indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

pierre
User
spacer line

Op 18-12-2019 12:46 schreef Malam:
Ziel, je zal me nooit horen zeggen dat ze niet lopen te kloten, een blinde kan nog wel ruiken dat ze nu een koekie van hun eigen beleid van bezuinigingen krijgen en dat ze verschrikkelijk achter de feiten aan lopen en natuurlijk maak ik me daar zorgen over want ze verdommen het om te leren van hun fouten en ze blijven maar door rommelen. Emoticon: Yes!

Baudet en Wilders, neen neen dubbelo neen, die hebben mijn voorkeur helemaal niet, die heb ik gewogen en te licht bevonden, laat die maar lekker in de oppositie blijven, daar kunnen ze de minste schade aan richten. Emoticon: Talk to the hand

Ik ben ook geen fan van Wilders, die schopt en brult alleen maar wat in de rondte, maar toch heb ik een voorkeur voor Thierry... laten we het zo zeggen als er geen verfrissing komt in Den Haag dan blijven we deze klote zooi houden, dan blijft de gevestigde orde de boel verkloten,, ik zou zeggen geef Baudet het voordeel van de twijfel en laat het hem maar eens gewoon proberen.. erger kan het niet worden want dat is het al.... de gevestigde orde loopt aan de leiband van Brussel.. en dat moet doorbroken worden. Maar dat zal nooit en nooit gebeuren, want dat staat de elite van Brussel en de Bilderberg niet toe.

zieleffe
User
spacer line

Baudet en Wilders, neen neen dubbelo neen, die hebben mijn voorkeur helemaal niet, die heb ik gewogen en te licht bevonden, laat die maar lekker in de oppositie blijven, daar kunnen ze de minste schade aan richten. Aldus Malam.
Inzicht komt met de jaren, maar eigenwijsheid is een volks ziekte.
Te licht bevonden ha waar heb je het over , die man bezit meer body dan wij samen hebben Malam.
Je hoef niet op hem te stemmen maar op de partij en gelijk noem je die naam dat jou zo dwars zit.
Van Geerd begrijp ik ook wel, net zoals Pierre schreef, maar toch moeten we blij zijn dat hij er is, ondanks dat de gemeenschap dit veel geld kost,want hij houd de boel zeer scherp.
Veel zijn door hem al wetten geregeld die andere nooit de aandacht kregen.
Kleine wetjes die er nu zijn zoals de aanvraag van verblijf vergunningen waar wij weinig van begrijpen , maar ze zijn er.
Velen van ons normale mensen zijn daar ook de dupe van geworden, want probeer maar eens een partner uit het buitenland naar NL te halen.
We hebben in het verleden vele keren er over geschreven. Emoticon: Yawn
.
Nu de boeren in opstand komen gelukkig heb ik veel aan het twitteren geraakt en heb mij hier en daar mijn visie er over gegeven.
Dat besturen mensen werk is begrijp ik, maar dat je welles en wetens met Rutte gaat onderhandelen dan ben je het niet waard dat je daar in het bestuur zit.
Je moet je achterban verdedigen en moet weten wat zij willen.en dat heb je maar uit te voeren.
Je ziet vele bestuurders in de fout gaan door toch te onderhandelen, dat zag je ook met die pensioen akkoord, hoe snel het FNV bestuur terug krabbelde.
Hun eigen mening opdringen is de grootste fout wat je ziet in sommige besturen.
Zulke mensen horen niet in een bestuur zitten weg er mee. Emoticon: Bye bye

Het stikstof probleem moet geheel van tafel is gewoon niet nodig om die idioten van milieu activisten tegemoet te komen.
Het geheel wat de natuur doet hoort bij het leven, dat zal de mensen nooit kunnen inhalen en veranderen.
Je tegen wapenen is niet in bosrijk gebied te gaan wonen en op plekken waar het water niet weg kan daar hoort de mensen niet te zijn.
Respect voor de natuur betekend dat.
Maar van alles doen om te denken wat de mens heeft gedaan kan je niet meer goed maken.
De auto is daar een voorbeeld van wat de mens zich eigen heeft gemaakt kan je niet meer veranderen, dat behoort in die keten van de natuur. Emoticon: Talk to the hand

