indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Denk dat je dit wel zal waarderen Malan en misschien je Pop ook Emoticon: Smile

Salam Revolusi!
Kebiasaan Mas Ahmad Dhani bila berbelanja ke Pasar Barang Lawas Cikapundung adalah mengambil dulu barang-barang antik yang disukainya, lalu dibayar empat bulan kemudian. Transaksi seperti ini sudah beberapa kali dilakukan oleh Mas Ahmad Dhani dengan para pedagang di Cikapundung, dan selalu beres. Namun entah mengapa transaksi yang terakhir (April 2016) ini agak terbata-bata penyelesaiannya. Mungkin hal ini disebabkan oleh kesibukan Mas Ahmad Dhani berjuang untuk Tanah Air Indonesia. Semoga Mas Ahmad Dhani sukses dalam perjuangannya mewujudkan Republik Indonesia yang semakin baik. Pasar Barang Lawas Cikapundung terletak di Lt. 3 Gedung Cikapundung Electronic Center.

En ze hebben ter gelegenheid van zijn verjaardag, en zijn nu 2 jaar open staande schuld van 100 miljoen bij wat handelaren van de antiek markt bij Cikapundung, Bandung een video gemaakt Emoticon: Smile

Hoop dat je 'm kan zien, EN dat je 'm met geluid kan zien want ik zag 'm net op de smart phone van mijn vrouw MET GELUID maar hier istie op de een of andere manier zonder... ik ken al deze luitjes, van sommigen koop ik vaak handel, de man die koffie maakt verkoopt de meest bizarre tabak soorten koop af en toe een soort van hem, ga je heel klein beetje van vliegen Emoticon: Smile gewoon tabak, niks geen gekkigheid, maar echt, je gaat er klein klein beetje van vliegen Emoticon: Smile

https://www.facebook.com/ruly.(...)s/10214365252738151/

Echt super grappig en wat ik begrijp wordt-ie massaal bekeken in Indonesie nu, SUPER actie van die luitjes Emoticon: Smile

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

O O O dat breidt zich uit als een olievlek op de sociale media, er zijn er namelijk zat die hem net als jij en ik een verschrikkelijke nagemaakte vinden. Emoticon: Laugh out loud
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren dat dit de kranten haalt, dan gaat dat weer helemaal uitgediept worden, daar is ie echt niet blij mee. Emoticon: Nooo
Trouwens zijn rechtszaak voor haat zaaien en discriminatie is ook al enkele weken aan de gang.

Ik zag dat Tribunnews en Detik er al uitgebreid melding van maakten incl. een deel van het filmpje.

https://hot.detik.com/celeboft(...)-ditagih-bayar-utang

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Denk dattie deze verkiezingen niet, zoals de vorige keer, zal staan te schreeuwen en te preken in de antiek markt Cikapundung over hoe Indonesie discipline nodig heeft en een sterke leider Emoticon: Smile

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Gisteren gaf die huilebalk commentaar, de gemenerikken van de antiekmarkt, hij heeft maar een schuld van 50 miljoen en vroeger kwamen ze dat thuis bij hem ophalen. Emoticon: Cry
Dit is volgens die kale fundamentalistische Calimero niet eerlijk ohhhh nee, hij vergeet erbij te zeggen dat ze al meer dan een jaar geleden aan hem gevraagd hebben zijn schuld te betalen. Emoticon: Blush

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Ah! Door die belachelijk lange Idul Fitri vakantie zit ik effe op zwart zaad, banken, geld wissel kantoren enz. allemaal gesloten tot de 21ste.... Maar zodra ik weer wat poen heb ga ik weer naar Cikapundung dan zal ik 't hele verhaal wel te horen krijgen Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

58,833,708 topic views - 226,975 posts - 13,603 topics - 18,686 members - last post @ 18-06-2018 19:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

101,667,353 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com