indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

U hoef het niet te lezen maar ik denk dat je dan zo al mijn filosofische mening begrijpt

·
1 aug.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Elaa_EM
Zo gaan ze ook om met oorlogslachtoffers. Als je maar kinderen laat zien , zijn de mensen in de wereld heel gevoelig voor. Valse voorlichting dat is erger dan de kwaal zelf.

1 aug.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.DonArturito
Daarbij liegt ze dat ze groen en geel ziet (Oh sorry dat zie je bij haar niet). Ze zei dat er in Indonesia veel vrouwen zo liep.....😡 Hoe kon ze het weten, want ik zie er maar 4 per jaar lopen, ik woon daar namelijk. Er lopen minder vrouwen met hoofddoek, dan je zou denken

1 aug.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.telegraaf
Flikkert nou eens op jullie blijven te veel in het verleden hangen. Ook geinspireerd door jullie verleden islam beweging zitten jullie vast geroest terwijl we al aan het zoeken zijn naa

31 jul.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.DipsausPodcast
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ADnl
Als er geen islam was hadden we die problemen met hen hun nikab niet en hadden we geen terrorisme namens die Allah.Als de katholieke kerk er niet was hadden we geen gestreste mannen gehad die misbruikt zijn door die pedofiel priesters.Goed nadenken vereist je hersens te gebruiken

3 jul.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.WNLVandaag
Daar hoef je niet verbaast over te zijn, want hij heeft zelf de oost Europese landen geschoffeerd en die slaan hem nu terug.
Hij Timmerfrans is zelf zo arrogant dat hij zich zelf al had geïnstalleerd...

1 jul.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.NOS
En dat noem men liefde volle islam ☪️ gewoon een verschrikkelijk levenswijze waar de kamikaze van Japan jaloers op zouden zijn. Uitroeien die gasten en geen begravernissen meer voor teroristen als ze dood gaan zonder van deze aarde.

1 jul.
Allemaal mensen die het wonderlicht hebben ontdekt en dat verdedigen als een relegie nog erger dan de ☪️ islam

1 jul.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Teunvandekeuken
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.volkskrant
Wie heeft het recht om zo in te grijpen op onze vrije keuze. Het word steeds meer een verplichting te leven als zij die vegataris willen zijn. We worden steeds meer gemuilkorft, Nederland is geen vrijland meer.Worden we niet door de moslims ons vrijheid afgenomen dan wel door hen

1 jul.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.SimoneWeimans
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.allochtonie
Zelf je eigen mensen soort hebben er aan meegewerkt dat de slavernij zo kon uitbreiden. Je moet wel eerlijk blijven en niet nu de klimaat zo gunstig is de zielepoot uithangen. Dat u in Surname bent terecht bent gekomen is dank zij de slavernij

1 jul.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile._MikeMuller

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Martinbosma_pvv
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.telegraaf
Zo dat wisten we allang, omdat je weet dat de echte islam fantiek ook de mindere liberale islam mond dood maak. Het is alleen een levenswijze waardoor de islam op drijft. Dus geen geloof en het verbieden is gewoon mogelijk. En alle kopjes met hoofdoek op niet heimelijk aanbidden.
4 jun.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ducom99

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.LavieJanRoos
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Gerritsen_Dan
Politie wanner leren jullie hoe je eigen moeten gedragen. Denk toch eens aan je breldvorm en wees een geen fantieke diener. U verspeelt heel veel goedwil er mee. Dienen en boeven vangen daar zouden je mee moeten bewerkstelligen voor je welzijn en luister niet naar die superioren

4 jun.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.prosmania
Als u bedoelt dat je echt vast dan is het wel iets. Maar het is gewoon een schijn vertoning snacht vreten ze zich met voldoening om slaap te gaan wat ongezond is. Overdag geen prestatie leveren. De schijn ophouden kijk hoe geweldig wij zijn,bah.

4 jun.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.TijsvandenBrink
Uit humaniteit zou je willen handelen dan mag je ook van hen verwachten dat ze hun sluiers afdoen en gewoon moslima worden . Dat mag je minimaal eisen.

3 jun.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile._basjacobs
Als je veel geld in de woningbouw pleegt, dan kan je nu minder in kas hebben omdat je het geld goed heeft besteed naar de toekomst .
Als men dat daar dan ook laat meetellen en niet wegmoffelen om de gepensioneerde mensen een rad voor hun ogen te draaien.

2 jun.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.geenstijl
Zo weinig maar, de rest die op die partij blijft stemmen zijn geen goede Nederlanders,maar ze spelen met hun klimaat gedram hun eigen welvaart te verliezen.

1 jun.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.TarekFatah
Ace indonesia kila orang.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Op een forum wordt iets geplaatst zodat anderen het lezen en de vrijheid hebben te antwoorden, dat doe ik bij deze. Emoticon: Yes!
Filosofisch. Emoticon: Laugh out loud
Jesus Maria, het benepen ultra rechtse racistisch tweetwereldje waar je je bij hebt aangesloten zal je bedoelen. Emoticon: Devil

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb de vrijheid om te schrijven hoe ik denk en ik laat mij door het linkse tuig mijn mond niet snoeren en je kan mij zo veel demoniseren, ik ben wie ik ben en heb een zuivere mening niet rechts maar zeker nooit links, die beginnen weer NSB gedachte goed te verkondigen.
Ik ben zuiver in mijn mening en het is niet racistisch, zo willen het linkse tuig je de mond mee dichtsnoeren Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated
Kijk je maar een naar dit filmpje wat er aan de hand is .
Daar sta jij achter die linkse troep met hun NSB gedachte goed om de vijand zoals Erdogan te steunen...... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

[youtube] https://www.youtube.com/watch?(...)jW2cIMfos[/youtube]]

spacer line  

Ik las onlangs een mooi stuk over algoritmen en wat dit doet met het beeld van de waarheid van mensen. Ging uiteraard over rechtse mensen die steeds extremer werden. Ook werd duidelijk dat het aantal aanslagen en het aantal slachtoffers van aanslagen hoger was vanuit rechts-extremistische hoek, dan van jihadistische groeperingen. Dit aan de hand van de recente aanslagen in de VS.

Was geen linkse media, al is vanuit jouw oogpunt alles links Ziel, dus het was een leugenachtig artikel. Doe er niks mee zou ik zeggen. Ow ja en je stuk is niks filosofisch, ik weet dat je graag een Baudet zou willen zijn, maar die man heeft nog een beetje hersens in z'n kop, helaas gebruikt hij het (ook) verkeerd.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Zo en dat zegt een man die het kan weten verder geen tijd meer mijn vliegtuig roept mij op zit op lucht haven Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 21-08-2019 06:56 Kongkalikong wrote:
. Ow ja en je stuk is niks filosofisch, ik weet dat je graag een Baudet zou willen zijn, maar die man heeft nog een beetje hersens in z'n kop, helaas gebruikt hij het (ook) verkeerd.

Hè getsie Kong, dat je nu Baudet aanhaalt, net nu zijn uil van Minerva als een aangeschoten rioolvink uit het boreale uitspansel ter aarde dreigt te storten nu hij het fundament onder zijn partij Otten vakkundig heeft gesloopt. Emoticon: Laugh out loud
Ik ben trouwens honds nieuwsgierig wat de topadvocaat Hiddema van al die beschuldigingen van diefstal vindt, zonder dat de opper uilenbal aangifte wil doen, dat gaat tegen alles in waar advocaat Hiddema zijn hele leven voor heeft gestaan. Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,651 posts - 13,687 topics - 24,461 members - last post @ 19-09-2019 17:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,387,965 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com