Zoals de Bilderberg groep waar Pierre over schreef is zo'n beweging die gevaarlijke voor de mensheid is dan we denken.
Soros en zijn kornuiten moeten we elimineren en niet toe laten in de politieke arena.
Dat is slecht voor het mensdom dat zijn onnatuurlijke idioten die denken dat ze hun gelijk hebben en die willen dat ook krijgen kost wat het kost..
Milieu vraag stuk is niet wat de mensheid moet gaan bestrijden, maar leef gewoontes van een bepaalde groep mensen die een bepaalde leefwijsheid denken te hebben en daardoor veel invloed willen krijgen op de wereld bevolking.
Je eigen niet meer kunnen zijn en persoonlijk onder een bepaalde dwang te komen dat is veel gevaarlijke dan het milieu.
Zo heb ik de partij voor de dieren ook eens laten weten dat het gedoe omtrent opkomen voor dieren ook duidelijk gemaakt dat de mens verstand hebben de dieren hebben dat niet en zijn niet gebonden aan emoties en wat de eigenschappen van de mens wel hebben.
Dieren vraten elkaar op als ze honger krijgen ze kunnen zich op andere wijze zich zelf niet voeden.
Dus gevoelens hebben ze niet en waarom praat je als mens dat ze dat wel hebben aan, wetenschappelijk hebben ze daarover geen bewijs. Emoticon: Yawn

Ze suggereren maar wat en dat doet de Politiek ook .
Zo verlies je het vertrouwen van de politiek maar ook van de mensheid.
Want je moet niet denken dat de doorsnee mens niets weten en dat je hen van alles op hun mouwen kunnen spellen.
Neen door verbindingen te leggen via internet het wonder dat de mensheid heeft uitgevonden kunnen we overal achter komen en dat doordringt de mens in het politiek centrum nog steeds niet.
En mensen die alles maar goed vinden behoren nu eens wakker te worden en goed opgeleide mensen hun kans te geven iets voor de mensheid te doen.
Niet iets opleggen maar geven van een stuk normale gedachte goed.
Je hoort de mens er bij te betrekken wat je van plan bent en niet een stel ezels bij elkaar zetten en dan een beslissing nemen.
Je kan alles in https://www.wikipedia.org/ vinden.
Als je dan nog dom wilt blijven dan loop je God maar achterna. dat helpt de wereld zeg
Dat vind ik veel erger dan heel het vraagstuk van het milieu.. Emoticon: Confused Emoticon: Devil Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
spacer line

Dat is mijn hobby en vind het nog leuk ook.
Zitten wel spel fouten in, maar ze weten wat ik bedoel.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.zieleffe
·
6 u
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.RTLnieuws
Valse gezichts uitdrukkingen hoe lang trappen dr mensen daar nog in.Ongeloofelijk,stop dit mens met zijn schijnheilige manier en zich onschuldige form gevende persoonlijkheid.VVD kom eens in opstand. Hij gaat de geschiedenis in al de slechtse president die NL ooit heeft voortgebr

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.zieleffe
·
6 u
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.KimBoon94

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.JoostNiemoller
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.UPnetworkNL
Juist de gewone man steunen de boeren. Er is zo veel door Rutte ontust veroorzaakt na 10 jaar genoeg is genoeg. Alleen Rutte beseft het nog niet, wie geeft die eigenwijze man eens een schop in zijn hol. Wie is zo sterk persoon in de VVD die hem dat onder zijn neus wringt.

·
7 u
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.avrotrosradar
Maar Radar is ook die te veel politieke mensen in bescherming neemt. Niets mis mee,maar wel wie heeft er nadeel van de burger of de politiek. Als de politiek er nadeel van heb, mag je man en paard noemen.

·
7 u
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.parool
Niet via die oneerlijk partij D66 die zich heeft afgeweken van de oprichters die een ander doel hadden voor geschreven . Door de huidige vrouwen bewijzen ze zich heel duidelijk dat het verleden het er niet toe doet.
Wie te volgen
Ard Amsterdam ❌❌❌
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Ard_Amsterdam
Europa ja maar EU Nee | Geïnteresseerd in politiek | AFCA | Pro Israel | Republikein | List = Block | Tweets in Dutch and English
Daniel Bowlby
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.DanielBowlby
Fred Molendijk
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.FredMolendijk
Meer weergeven

·
7 u
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.RTLnieuws
Wat heeft hij zich laten misbruiken door D 66 ongelofelijke verkeerde elementen van vertrouwen op een partij die hun eigen principes hebben verlaten door te kiezen voor verkeerde vrouwen die zich in die partij hebben genesteld om hun persoonlijke gevoelens te projecteren.

