten worden, als concurrentie van de vluchten van Lion Air via (nu) Kertajati). Maar ja, wie ben ik.
……
|
Vlucht GA 088 DPS-KNO-AMS vertrekt internationaal vanuit Denpasar. Dat betekent dat passagiers dan hier door de paspoortcontrole moeten (want in Medan gebeurt dat blijkbaar niet). Hoe zou dat dan moeten met passagiers die een domestic vlucht met Garuda naar KNO geboekt hebben? Het is 1. Al niet logisch dat ook zij vanuit internationaal moeten vertrekken en 2. Ook niet dat er paspoortcontrole zou zijn (cq het land uit gaat?) In Medan komen er wel passagiers bij (daar was het tenslotte allemaal om te doen). Vlucht GA089 AMS-KNO-DPS komt internationaal aan in Medan, met passagiers die in Medan uitstappen. Volgens mij zou hier wel gekozen kunnen worden voor een domestic vlucht van Medan naar Denpasar maar niet als deze op internationaal in Denpasar aankomt. Dat laatste moet haast wel zo zijn want in 40 minuten kun je passagiers niet door de paspoortcontrole laten gaan in Medan en ze vervolgens binnen die tijd allemaal weer aan boord hebben.
Het lijkt er dus op dat GA088 en GA089 niet voor domestic vluchten gebruikt kan worden. Maar eens dat dat een gemiste kans is, ook voor passagiers die Sumatera willen combineren met Bali, Lombok, Sulawesi of Flores
Kacau sekali.
|
|
|
|
|
On 14-10-2019 10:08 indisch2018 wrote: jstar
Ik heb nu al zo vaak met Garuda B777 gevlogen en heb nooit zitproblemen gehad; daarom vlieg ik graag met hun. Zowel beenruimte en zitruimte vond ik altijd prettig. Dit is ook hetzelfde bij de Emirates, vooral in de A380.
Heb 1x met Qatar gevlogen. De service was super, maar de zitruimte was knudde. Ik weet niet meer in welk toestel, maar in 1 van die toestellen waren de armleuningen hoger dan normaal en bij de aisle seats zo'n irritante kastje onder de stoel voor je.
We zullen maar afwachten hoe het straks zal gaan. Ik blijf de Garuda B777 altijd een fijn toestel vinden en wel in de 3-3-3 opstelling. Mijn voorkeur gaat uit naar een aisle seat.
jakarta-snacks
ik las op de link dat Economy geen AC power heeft. dat is wel jammer. Dus dan maar een powerbank kopen. Ben toch niet van plan om in economy class voor wifi te gaan betalen. Gewoon enjoy the flight.
|
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik zit overal goed in maar heb een lichte voorkeur voor SQ met de verstelbare voetsteunen. Voor mij is het ontbreken van een USB aansluiting wel een reden om een andere maatschappij te kiezen. Voor mijn zijn vertrek- en aankomsttijd weer meer van belang. En voor de rest is het blik op oneindig en verstand op nul. Vliegen is een luxeprobleem.
|
|
|
|
|
On 14-10-2019 13:17 Anne Mieke wrote: [quote removed] Vlucht GA 088 DPS-KNO-AMS vertrekt internationaal vanuit Denpasar. Dat betekent dat passagiers dan hier door de paspoortcontrole moeten (want in Medan gebeurt dat blijkbaar niet). Hoe zou dat dan moeten met passagiers die een domestic vlucht met Garuda naar KNO geboekt hebben? Het is 1. Al niet logisch dat ook zij vanuit internationaal moeten vertrekken en 2. Ook niet dat er paspoortcontrole zou zijn (cq het land uit gaat?) In Medan komen er wel passagiers bij (daar was het tenslotte allemaal om te doen). Vlucht GA089 AMS-KNO-DPS komt internationaal aan in Medan, met passagiers die in Medan uitstappen. Volgens mij zou hier wel gekozen kunnen worden voor een domestic vlucht van Medan naar Denpasar maar niet als deze op internationaal in Denpasar aankomt. Dat laatste moet haast wel zo zijn want in 40 minuten kun je passagiers niet door de paspoortcontrole laten gaan in Medan en ze vervolgens binnen die tijd allemaal weer aan boord hebben.
