indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
esgerrits
User
spacer line

Hallo allemaal!

Ik ga vanaf vanaf augustus/september 5/6 maanden stage lopen in Jakarta. Ik vind het allemaal een beetje verwarrend welk visum ik nou moet aanvragen. Alles wat ik nl kan vinden op de ambassade site is een visum van 2 maanden die je telkens moet verlengen tot een max van 6 maanden. Emoticon: Confused

Bestaat er ook een speciaal formulier voor studentenvisa voor gelijk langere tijd? Zo ja, waar kan ik die krijgen? Of heeft iemand hem die misschien voor me?

Groetjes, Susana

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hallo Susana,
Je hoeft een topic niet meerdere malen te plaatsen hoor, de mensen pikken het onderwerp toch wel op.
Wij hebben op dit moment ook een stagiair in Jakarta, ik zal eens navragen hoe wij dat doen met hem. Krijg je nog te horen.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

esgerrits
User
spacer line

hahahah ja sorry joh, weet ik veel Emoticon: Puh!

spacer line  

Hoi Susana,

Leuk om te lezen dat er nog iemand stage gaat lopen in Jakarta, ik zie ook dat we ongeveer dezelfde tijd daar zijn, waarschijnlijk vertrek ik 5 Augustus. Ben erg benieuwd naar wat je precies gaat doen en waar, misschien heb je zin/tijd het te vertellen...
Zelf ga ik stage lopen op de Nederlandse Internationale School, in Cilandak. Over je visum aanvraag, ik heb een tijdje geleden naar de ambassade gebeld, zij hebben mijn toen verteld dat mijn stageplaats formulieren aan moest vragen bij de immigratie dienst in Jakarta en als die formulieren ingevuld en verzonden zijn, de aanvraag verder in Den-Haag afgehandeld kan worden. Misschien is het handig zelf ook eens te bellen naar de Ambassade.
Misschien tot mails? Groetjes, Karlijn!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

En we kunnen verder in het reeds bestaande topic van Karlijn.

Yerun

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

72,340,867 topic views - 232,743 posts - 13,677 topics - 22,530 members - last post @ 19-06-2019 09:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,625,486 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com