4.307 Tweets
Nieuwe Tweets bekijken

den boschLid geworden in juni 2010
174 volgend
31 volgers
Tweets
Tweets en antwoorden
Media
Vind-ik-leuks
Tweets van cor

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.NOS
Ik vind dit zo verdacht en ook nog je eigen achterban op een manier in te ruilen voor realiteits zin Alleen al de beeld vorm is niet goed gezins omdat je zwakte toont aan die mensen die stikstof als een middel hebben gemaakt om hun elite te voeden en daar in te laten geloven.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.LavieJanRoos
Die Otten is een egocentrische man die zelf zich eigen lan bedriegen. Zo'n man kan je niet vertrouwen. Hij blijkt het voor zich zelf te doen,want hij geloooft in stikstof en dan ben je eigen aan het bezodermieten. Stikstof is door elite in het leven geroepen.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.nrc
Laat je door eigen organisaties je niet beduvelen . Wat ze in het Catshuis afspreken is een fars en van korte duur. Het is tegenwoordig heel gewoon dat er gelogen en bedrogen word, een tijdsgeest wat later uit gelegd word als veiligheid en inmiddels wel bedrog is gepleegd.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.KooyJan
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.vrij_nederland
Ik had al jaren geroepen dat NL onder de juk van ambtenaren moeten leven. Veroorzaakt door de Pvd.A. Bij nieuwe verkiezingen zouden de ambtenaren verwisseld moeten worden en goed gescrient is een must. Zoals in Amerika.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosvonk
Neen maar je wel zielig opgesteld. Als vrouw ben u het voorbeeld hoe zwak jullie zijn in het beoordelen van dieren in het algemeen. Gaat u in China wonen,dan pas kan je weten wat dieren midhandeling is, sukkels.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ArnoldVonkt
Jullie hoeven de mensen niets te vertellen journalisten moeten constateren en niet meer . Hun verhalen is niet voor het algemeen gewin in de democratie het volk hoef niet geindoctrineerd te worden door een stel imbizielen.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.DerkWalters
Daar moet je nu mee komen. Je maak je verdacht om nog meer vuur op te stoken we geloven de politiek niet,maar jullie gekke millieu frieken helemaal niet, dus vergeefse moeite om dat gerucht te verspreiden

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.fransweisglas
Niet alleen moe maar een gevaarlijk kind die daardoor grote conflicten veroorzaken,de economieën in velen landen stagneert er door. Armen landen kunnen nooit mee komen om kwaliteit van milieu te verbeteren.

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.WNLVandaag
Stikstof en de bouwers hebben niets met elkaar te maken Stikstof is gecreëerd door lieden die een millieu probleem hebben. Zo willen ze de mensen dwingen het vraagstuk milieu te accepteren. Otten lieg net zo mee met het kartel waar hij eens tegen was een man,niet te vertrouwen

·
16 dec.
Als antwoord op
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hvdaelen
en
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Repelsteeltje21
De boeren heeft al jaren geïnvesteerd naar een zo goed product in alle bedrijven. Ze exporteren 3/4 kwart naar het buitenland. Verdien model, van de productie hier profiteren heel Nederland van. De minder Kwaliteit producten worden geïmporteerd, goed genoeg voor het volk.

spacer line  

Malam! Ze komme an je geld!

"Werkende houdt netto tientallen euro’s meer over, gepensioneerde ziet pensioen dalen" .

www.ad.nl/ad-werkt/werkende-ho(...)ioen-dalen~ad028349/

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Jak dat is nu precies wat ik in de andere topic in antwoord op jouw schrijven al vermelde, die schobbejakken gaan de rijkelijk gevulde pensioenpotten afromen ten koste van de ouderen. Emoticon: Angry

Een andere manier zou zijn de rekenrente te verhogen, dat geeft hogere pensioenen (o.a. inflatiecorrectie) waardoor er ook meer belasting inkomsten zouden zijn, maar dan lopen ze tegen de machtige profiteurs op, banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfonds bobo's die bang zijn dat ze in dit soort krotten terecht komen en hun spaarpot/bonus zien slinken. Emoticon: Frustrated

zieleffe
User
spacer line

Maar dat niet alleen Koolmees gesuggereerd dat je geld er bij krijg.
Maar de gemeenten komen ook nog even bij je terecht met WOZ waarde van je huis .
De gemeenten komen veel geld te kort voor de jongeren opvang.
De huurders wel minder, maar zo snoepen ze geld bij de pensioenaders weg.
Die generatie van Koolmees zijn de grofste en slechtste mensen in Nederland, geen respect meer hebben voor de ouderen.
Slechte jeugd gehad denk ik.... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

"Goedemorgen meneertje, wij zijn van uw energiebedrijf".
"Oh, eh, goedemorgen. Komt u de meter opnemen?"
"Neeehheeee meneertje. Beter. Wij komen uw gas afsluiten en u aansluiten op het warmtenet".
"Eh, wat? Ben net wakker. Warmtenet? Gas afsluiten?"
"Jazeker meneertje. Duurt een ochtendje en dan zijn we weer weg hoor"
"Ja maar..."
"Komt goed meneertje. Doe maar 2 koffie voor ons".

