indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

temanbali
User
spacer line

ik ben op zoek naar tips over het huren van een simpel huis voor lange tijd.(geen zwembad of doushe,of internet). een vriendin heeft huisje voor mij gevonden(zij is lokaal).alleen zit ik nog tot 3 sept. in nl.4 sept pas weer naar thuis in bali, maar de huurbaas wil al 5 mil. voor huis hebben zodat ie t niet door verhuurd. (prijs is super laag en lokatie precies wat ik zoek). wat is beste manier om zekerheid te krijgen dat t mijn huisje word, en dat t geld (goedkoop)en veilig, overgemaakt word aan hem, en dat hij zich aan de afspraak houd. Emoticon: Bye bye

45havana
User
spacer line

Of hij zich aan de afspraak houd of niet dat weten we niet,misschien doet hij wel 50-50 met je vriendin en wordt je vreselijk genaaid. Veilig overmaken kan via internet bankieren of WeternUnion. Emoticon: Bye bye

spacer line  

Ik voel ellende aankomen. Zoiets als 45havana al zegt (eerste zin). Of.. toch verhuurd, want (huiseigenaar slaat smoezenboek open...).... etc.

En geloof me, dat smoezenboek hier is dikker dan het boek van Sinterklaas.

Ach ja

45havana
User
spacer line

Het "huisje" staat wel heel toevallig op de juiste plaats die hij zo graag had. Bestaat het huisje wel??Misschien huur je straks een lucht kasteeltje,ga naar indonesie in dit geval Bali en huur een kamer in een kosthuis en ga dan op je gemak shoppen.Je zal verstelt staan hoeveel er te huur staat en je kan zelf onderhandelen en je eisen stellen. Emoticon: Yes!

spacer line  

Over het huren van een huis hier op Bali maak je geen afspraak, maar stel je een 2-partijen contract op dat bij de notaris ondertekend wordt, met alle huurcondities en afspraken erin vermeld.

Zou me niet al te druk maken of het huisje al dan niet verhuurd is tegen de tijd dat u naar Bali komt. Er staat hier zoveel te huur dat het geen probleem zal zijn om iets vergelijkbaars tegen dezelfde prijs te vinden.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Termanbali......léést het bericht goed van Amed East Bali......hij wóónt daar

al járenlang....!!! Een betrouwbare forumlid die wij als forumleden koesteren !!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,676,338 topic views - 227,295 posts - 13,610 topics - 18,986 members - last post @ 20-07-2018 03:48 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

102,849,808 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com