Het lijkt er dus op dat GA088 en GA089 niet voor domestic vluchten gebruikt kan worden. Maar eens dat dat een gemiste kans is, ook voor passagiers die Sumatera willen combineren met Bali, Lombok, Sulawesi of Flores
Kacau sekali.
|
Ja duidelijk dat het waardeloos is. Waarom is het niet zo opgezet dat men in Medan netjes door de paspoortcontrole en zo kan. Is een prima internationaal vliegveld.
Want nu zit je met het probleem dat als je in Medan moet zijn, je eerst naar Denpasar moet en dan weer terug, aangezien er in Medan geen passagiershandelingen zijn; allen goederen (wellicht) en tanken. Dat is toch compleet van de pot gerukt?
Het is ook niet zo dat het bepaalde internationale regelgeving is als 3e/4e/5e vrijdommen, aangezien Medan en Denpasar in 1 land liggen.
Niemand kan dit dus uitleggen, wat het alleen maar triester maakt. Wel is duidelijk dat er achter de schermen iets raars gedaan is.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 15-10-2019 08:43 Yerun wrote: [quote removed] ......Want nu zit je met het probleem dat als je in Medan moet zijn, je eerst naar Denpasar moet en dan weer terug, aangezien er in Medan geen passagiershandelingen zijn; allen goederen (wellicht) en tanken. Dat is toch compleet van de pot gerukt?
.....
|
Nee, zo is het ook niet. Als je in Medan moet zijn dan stap je daar natuurlijk uit. O.a. daarvoor is de hele opzet ook bedoeld.
"Met de non-stop vlucht naar Medan wordt volgens Garuda de opkomende toeristische markt van Noord-Sumatra beter bediend. Daar kan bovendien worden overgestapt op aansluitende vluchten naar onder meer Jakarta, Singapore en Kuala Lumpur. De vlucht vanuit Amsterdam vliegt na een stop van zo'n drie kwartier onder hetzelfde vluchtnummer door naar Bali."
bron:
https://luchtvaartnieuws.nl/ni(...)li-geen-jakarta-meer
|
|
|
|
|
 yerun
Heb even op de Garuda webite gekeken en ja kunt gewoon een vlucht AMS-KNO vv nemen, dus in KNO door de immigratie en paspoortcontrole. Vlieg je door naar DNP, tja dan vinden deze handeling in DNP plaats
 Anne-Mieke
Zelf vlieg ik in dec van AMS-KNOtransit 3 uur en dan door naar CGK. Als ik het goed heb, dan vind de immigratie/paspoortcontrole/VOA dan in KNO plaats, waarna ik dan verder ga als/met een flight domestik. Toch?
 Jakarta snacks
Zelf vind ik het erg jammer en misschien wel vervelend dat er geen AC power point aanwezig. Toch wel handig om tussendoor je hp op te laten.
Wi-fi is geloof ik het eerste kwartier gratis en daarna betalen. Mij maakt het niet uit hoor om ruim 12u off-line te zijn. Mijn zoon in JOG weet dat ik weer zal komen, alleen niet wanneer en welke datum  het blijft een verrassing. Maar dat ik straks zo lang off line zal zijn, dat zal hem wel aan het denken zetten.
Bij aankomst op 31/12 in Jogja pak ik een Gocar of Grab naar de plaats van bestemming. Dus dan wordt het: surprise !!!!
Yang penting sampai dgn selamat kan?
|
|
|
|
indisch 2018 wrote : Yang penting sampai dgn selamat kan ?
---------------------------------------------------------------------------
Semoga perjalanan anda menyenangkan ( tanpa masalah )
-----------------------------------------------------------------------------------------
Zieleffe
Weer een keer ,,gezondigd,, C... ( aduhhh )
-------------------------------------------------------------
Permisi , zaijian
Luo Ni
|
Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams
|
|
|
|
On 15-10-2019 13:39 indisch2018 wrote: Anne-Mieke
Zelf vlieg ik in dec van AMS-KNOtransit 3 uur en dan door naar CGK. Als ik het goed heb, dan vind de immigratie/paspoortcontrole/VOA dan in KNO plaats, waarna ik dan verder ga als/met een flight domestik. Toch?