Die middag:

"Zo meneertje. Lekker bakkie hoor. Bedankt. Gefeliciteerd, u bent nu officieel van het gas af en op het warmtenet. Goed voor millejeu enzo".
"Oh.. ja zal wel moeten dan. Toch?"
"Ja, dat moest. Geen keuze. Oh ja, voordat we vertrekken: Hier uw rekening. 4500 eurietjes, meneertje. Een koopje, nietwaar?"
"Wacht, hoezo rekening? 4500 euro??? Maar dat wil ik helemaal niet. Kan ik ook niet betalen"
"Jajajajaja meneertje. Daar gaat het niet om he. U bent nu goed bezig voor het millejeu enzo. Goedemiddag".

En zo worden vóór 2030 1,5 miljoen huishoudens voor het luttele bedrag van eur4500 per aansluiting afgesloten van het gas en op het warmtenet gezet.

In Duitsland gaat het iets anders: Daar worden de CV's omgebouwd voor hoogcalorisch gas. Kosten: max. eur200. En niks niet afsluiten van het gas.

Spaar ze!

www.telegraaf.nl/financieel/76(...)warmtenet-is-te-duur

Heldere ziende

spacer line  

"De Schengenzone komt in gevaar. Dat verwacht premier Rutte als er komend jaar niet hard wordt ingegrepen bij de bewaking van de buitengrenzen van de Europese Unie."

O serieus??? Dat riep ik al een paar jaar geleden, maar was toen nog xenofoob, racist, aluhoedje, doomdenker etc. Kan elk helder denkend mens verzinnen.

"We zien nu kansarme migranten door Europa wandelen en voor een deel in Frankrijk en Nederland terechtkomen”, zegt de premier. „De landen aan de buitengrenzen moeten onderscheid maken tussen echte asielzoekers en economische migranten die niets in Europa te zoeken hebben. Die laatste groep moeten ze niet laten doorlopen. Als dat niet gebeurt, dan kun je niet verder met Schengen."

Schengen niet alleen. Wat denk je van EU die daardoor uit elkaar kan klappen?

Tsja, duurt even, maar de oogjes gaan blijkbaar open.
Er. Gaat. Iets. Niet. Goed.
Deze waarschuwing moet niet lichtzinnig worden genomen. Dit besef kan namelijk hele grote gevolgen krijgen. Of eigenlijk de gevolgen van de "EU zonder grenzen politiek".

www.telegraaf.nl/nieuws/711021(...)e-schengen-in-gevaar

Heldere ziende

zieleffe
User
spacer line

Zo gaat er meer verkeerd in de EU en nu het eerlijke berichtgeving aan belangrijke mensen zijn over geheveld, maakt men het nog moeilijker om de EU nog te volgen.
Zoals al mensen zijn die de elite als schuldige aanwijzen, doordat ze alle kranten in Nederland hebben opgekocht en daardoor de berichten niet meer eerlijk en zuiver en transparant aan Nederlanders word door gegeven.
Die hele Brusselse poppenkast zijn bureaucraten van verschillende partijen in de Euro zone die steeds de macht willen Emoticon: Devil

Nog iets het hooggerechtshof heeft de regering verplicht om eind 2020 de zorg te dragen dat men een goed en gezond klimaat voor het welzijn en gezondheid van de Nederlandse mens opkomt en dat met 25% terug brengen van stikstof of andere stoffen Emoticon: Confused .
Is dat zo goed geformuleerd Emoticon: Devil

