indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

beertje77
User
spacer line

wegens stoppen met roken bied ik mijn slof djarum super aan.
heb je intresse mail me dan peetersRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.quicknet.nl
of geef even een belletje 0648813850

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Zit je een beetje in de handel en gebruik je daar Indahnesia voor Beertje. Emoticon: Confused
Half juni vorig jaar bied je in twee verschillende topics 2 pakjes kretek sigaretten aan, in de ene topic schrijf je dat je gestopt bent met roken en in de andere topic schrijf je dat je niet rookt. Emoticon: Nooo
Vervolgens kom je meer als een jaar later met een slof Djarum omdat je gestopt ben, wat is het nu, was je weer begonnen en ben je weer gestopt, of ben je met die twee pakjes een fokprogramma begonnen en hebben ze een slof geworpen of zit je in de handel. Emoticon: Devil

45havana
User
spacer line

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Alles kan in rook opgaan!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Tja.......wat dát betreft kan niemand tegen het Olifantengeheugen op van

Malam.... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,468,896 topic views - 228,708 posts - 13,635 topics - 19,566 members - last post @ 17-10-2018 14:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,733,613 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com