indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Dirkx50
User
spacer line

Ik zoek ene Ed de Bruin. Hij zou in 2002 naar Bali zijn vertrokken om een restaurantje of zoiets te openen. Ed had toen kennis aan een lerares uit Bandung. Graag zou ik met hem in contact willen komen. dirkamsterdam_8Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com Hopelijk komt er iets uit.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Wie je kan helpen is Bart Santema denk ik die heeft een cafe vlak bij het vliegveld (Bali)

Ik ben uit het cafe leven gestapt omdat mijn partner overleed en de zaken verkocht heb.

Bart woont weer in Nederland sinds enkele jaren maar die zou het kunnen weten.

Die heeft denk ik 25 tot 30 jaar in het resto wezen gezeten op Bali en in Jakarta

Maar hier op het forum heb je ook kans dat iemand je info kan geven.

http://bartelegallery.com/contact/

https://www.facebook.com/pages(...)Bali/255776831161725

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Dirkx50
User
spacer line

Bedankt Harlys. Bogor, bekend gebied voor me. Heb er een paar jaar gewoond en mijn huis is nog steeds daar. Leuk je even via dit forum te ontmoeten. Mijn dochtertje heeft vaak in Jasmin gespeeld . Ja leuk. Top.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 27-06-2019 15:24 Dirkx50 wrote:
Bedankt Harlys. Bogor, bekend gebied voor me. Heb er een paar jaar gewoond en mijn huis is nog steeds daar. Leuk je even via dit forum te ontmoeten. Mijn dochtertje heeft vaak in Jasmin gespeeld . Ja leuk. Top.

Ik zit wat in de huizen ver en inkoop.

Oke ja heb zelf ook in Jasmin gewoond nu in cisarua Emoticon: Party!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Dirkx50
User
spacer line

Mijn huis in Bogor staat ook te koop via een makelaar. De makelaar zal zijn best wel doen maar ik denk ook niet al te veel. Maar we verhuren het nu aan studenten dus het brengt tenminste iets op. Het is een prima huis al is er nu twee jaar niet veel aan gedaan. Ons huis is bij Dramaga dicht bij ITB dus wel gunstig.
Het huis ligt alleen wat achteraf pal bij de school Alia waar mijn dochterje op heeft gezeten. We hebben er drie jaar tevreden gewoond maar voor ons dochtertje zitten we nu in Bandung bij familie. Ze wil studeren dus zit je in bandung iets beter dachten we. Maar als je ons huis wilt verkopen of inkopen, we houden ons aanbevolen. Wil je meer weten dan kan dat beter via de e-mail. dirkamsterdam_8Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com Of het kwaad kan mijn e-mail op deze site weet ik niet en dat maakt me ook niet zoveel uit. Heb zo een ander mail adres. Groeten.

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Hi Dirkx 50. bonjour.

Mogelijk dat ik u van dienst kan zijn met onderstaande gegevens .

Herman v Wamel Ubud Bali . (XL Shisha Lounge , bar cafe etc. )
Oud collega oorspronkelijk uit Arnhen /Nijmegen ex kraanmachinist .
Meer dan tien jaar wonende aldaar op Bali
Ik ben de overtuiging toegedaan dat hij u zeker van dienst kan zijn.
Was tevens een goede vriend van wijlen Jan Simpati uit Jimbaran later Malang
Met deze good old memories zal hij m.i beslist positief reageren
Succes , permisi
Met vriendelijke groet, zaijian
Luo Ni

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Dirkx50
User
spacer line

Hartelijk dank Heer Luo Ni.
Zal er zeker navraag gaan doen.
Vriendelijk groet.

Dirkx50
User
spacer line

Emoticon: Party!

Dirkx50
User
spacer line

Hallo Mensen. Ik heb nu wat meer al weet ik nog niet waar Ed de Bruin is. Wel heb ik iemand gevonden die Ed in Bandung is tegen gekomen. Hij was in het gezelschap van een Indonesische vrouw. Ze was inderdaad inderdaad een school juffrouw op een SMA or SMP. Haar naam is Hardini Sumardi roepnaam Dini. Als iemand iets meer van haar weet zou ik dat graag vernemen. Misschien lukt het om via haar Ed te vinden. I hou hoop.

Dirkx50
User
spacer line

Mogelijk zit Ed de Bruin op Java of in Nederland. Half jaar Indonesie en een half jaar Nederland. Wie o wie weet er meer.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,037 posts - 13,697 topics - 25,801 members - last post @ 20-11-2019 15:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,903,294 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com