indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wereldrecord rode pepers eten verbeterd
JOHANNESBURG - Het wereldrecord rode pepers eten is verbeterd. De Zuid-Afrikaan Johan Hattingh verorberde er maar liefst 51 achter elkaar en dat was er een meer dan het oude record. Dat meldde de Zuid-Afrikaanse krant The Star maandag.

Hattingh versloeg negentien concurrenten. Met tranende ogen gaf de laatste rivaal het na vijftig pepers op. Met enorme wilskracht at Hattingh ook de 51e habanero, een bijzonder scherp exemplaar, op. Nog nahijgend en ietwat penibel kijkend nam de nieuwe wereldrecordhouder de prijs (380 euro) aan.

Iemand van het forum die denkt het te kunnen verbeteren?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Als je dacht dat ik dat zou doen? Emoticon: Angry Stiekem 3 rode lomboks fijngesneden en er kwamen er ook zo veel uit Emoticon: Puh! Dat heb ik met Ketjap k3, lemon en rode ui er bij en je mag raden met welke saté Emoticon: Laugh out loud Goed geraden: Saté babi!!
Neen dat zou ik dus niet durven lijkt me erg pedis.
Umberto Emoticon: Shiny

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Mijn record zou 1 (eentje zijn). daar ik als kind een zwakke maag had heb ik nooit pedis leren eten. En daarom nu nog steeds niet.

Dus mijn record is eentje, veel he. Emoticon: Smile

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Mijn record is ook 1, maar dat ging per ongeluk. Een aantal jaar geleden zat ik in Jakarta mijn bordje nasi goreng leeg te schrapen, vergetende dat ik mijn groene cabe op het randje gelegd had omdat ik die niet wilde. Dat ding kraakte tussen mijn kiezen, maar voordat ik besefte wat ik nu weer aan het eten was stond alles al in de fik. Het kostte me drie grote glazen ijsthee om tot rust te komen Emoticon: Laugh out loud

Schultz
User
spacer line

Hattingh at 51 pepers achter elkaar op,Zuid-Afrikaanse pepers dan wel te verstaan.Ik heb ooit gehoord ,dat die ietwat zoetig zijn,zoiets in de geest van paprika's.Maar of dat waar is,waag ik te betwijfelen.Ik kan er vrij goed tegen,maar 51 !!!! Overigens laat die Hattingh eens 51 cabé rawit proberen,die kleine rode( o f groene) mensendoders.Toch heb ik mensen in Ondonesia gezien die cabé rawit zo met droge rijst aten.Het was wel in de oorlog,maar toch....En geen es-thee bij de hand.

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Net wat je zegt schultz ik weet ook niet dat als hij die cabe rawit eet of
hij er dan ook nog tegen kan.
Ik vindt trouwens de sambal van koningsvogel lekker scherp,daar zit madame
jeanette pepers in.

like to live in ID,but it takes a while to get there

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 03-05-2005 20:43 Jeroen wrote:
Een aantal jaar geleden zat ik in Jakarta mijn bordje nasi goreng leeg te schrapen, vergetende dat ik mijn groene cabe op het randje gelegd had omdat ik die niet wilde.

Ik behoor ook tot diegenen die absoluut geen pedas eten verdragen. Ik zit ook altijd die onverteerbare cabai rawits uit mijn eten te vissen en ben gewend, nadat ik er een keer behoorlijk onwel van ben geraakt, zelfs de in ringetjes gesneden exemplaren te verwijderen uit mijn nasi goreng. Sorry voor de liefhebbers, maar naar mijn idee is pedas geen smaak maar een irritatie.

Robert-333
User
spacer line

sambal en cabe vergroot de eetlust, en het bevat veel vitamine c.
Je moet het leren eten begin eerst met een theelepel in de soep bakso of soto ajam.
Maar om op het wereldrecord terug te komen hoe hoog waren de dokterskosten om die man zijn maag leeg tepompen??

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

90,122,038 topic views - 241,252 posts - 13,739 topics - 34,870 members - last post @ 15-04-2021 12:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

146,824,145 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com