…
|
Yep
|
|
|
|
|
 AnneMieke
thanks buat informasinya
Ik heb vanmiddag nog even via de website van Garuda naar mijn vluchten zitten kijken, maar wel met een andere datum. De website en informasi is echt kacao.
ik keek naar: AMS-KNO 22/12, KNO-CGK 23/12, CGK-JOG 24/12 en terug JOG-CGK 23/12 CGK-KNO 23/12 met aansluiting KNO-AMS 23/12
Vreemd genoeg was de terugvlucht van JOG via CGK naar AMS heel anders en kreeg ik de volgende melding: "Not all flights have seats available for the price option you have selected. Pleass press back to select another option to price your itenary or change your flight selection. (4502-2200)"
heel vreemd allemaal, want welke datum ik ook invoer, mijn eigen vluchten komen er niet uit en dat met name JOG-CGK-KNO-AMS.
Ik heb mij laten zeggen dat het komt omdat ik op 1 dag 3 aansluitende vluchten heb. Tja en deze vluchten werden dus door Garuda Jakarta aangeboden en bevestigd. Vreemd hoor dat ik deze zelfde vluchten niet kan opzoeken in Book your flight.
Als op de terugweg de bagageafhandeling / door labelen maar goed gaat (in CGK en KNO)
|
|
|
|
In medan gewoon net als in Jakarta gratis VOA.???
|
|
|
|
Ja, Alhamdulillah, dat scheelt toch weer 25 hele waardevolle Euro's, typisch Nederlandse vraag na een vlucht van een slordige 850 Euro.
|
|
|
|
On 15-10-2019 18:55 wereldreis wrote: In medan gewoon net als in Jakarta gratis VOA.???
|
De term gratis VOA spreekt elkaar tegen en bestaat als zodanig niet.
Het is een visumvrij stempel voor 30 dagen dat gratis is een niet verlengbaar
OF
een VOA (Visa On Arrival) , een visum waarvoor je betaalt (ik weet niet wat het kost, de laatste keer US 35) en wat verlengbaar is
In Medan zijn beiden mogelijk.
Hieronder de ellenlange lijst van lucht- en zeehavens en landgrensovergangen waar een visumvrij stempel verkregen kan worden. (er zijn ook nog dingen in Indonesie die goed gaan)
LUCHTHAVENS
Adi Soemarmo, Surakarta
Adi Sucipto, Yogyakarta
Ahmad Yani, Semarang
Bandara International Lombok, Mataram
Belitung, Tanjung Pandan
Binaka, Sibolga
El Tari, Kupang
Frans Kaisiepo, Biak
Halim Perdana Kusuma, DKI Jakarta
Hang Nadim, Batam
Husein Sastranegara, Bandung
I Gusti Ngurah Rai, Bali
Juanda, Surabaya
Kuala Namu, Medan
Maimun Saleh, Sabang
Minangkabau, Padang
Mopah, Merauke
Mozes Kilangi, Tembaga Pura
Pattimura, Ambon
Polonia, medan
Sam ratulangi, manado
Sepinggan, balikpapan
Soekarno Hatta, Banten
Sultan Hassanudin, Makassar
Sultan Iskandar Muda, Banda Aceh
Sultan Mahmud Badarudin II, Palembang
Sultan Syarif Kasim II, Pekanbaru
Supadio, Pontianak
Tarakan, Tarakan
ZEEHAVENS
Achmad Yani, Ternate
Amamapare, Tembaga Pura
Anggrek, Gorontalo
Bagan Siapi-api, Bagan Siapi-api
Badar Bentan Telani Lagoi, Tanjung Uban
Bandar Seri Udana Lobam, Tanjung Uban