Mijn mening is dat die rechterlijke macht boven hun verantwoordelijkheid uit stijgen.
Ze hebben niet het recht om mijn gezondheid te bepalen waaruit kan blijken dat bepaalde stoffen dat mij zou schaden, waardoor ik ook de kans heb iets op te lopen wat van uit de lucht komt vallen.
Wat betreft kan dat ook betekenen dat ieder natuur geweld, naar de verantwoordelijkheid van een regering word gewezen.
Mijn gezondheid word door de medische wereld, als verantwoordelijk gebracht.
Niet de Rechters bepalen dat en wat mijn gezondheid aan gaat ben ik zelf de eerst persoon die verantwoordelijk is Emoticon:
Deze hoger gerechtshof heeft zich zelf dat aangemeten door lieden die D66 politiek geïnspireerd zijn .
Ze zijn niet aangesteld meen ik en hebben dat zich zelf aangesteld ondemocratisch. Emoticon: Angry

https://books.google.co.id/boo(...)ijke%20macht&f=false

Forum-voorman Thierry Baudet vindt het daarom ‘hoog tijd voor een debat over de uitdijende macht van rechters’: ,,Op cruciale dossiers staat de Tweede Kamer buitenspel omdat rechters hun eigen plan trekken en dat aan de rest van Nederland opleggen. Wij willen deze ontwikkeling een halt toeroepen en de stem van de bevolking in de koers van het land versterken.” Een debat-aanvraag hierover kreeg afgelopen week geen meerderheid, maar SGP-fractieleider Kees van der Staaij is eveneens kritisch over de rechterlijke ruimte die genomen wordt: ,,Wij zijn niet voor het terughalen van de IS-kinderen, dus het is goed dat het kabinet in beroep gaat. Wat de rechter daar doet is een heel algemene zorgvuldigheidsnorm toepassen in een uitspraak die echt in politiek vaarwater komt.” Van der Staaij zou er graag een debat over voeren: ,,Dat deden we in 2006 ook al eens in een conferentie in de Tweede Kamer, dat ging toen vooral over de politiek die zich te veel met de rechtspraak zou bemoeien, maar dat zou je ook kunnen doen als het gaat over rechters die te veel in het politieke primaat komen.”

Want er zullen meer rechtszaken volgen, denken kenners. Als logisch gevolg van de groei van het aantal wetten, internationale verdragen en Europese richtlijnen, in combinatie met steeds actievere en mondigere burgers en belangengroepen, aangemoedigd door successen als die rond Urgenda. Voorstanders jubelen: zo werkt een gezonde rechtsstaat, de rechter toetst of de regering zich aan de eigen regels houdt. Maar vanwaar dan toch het ongemak in sommige politieke kringen?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

OH Jeee wat een ellende allemaal, Ziel en Jak hebben elkaar duidelijk gevonden in Indonesië over de EU en Nederland. Emoticon: Yummie!

Dat gaat nog een verkettering worden in de aankomende tijd, nadat meneer Ziel in Nederland zijn medisch check up heeft gehad (gratis en voor niets), met uiteraard het nodige commentaar om dat die kutviolen niet in de houding sprongen voor hem) en volledig met medicijnen terug in Indonesië komt en Jak zijn negatieve ervaringen gaat vertellen. Emoticon: Stupid

Allemaal kut in Nederland wat een kolere zooi, precies zoals de Telegraaf schrijft Jak en dat onder het genot van een aantal biertjes. á twee Eurie per stuk. Emoticon: Laugh out loud

Man man man wat een stelletje zielepieten in dat geweldig ontwikkelde Indonesië wonen en hun leven inpakken in dat land waar alles zo geweldig geregeld is en om dan dagelijks zo af te geven op Nederland en de EU zonder één woord van het derde wereld land waar ze in wonen, voer voor zieleknijpers . Emoticon: Blush

zieleffe
User
spacer line

Op 21-12-2019 20:19 schreef Malam:
OH Jeee wat een ellende allemaal, Ziel en Jak hebben elkaar duidelijk gevonden in Indonesië over de EU en Nederland. Emoticon: Yummie!

Dat gaat nog een verkettering worden in de aankomende tijd, nadat meneer Ziel in Nederland zijn medisch check up heeft gehad (gratis en voor niets), met uiteraard het nodige commentaar om dat die kutviolen niet in de houding sprongen voor hem) en volledig met medicijnen terug in Indonesië komt en Jak zijn negatieve ervaringen gaat vertellen. Emoticon: Stupid

Allemaal kut in Nederland wat een kolere zooi, precies zoals de Telegraaf schrijft Jak en dat onder het genot van een aantal biertjes. á twee Eurie per stuk. Emoticon: Laugh out loud

Man man man wat een stelletje zielepieten in dat geweldig ontwikkelde Indonesië wonen en hun leven inpakken in dat land waar alles zo geweldig geregeld is en om dan dagelijks zo af te geven op Nederland en de EU zonder één woord van het derde wereld land waar ze in wonen, voer voor zieleknijpers . Emoticon: Blush

