indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi allemaal,
Hoewel ik me al enkele jaren geleden heb aangemeld, ben ik eigenlijk nieuw hier op het forum. Na aanmelding destijds ben ik mijn inlog vergeten en heb er daarna niets meer mee gedaan.

Nu ik me weer wat heb ingelezen in de laatste onderwerpen en discussies, heb ik mijn aanmelding weer geactiveerd en wil proberen wat actiever mee te doen aan onderwerpen die ik leuk vind.

Is het gebruikelijk dat je als nieuw forum lid je eerst voorstelt en wat over jezelf verteld? En zo ja op welke plaats doe je dat?

Groet,
Erik

spacer line  

Nee, gewoon inhaken.

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Welkom Erik Emoticon: Worship , er is geen topic waar mensen wat over zich zelf vertellen, de meesten doen dat ook niet, meestal gaan mensen gewoon mee doen en dan wordt vanzelf duidelijk wat iemand zijn binding met of belangstelling voor Indonesiƫ is.

spacer line  

Oke, bedankt

Zal ik doen

spacer line  

Klopt het dat de "Blog"-link niet werkt?

spacer line  

Inderdaad. Eerste keer dat ik daarop klikte.
Kom niet verder dan "actieve topics", passief liggend in een zalige koningsstoel met voetsteun. Emoticon: Laugh out loud

Heldere ziende

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

63,704,604 topic views - 229,096 posts - 13,639 topics - 19,727 members - last post @ 13-11-2018 18:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

108,283,266 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com