Bandar Seri Setia Raja, Bengkalis
Batam Center, Batam
Batu Ampar, Batam
Belakang Padang, Belakang Padang
Belawan, Belawan
Benete, Sumbawa Besar
Biak, Biak
Boom Baru, Palembang
Celukan Bawang, Singaraja
Citra Tri Tunas, Batam
Ciwandan, Cilegon
Dumai, Dumai
Dwi Kora, Pontianak
Gunung Sitoli, Sibolga
Jambi, Jambi
Jayapura, Jayapura
Kabil, Batam
Kendari, Kendari
Kota Baru, Kota Baru
Kuala Enok, Tembilahan
Kuala Langsa, Aceh
Kuala Tanjung, Tanjung Balai Asahan
Kuala Tungkal, Jambi
Lauren Say, Maumere
Lembar, Mataram
Lhokseumawe, Lhokseumawe
Malahayati, Aceh
Malundung, Tarakan
Manado, Manado
Marina Teluk Senimba, Batam
Marore, Tahuna
Merauke, Merauke
Miangas, Tahuna
Nongsa Terminal Bahari, Batam
Nusantara, Pare-pare
Nusantara, tahuna
Padang Bai, Singaraja
Panarukan, Panarukan
Pangkal Balam, Pangkal Pinang
Panjang, Bandar Lampung
Pantoloan, Palu
Pasuruan, Pasuruan
Pemangkat, Sambas
Probolinggo, Probolinggo
Pulau Baai, Bengkulu
Sabang, Aceh
Samarinda, samarinda
Sampit, Sampit
Samudera, Bitung
Sekupang, batam
Selat lampa, Ranai
Semayang, Balikpapan
Siak Sri Indrapura, Siak
Sibolga, Sibolga
Sintete, Sambas
Soekarno Hatta, Makassar
Sorong-Sorong
Sri Bayintan, Tanjung Pinang
Sri Bintan Pura, Tanjung Pinang
Sungai Guntung, Tembilahan
Tanjung Balai Karimun, Tanjung Balai Karimun
Tanjung Benoa, Denpasar
Tanjung Emas, Semarang
Tanjung Gudang, Pangkal Pinang
Tanjung Harapan, Selat Panjang
Tanjung Intan, Cilacap
Tanjung Kelian, Pangkal Pinang
Tanjung Lontar, Kupang
Tanjung Pandan, Bangka Belitung
Tanjung Perak, Surabaya
Tanjung Priok, DKI Jakarta
Tanjung Uban, Tanjung Uban
Tanjung Wangi, Jember
Tarempa, Tarempa
Teluk Bayur, Padang
Teluk Nibung, Tanjung Balai Asahan
Tembilaha, Tembilahan
Tri Sakti, Banjarmasin
Tual, Tual
Tunon Taka, Nunukan
Yos Sudarso, Ambon
Yos Sudarso, Cirebon
LANDSGRENSOVERGANGEN
Aruk, Sambas
Entikong, entikong
Metamauk, Atambua
Mota’ain, Atambua
Nanga Badaum Sanggau
Napan, Atambua
Skouw, Jayapura
BRON:
http://www.imigrasi.go.id/inde(...)kunjungan#daftar-tpi
|
|
|
|
|
Ter info:
15-10-2019 vlucht GA088 Denpasar -Amsterdam.
Inderdaad vertrek is in Denpasar (en eventueel vanuit Medan)vanaf internationaal.
In Medan tussenstop en iedereen kon in het vliegtuig blijven zitten +
er komen nieuwe mensen en nieuwe crew aan boord.
Geplande tussen stop is ongeveer 45 minuten.
|
|
|
|
Het is hier even een radio stilte ……………
Ik vraag mij toch af of iemand al ervaring heeft met de vluchten AMS-KNO-DNP of AMS-KNO-CGK? Misschien wel iemand in de familie of zo? Ik ben toch wel benieuwd, zeker nu GA88 of GA89 met de A332 vliegt, en dat met hier en daar een B777-300ER.
Zoals ik al eerder zei heb ik met de B777-300 goede ervaringen gehad, met name de ruime seats (ik heb de voorkeur voor een gangpad stoel).