Dat gaat nog een verkettering worden in de aankomende tijd, nadat meneer Ziel in Nederland zijn medisch check up heeft gehad (gratis en voor niets),

WAT GRATIS EN VOOR NIETS LAAT JE EIGEN NAKIJKEN
148 EURO pm en 385 euro bij betalen noem jij dat gratis

Ik proef hier iemand die jaloers is en wegens zijn toestand niet meer naar Indonesië kan gaan.
Dat vind ik voor hem niet leuk ik had hem nog graag willen ontmoeten in Indonesië wat ik vroeger wel met hem kon, samen onder het genot van een pilsje.
Dus wie is zielig en kwijlt weg in Indonesia ik niet hoor ik ben daar liever dan in Nederland.
Wat heb je nu nog in Nederland de kinderen hebben geen tijd meer ze moeten werken anders kunnen ze hun leven niet goed opbouwen is geheel afgestemd op twee inkomens.
Verder is het weer voor mij huid slecht ik had jaren last van constitutioneel eczeem waar ik al meer dan 40 jaar medicijnen voor slikt.
Dus voor mij is het net anders om voor mijn gezondheid is het beter in een warm land te leven.
Jak en ik zitten ver weg van elkaar dus ontmoeten is niet vaak het geval.
En verders is het privé over ons leven in Indonesia, dat gaat niemand wat aan.

Dat je nu ziet dat je het niet kan winnen en dat bij je langzaam aan je mening worden achter haalt is, betekenen van meer eigenwijsheid dan over verstand gebruiken.
Met de jaren komen de inzichten en je kan nog meer spreekwoorden vinden dus laat het bij deze. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

Op 21-12-2019 20:19 schreef Malam:

Ennnnnn daar gaat Malam weer met diverse aannamesssss. Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Nou, gaan we weer met aannames ontkrachten:
1) Nee, al diverse malen gezegd dat je jezelf in NL verrekt gelukig moet prijzen met zorg. Probeer dat in Indonesia of zelfs USA. Kom je van verrekt koude kermis thuis.
2) Geen negatieve ervaringen, maar constateringen en diverse sterke vermoedens. Sterker nog, ik heb niet bepaald veel tot geen negatieve ervaringen in/van NL. Ja, op wat brieven van pensioenfonds na dan he. Die weten we: "Sorry Jak, meer betalen en tzt minder ontvangen."
3) Indonesia is geen geweldig ontwikkeld land
4) Ik pak mijn leven niet in in Indonesia
5) Zonder één woord over dat land (fout, je vergeet wederom selectief mijn commentaren in jouw posts)
6) Onder genot van een aantal biertjes: Ik drink vrijwel nooit, behoudens zeer af en toe op een terrasje. Sterker: Heb niet eens bier in huis.

Ziezo.

Dan even Badr Hari en Rico:
Wat k*t voor Badr dat ie op punten voor lag, maar gevloerd ging vanwege blessure. Ik waardeerde zijn houding in de stare down bijzonder. Erg sportief en m'n bek viel open, want hij was niet altijd zo sportief.
Balen Hadr!

Heldere ziende

spacer line  

Op 22-12-2019 06:43 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Dat gaat nog een verkettering worden in de aankomende tijd, nadat meneer Ziel in Nederland zijn medisch check up heeft gehad (gratis en voor niets),

Ik proef hier iemand die jaloers is en wegens zijn toestand niet meer naar Indonesië kan gaan.
Dat vind ik voor hem niet leuk ik had hem nog graag willen ontmoeten in Indonesië wat ik vroeger wel met hem kon, samen onder het genot van een pilsje.
Dus wie is zielig en kwijlt weg in Indonesia ik niet hoor ik ben daar liever dan in Nederland.
Wat heb je nu nog in Nederland de kinderen hebben geen tijd meer ze moeten werken anders kunnen ze hun leven niet goed opbouwen is geheel afgestemd op twee inkomens.
Verder is het weer voor mij huid slecht ik had jaren last van constitutioneel eczeem waar ik al meer dan 40 jaar medicijnen voor slikt.
Dus voor mij is het net anders om voor mijn gezondheid is het beter in een warm land te leven.
Jak en ik zitten ver weg van elkaar dus ontmoeten is niet vaak het geval.
En verders is het privé over ons leven in Indonesia, dat gaat niemand wat aan.

