|
|
|
|
|
On 10-03-2019 12:26 Kembang wrote:
Rolandet....ik gebruik ook veel medicatie, ik heb een medicijnen-paspoort en daar
staat álles in ...óók de nodige injectie's.
Met in het Engels geschreven brief van de huisarts erbij is er niets aan de hand !!
Ik ben 2x naar Bali en 1x op Java....geweest.
Succes en geniet heerlijk van jullie vakantie op Bali...
|
Kembang het gaat niet over gewone medicijnen, maar die onder de Opiumwet vallen. Dat is een ander verhaal en kom je er niet mee weg met alleen een in het Engels geschreven brief.
|
|
|
|
|
Oh, Malam is me net voor zie ik
|
|
|
|
|
( Malam) Kembang het gaat over opiaten en daar kan je in Indonesië niet voorzichtig genoeg mee zijn. Emoticon: Nooo
Ik nam vroegaaaah toen ik niet beter wist codeïne tabletjes mee tegen kriebelhoest, tot ik een keer toen ze op waren naar de Indonesische dokter ging en er om vroeg en vertelde dat mijn voorraad uit Nederland op was. Emoticon: Blush
Ik doch dat ie gek wier, de man begon spontaan te hyperventileren en waarschuwde me dat nooooooit meer te doen. Emoticon: Laugh out loud
Nu ja ik gebruik wel eens tramadol als ik weer ergens me verstap want de wandelpaden zijn niet zo geweldig  ( heup operatie gehad) dan ga ik in Bogor naar een arts die ik ken en krijg zo de tabletten mee. Apotheek naast de dokter.
Laatst iemand overspannen nam ik mee naar mijn dokter alhier (bogor) hoppa valium.
Hoe kan dat dan
|
Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest
|
|
|
|
Omdat de ene dokter de andere niet is misschien.
|
|
|
|
Malam en AM....ik had een opiaat-middel meegenomen tussen mijn voorraad
medicatie.....niemand die er naar keek c.q. om vroeg !!!
Dus dan zou ik mazzel hebben gehad , denken jullie ?? Of was het gewoon iemand
uit de rij pikken....géén idee
|
|
|
|
JS....ik heb géén hond gezien of zien lopen.....ik spreek wel over het jaar 2011...
Dan zijn die snuffelhonden pas later gekomen, denk ik....
In 2017 ná vakantie uit Curacao stonden bij Schiphol wél die honden die bij elk
persoon die uit de vliegtuig stapte wel te snuffelen....
|
|
|
|
Whoehahaha we gaan offline Jak, maar deze moet ik na jouw posting te hebben gelezen toch effe kwijt.
Wij hadden de EWL (Europa West Indië Line) die voeren op Curacao, Aruba en Cartagena, die kregen bij binnenkomst altijd bezoek, dan liepen die drugswoefjes over het schip te zwalken zoals ik als ik een fles jenever achter mijn kiezen heb.
Zo'n woefje gaat meestal zitten als ie drugs ruikt, als er een EWL schip bij ons voor de kade lag gingen die beestjes bij de poort al zitten.
|
|
|
|
In Zeist hebben we Kamp Zeist waar de 1e bolletjes-slikkers in de gevangenis belanden....die komen allemaal van Curacao, Columbia, Venezuela enz.enz.
Dus nu hebben die honden tenminste werk als deze mensen uit de vliegtuig stappen,
best een leuk gezicht als je die verschrikte gezichten ziet...
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
90,122,038 topic views - 241,250 posts - 13,739 topics - 34,870 members - last post @ 15-04-2021 08:02 CET
|
146,811,997 pageviews |
|
|