Wel ik ben benieuwd naar reacties, met name voor de eventuele transits in KNO naar CGK of DNP naar CGK.
|
|
|
|
On 26-10-2019 15:01 indisch2018 wrote: .....
Ik vraag mij toch af of iemand al ervaring heeft met de vluchten AMS-KNO-DNP of AMS-KNO-CGK? Misschien wel iemand in de familie of zo? Ik ben toch wel benieuwd, zeker nu GA88 of GA89 met de A332 vliegt, en dat met hier en daar een B777-300ER.
Zoals ik al eerder zei heb ik met de B777-300 goede ervaringen gehad, met name de ruime seats (ik heb de voorkeur voor een gangpad stoel).
Wel ik ben benieuwd naar reacties, met name voor de eventuele transits in KNO naar CGK of DNP naar CGK.
|
Ben bijna weg, a.s. vrijdag maar ik ga naar Denpasar dus kan dan alleen maar dat vertellen straks.
Er gaat nu wel een eerdere vlucht naar Jakarta met Garuda, om 07:30 (in plaats van de vlucht van 08:45 tot voor kort) dus dat scheelt toch weer 5 kwartier. Daarmee komt de Garudavlucht op 16 uur en 50 minuten maar is nog altijd langer dan met KLM en SQ
|
|
|
|
|
On 15-10-2019 17:10 indisch2018 wrote:
Ik heb vanmiddag nog even via de website van Garuda naar mijn vluchten zitten kijken, maar wel met een andere datum. De website en informasi is echt kacao.
ik keek naar: AMS-KNO 22/12, KNO-CGK 23/12, CGK-JOG 24/12 en terug JOG-CGK 23/12 CGK-KNO 23/12 met aansluiting KNO-AMS 23/12
Vreemd genoeg was de terugvlucht van JOG via CGK naar AMS heel anders en kreeg ik de volgende melding: "Not all flights have seats available for the price option you have selected. Pleass press back to select another option to price your itenary or change your flight selection. (4502-2200)"
heel vreemd allemaal, want welke datum ik ook invoer, mijn eigen vluchten komen er niet uit en dat met name JOG-CGK-KNO-AMS.
Ik heb mij laten zeggen dat het komt omdat ik op 1 dag 3 aansluitende vluchten heb. Tja en deze vluchten werden dus door Garuda Jakarta aangeboden en bevestigd. Vreemd hoor dat ik deze zelfde vluchten niet kan opzoeken in Book your flight.
Als op de terugweg de bagageafhandeling / door labelen maar goed gaat (in CGK en KNO)
|
Ik zie het probleem niet. Die vluchten op de 23e bestaan gewoon hoor.
Je heeft trouwens helemaal geen commerciële site als Booking.com te gebruiken, Google zelf geeft een beter overzicht van ALLE vluchten op een bepaald traject en datum:
|
|
|
|
Ik zou trouwens nooit in Indonesië een overstap van ca. 1 uur riskeren. Het is wel allemaal Garuda (dus terminal 3 in Jakarta) én beide domestic, dus dat maakt het risico wel wat kleiner.
Twee volle dagen verliezen op de heenreis is natuurlijk belachelijk. Nu ja, weten we ook weer wat nooit (meer) te boeken...
|
|
|
|
 Anne-Mieke
Ik wens je alvast een goede reis en uiteraard zonder transit problemen !!
 jstar
Ik heb nu gelukkig goede transit aansluitingen
AMS-KNO 11:05-06:00 +1
transit tijd 3:00 uur
KNO-CGK 09:00-11:30
terug:
JOG-CGK 16:20-17:40
transit tijd: 02:20 uur
CGK-KNO 20:00-22:15
transit tijd: 01:40 uur (hopelijk lukt het !)