Dat je nu ziet dat je het niet kan winnen en dat bij je langzaam aan je mening worden achter haalt is, betekenen van meer eigenwijsheid dan over verstand gebruiken.
Met de jaren komen de inzichten en je kan nog meer spreekwoorden vinden dus laat het bij deze. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

[YouTube video verwijderd]

Ziel, eerlijk is eerlijk:
Zelfs een eenmalige bijdrage van max ca. eur385/jaar en verplichte verzekering van pakmbeet eur150/maand is dat een koopje!!
Als je een open hart operatie nodig hebt, krijg je die.
Heb je ambulance nodig: Bellen en taatuu taatuu.
Moet je proberen in de overige ca 75% van wereld. Dan:
1) Ben je bankroet (meest gunstige geval)
2) Heb je geen geld en ben je dood.

Punt 2) Heb ik al diverse malen van vrij dichtbij gezien.
Ook heb ik gezien dat gezamelijk vriend van jullie (die is overleden aan kanker) simpelweg het ziekenhuis werd uitgezet toen ik daar op ziekenbezoek was.
Zijn Indonesische verzekering dekte niet meer na paar dagen opname en een MRI of CT scan.
Was gewoon toedeloe oprotten.
Vervolgens deed ie er een week of 6 over om naar NL te komen voor behandeling...
Te laat (als het nog te redden was).

Laat kraakhelder zijn: Ik heb behoorlijk wat comments op NL en EU en m.i. zijn aardig wat zaken tranentrekkend, maar ....
Mensen met een NL paspoort hebben zeg maar "en lot uit de loterij".

Dat neemt echter niet weg dat je als NL-er in NL of elders in de wereld verblijvend zorgen mag hebben en uiten!!

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 22-12-2019 08:17 jakarta-snacks wrote:

Dan even Badr Hari en Rico:
Wat k*t voor Badr dat ie op punten voor lag, maar gevloerd ging vanwege blessure. Ik waardeerde zijn houding in de stare down bijzonder. Erg sportief en m'n bek viel open, want hij was niet altijd zo sportief.
Balen Hadr!
Twee Marokkanen in 1 week uitgeschakeld Jak. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 22-12-2019 06:43 zieleffe wrote:

Wat heb je nu nog in Nederland de kinderen hebben geen tijd meer ze moeten werken anders kunnen ze hun leven niet goed opbouwen is geheel afgestemd op twee inkomens
Ziel jongen, je schat mij verkeerd in, ik heb een geweldige tijd gehad in Indonesië, jammer dat we niet meer kunnen natuuuuurlijk, maar wij zijn niet de personen die bij de pakken neer gaan zitten, wij verdommen het om te gaan zitten verzuren in wat was en niet meer kan. Emoticon: Talk to the hand

Nieuwe episode in ons leven waar we met volle teugen van genieten, je zal het leven zelf aangenaam moeten maken, of het nu in Indonesië is of in Nederland, de grootste handicap in Nederland is het kutweer, dat speelt ons parten, maar daar kan ik niemand de schuld van geven. Emoticon: Nooo

Ja Ziel, was gezellig hé een pintje drinken in Soekeldeboemie, ik vergeet nooit de eerste keer dat je kwam en met die oranje bril met ruitenwissertjes uit de bus stapte, de Indonesiërs op dat plein voor Giant wisten niet wat ze zagen en ik lag op de grond van het lachen. Emoticon: Laugh out loud

Je kent me inmiddels wel, ik ben een onverwoestbare optimist, ik zie alleen maar de zonzijde, als het bewolkt is blijf ik net zolang zoeken tot ik een zonnestraal heb gevonden, ik kan het dan ook moeilijk verteren dat jij als een droeftoeter alleen maar ellende ziet en loop te kankeren op Nederland waar veel haken en ogen aan zitten (welk land niet) terwijl het nog steeds één van de beste plekjes op aarde is waar je wieg kan staan. Emoticon: Blush

Wat de kinderen betreft die geen tijd hebben, dat het herken ik niet, wij zijn bofkonten met 3 kinderen en 6 kleinkinderen met inmiddels aanhang en het is hier een zoete inval. we maken wel eens de grap dat we 18 mantelzorgers hebben, ze verdelen het onderling, het is altijd weer een verrassing wie zich eens in de week aanmeldt voor de grote trek boodschappen. Emoticon: Stupid

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Malam wrote ;

Twee Marokkanen in 1 week uitgeschakeld Jak

-----------------------------------------------------------------------------

Permisi zaijian

Luo Ni Emoticon: I love it

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Without words Emoticon: Blush

Permisi zaijian

Luo Ni

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

zieleffe
User
spacer line

Op 22-12-2019 08:25 schreef jakarta-snacks:

[quote verwijderd]

Ziel, eerlijk is eerlijk:
Zelfs een eenmalige bijdrage van max ca. eur385/jaar en verplichte verzekering van pakmbeet eur150/maand is dat een koopje!!
Als je een open hart operatie nodig hebt, krijg je die.
Heb je ambulance nodig: Bellen en taatuu taatuu.
Moet je proberen in de overige ca 75% van wereld. Dan:
1) Ben je bankroet (meest gunstige geval)
2) Heb je geen geld en ben je dood.

