indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

berkle09
User
spacer line

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het schrijven van een boek dat zich gedeeltelijk afspeelt in Malang en ben op zoek naar mensen die me kunnen vertellen over het leven daar.
Mocht je dus het een en ander weten van die stad, dan hoor ik het heel graag!

Groet,

Bernice

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vooral niet vergeten te vermelden dat de afgelopen 3 maanden de burgemeester van Malang Moch Anton en 41 van de 45 gemeenteraadsleden zijn vast gezet voor corruptie. Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Wou t net zeggen, wel rustig daar zonder bestuur.

Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb iets betere informatie en dat gebeurd in Malang.

Een kampung die geheel in kleuren is veranderd.
Ik had vanmorgen de Japanse tv op staan en zag een gehele reportage van die Rainbow Village genoemde gebied in Malang.
Het eerste wat ze gedaan hebben is een verf fabriek opgericht en een proces opgang gemaakt met grote tanks van gekleurde verven.
Men is 2016 begonnen en ze hebben er een pracht schoon gebied van gemaakt.
Geen rommel en geen muren meer die kapot zijn.
Mooie tekeningen die zeer effect hebben op zelfies foto's die de gehele media rond gaat.
Men heeft scholen opgericht om Engels te leren en dansscholen waar ze traditionele dansen hebben ingestudeerd.
Een prachtig gebeuren waar ik zeer onder de indruk van was.
Die zeker voor toeristen een belangrijk gebied word en al is, die je niet mag missen.
Alom een heel goed effect op de mensen daar .
Geweldig
https://theculturetrip.com/asi(...)ing-rainbow-village/

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

64,989,898 topic views - 229,425 posts - 13,647 topics - 19,924 members - last post @ 12-12-2018 06:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

109,862,290 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com