indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

frederica
User
spacer line

dag allemaal,
wij gaan in augustus naar bali. heeft iemand ervaring met een verblijf in de bungalows kubu lalang , lovina? ik weet dat het restaurant heel goed is ,maar ben zo benieuwd naar meningen over de accomodaties.
Emoticon: Confused

Maudi
User
spacer line

Beste Frederica,

Na bijna een jaar in de buurt van Lovina te hebben gewoond kan ik met zekerheid zeggen dat Kubu Lalang hartsikke leuk is! Het is een klein maar cozy hotelletje direct aan het strand. En inderdaad het restaurant is top. Ze hebben een hele uitgebreide kaart en alles smaakt heerlijk. De 8 bungalows zien er authentiek uit en zijn keurig verzorgd. Het enige nadeel..tja..net wat je wilt is dat ze geen zwembad hebben en niet in het centrum liggen. Ongeveer zo'n 10 minuten rijden..weet niet of ze een suttle busje hebben..lijkt me niet maar ach een locale taxi..moet lukken!
Veel plezier!

frederica
User
spacer line

dank je wel voor je reactie.leuk om te horen. we verheugen ons
dag, frederica

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Wat zijn we weer lekker verwend zeg. Lekker direct aan het strand maar sh.., geen zwembad!

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

87,962,803 topic views - 240,750 posts - 13,734 topics - 34,236 members - last post @ 17-01-2021 17:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,257,596 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com