indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

wie kan me verder helpen met info over trip naar bandung vanuit denpasar. we willen dus maar 1 of 2 nachten naar java om een klein stukje vandaar te zien, bij voorkeur bandung want daar heeft mijn moeder dus vroeger 5 jaar gwoont en we nemen haar mee om eens terug te gaan naar haar geboorteland.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Bandung ligt op zo'n 1000 km van denpasar, met de bus doe je er 20 uur over om er te komen, dus even op en neer kan, maar dan moet je vliegen. Voordeel is dat je dan wel veel ziet van het eiland... als je uit het raampje kijkt Emoticon: Wink

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Een eiland als Java verdient meer als om in een rot tempo te doorkruizen.
Waarom die haast??
Je kan ook met de trein, vanuit Denpasar vertrekken bussen naar de oversteek naar Java en van daar uit verder met de trein via Surabaya en Yogyakarta, maar daarvoor is een week al kort.
Tuti & Jan

Horst
User
User icon of Horst
spacer line

Ik wil een omgekeerde trip maken.
Ik verblijf momenteel in Bandung en heb twee weken vakantie. Mijn huidige plan is om met de trein naar Yogyakarta te reizen en vandaar met een vliegtuig naar Bali (voor 1 week).
Na een week wil ik dan weer terug(vliegen) naar Bandung.

Mijn vragen:
1. Kan ik ook met een andere mij dan Garuda vliegen ($75)?
2. Iemand tips, suggesties, voor alternatieven oid.

ron broens
User
spacer line

ja ik weet dat het kort is maar we zijn er ook maar 16 dagen helaas niet meer vrij dit jaar, we gaan op bali al vanalles doen waarschijnlijk en willen gewoon even daar kijken op bandung of zo volgend jaar langer of weer een anderstukje yogja en solo en bromo hebben we in januari al gezien

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Horst,
Volgens mij is het niet mogelijk om rechtstreeks van Bali naar Bandung te vliegen, wel tot Yogyakarta en dan inderdaad verder met de trein.
Kijk eens op onze site op:
http://www.parpulo.com/favoriet/traveling.htm voor links naar vliegmaatschappijnen.
Succes,
Tuti & Jan

lambert
User
spacer line

die vlucht van dps naar bandung is er wel iedere dag 2 of 3 keer maar als je maar een paar weken heb kan je maar beter op bali blijven

visa service

Horst
User
User icon of Horst
spacer line

Ik heb van een local begrepen dat het vliegen tussen Jakarta en Denpasar veel goedkoper is dan bijv. vanaf Surabaya.
Ik ben dus nu van plan om terug te vliegen naar Jakarta en van daar naar Bandung te gaan met de trein.
De heenreis is nog redelijk open. Ik zou bijvoorbeeld ook door kunnen reizen naar Surabaya en daar vandaan met boot of vliegtuig naar Bali gaan.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,624,358 topic views - 222,988 posts - 13,504 topics - 16,539 members - last post @ 21-10-2017 18:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

91,128,678 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com