KNO-AMS 23:55-07:30
Ik hoop dat de transit tijd in KNO niet kiele kiele zal zijn. Ik heb het een keer meegemaakt dat ik van JOG-CGK om 18:20 zou vertrekken. Ik was op tijd op Bandara JOG en daar werd mij gevraagd of ik een vlucht eerder wil, dus om 16:20uur. Ik ging akkoord, en achteraf maar goed ook. want die vlucht van 18:20 had een flinke vertraging. Moest in CGK wel lang wachten, maar maakt niet uit.
Ja Garuda is betul2 jam karet en terimal 3 is idioot groot. Je loopt je helemaal suf ! Maar ik heb goede hoop.
Wait and see
NB: zelf boek ik altijd rechtstreeks bij Garuda of de Emirates. Nooit via een bookings website. Heb daar geen goede ervaringen mee.
gr
|
|
|
|
Wat betreft overstappen in Jakarta als beide vluchten van Garuda zijn nooiit een probleem als er meerdere vluchten per dag naar de volgende bestemming gaan.
Zelf heb ik het meegemaakt dat ik als ik erg vroeg was een vlucht eerder werd geboekt naar Yogya. En bij te laat arriveren een vlucht later. Die gaan dan wel bijna ieder uur.
Zelfde met Yogya-Jakarta. Alleen vertellen ze dat er niet altijd bij..
|
Toto Travel.com
|
|
|
|
On 27-10-2019 14:57 totto wrote: Wat betreft overstappen in Jakarta als beide vluchten van Garuda zijn nooiit een probleem als er meerdere vluchten per dag naar de volgende bestemming gaan.
Zelf heb ik het meegemaakt dat ik als ik erg vroeg was een vlucht eerder werd geboekt naar Yogya. En bij te laat arriveren een vlucht later. Die gaan dan wel bijna ieder uur.
Zelfde met Yogya-Jakarta. Alleen vertellen ze dat er niet altijd bij..
|
Goeie maatschappijen doen dat inderdaad, mocht er plek zijn. Vroeger lukte me dat nog wel eens met Lion Air, maar die zeggen nu gewoon 'barst maar lekker'. Echter, kan een eerdere vlucht ook volgeboekt zijn, en dan zit er niets anders op dan wachten.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 27-10-2019 04:25 jstar wrote: Ik zou trouwens nooit in Indonesië een overstap van ca. 1 uur riskeren. Het is wel allemaal Garuda (dus terminal 3 in Jakarta) én beide domestic, dus dat maakt het risico wel wat kleiner.
Twee volle dagen verliezen op de heenreis is natuurlijk belachelijk. Nu ja, weten we ook weer wat nooit (meer) te boeken...
|
wat vreemd dat Garuda een aansluiting mogelijk maakt van dik een uur. Dat is op z'n zachtst gezegd niet handig. Teveel risiso; airport operator geeft aan minimaal 2 uur te houden tussen binnenlandse vluchten en 2.5 uur als er een internationale vlucht bij zit.
Uiteraard; als je dit ticket boekt en je mist de aansluiting, dan moet de maatschappij het oplossen, maar dan gaat wel je schema een beetje door elkaar. Ik zou in Jakarta 3 uur houden als het even kan, dan heb ik toch veel minder risico dat ik een dag later op m'n eindbestemming kom, ook al heb ik geen extra kosten. Mij niet gezien.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 29-10-2019 09:23 Yerun wrote: [quote removed] wat vreemd dat Garuda een aansluiting mogelijk maakt van dik een uur. .......
|
Het is 1,5 uur. Het is een paar jaar geleden lang genoeg geweest dat de overstap in Jakarta voor Denpasar zelfs maar 1 uur was, ook in de tijd dat je nog aankwam op de ene terminal en daarna naar de andere moest. Dus 1,5 uur moet goed te doen zijn in Medan. En aangezien dat er toch veel niet op tijd vertrekt (het gaat net zoals bij treinen uiteindelijk om de aankomsttijd) zou ik zelf dat risico wel nemen als het om een en dezelfde maatschappij/ticket gaat. Overboekingen gaan ook niet altijd.
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,011,240 topic views - 240,756 posts - 13,734 topics - 34,238 members - last post @ 18-01-2021 16:50 CET
|
143,361,062 pageviews |
|
|