Punt 2) Heb ik al diverse malen van vrij dichtbij gezien.
Ook heb ik gezien dat gezamelijk vriend van jullie (die is overleden aan kanker) simpelweg het ziekenhuis werd uitgezet toen ik daar op ziekenbezoek was.
Zijn Indonesische verzekering dekte niet meer na paar dagen opname en een MRI of CT scan.
Was gewoon toedeloe oprotten.
Vervolgens deed ie er een week of 6 over om naar NL te komen voor behandeling...
Te laat (als het nog te redden was).

Laat kraakhelder zijn: Ik heb behoorlijk wat comments op NL en EU en m.i. zijn aardig wat zaken tranentrekkend, maar ....
Mensen met een NL paspoort hebben zeg maar "en lot uit de loterij".

Dat neemt echter niet weg dat je als NL-er in NL of elders in de wereld verblijvend zorgen mag hebben en uiten!!

Nu lijkt het net of ik daarover heb geklaag Jak daar heb ik nooit kritiek opgehad.
Zeker de gezondheid fabriek is goed , maar nu overdrijf je met dat er altijd een ziekenwagen aan komt rijden als jij op een straat ligt, moet rond om Lelystad zeggen waar ze de enige ziekenhuis hebben gesloten daar is de aanrijd tijd minsten een kwartier als het niet langer is.
En die Mensen met een NL paspoort hebben zeg maar "en lot uit de loterij".
Niet overdrijven Jak je gaat vergelijken appels met peren
Als je een ander paspoort had dan wist je ook niet beter.....

Ja Jak ik wil niet natrappen maar met die goede vriend en dat was hij, hij heeft heel veel voor mij gedaan, is er wel vele omwegen geweest omdat te bereiken.
Ik heb hem dan ook verschillende keren bezocht in Nederland.
Officieel hadden ze hem ook hier niet geholpen.
Moet als dat bij jou zou overkomen als je zo iets krijg en wil geholpen worden ?.

Ik ben twee keer geopereerd dat was voor mijn blinde darm en vorig jaar voor mijn rug.
Dat had ik in Maleisië willen laten doen, maar kreeg geen toestemming van mijn verzekering die bleek later onder de vlag van Zilverenkruis te behoren en niet bij Interpolis.
Elk jaar ben ik in Nederland het kan niet anders, omdat ik mij daar niet meer kan verzekeren als je al zo oud ben, ik ben dus verplicht verzekerd, moet ook anders krijg ik geen kitas, die vragen elk jaar mijn bewijs.
Dus alleen bloed prikken en naar de specialist gaan de bloedwaardes te controleren daar betaal ik zo veel voor,nog geen werk van een half uur bij elkaar, wat ik ook in Indonesië had kunnen laten doen.
Zo slecht is dat niet voor kleine dingen in dat land.
Maar goed daarover heb ik nog nooit over geklaag dus waar hebben jullie het over.... Emoticon: Shut up!

Waarop heb ik kritiek in Nederland is op de politiek en daardoor die samenleving die steeds word verslechterd..
Daarop ben ik gevoelig voor het kon zo goed zijn , maar dat is schijn ophouden
Vraag eens aan iemand die in zijn nabije familie is dood gestoken .
Die zullen niet met je lachen, die zijn naar de knoppen geraakt via die politiek die de grenzen open laten staan, zodat er veel criminelen dit land hebben veroverd.
Nu ja eindelijk begint het hem ook te dagen Rutte dat door Schengen verdrag in een slechte situatie komen.
Maar dat heeft veel bloed gekost, nu er zo veel gebeurd wat slecht is voor ieder samenleving.
Nu komen we steeds dichter bij verkiezingen en dan gaat hij weer die domme zieltje zoeken en die trappen er met hun gedrag er weer in, zodat hij in die politiek kan blijven.
Dan nog meer weer brokken maken wat niet goed is voor Nederland
Velen vinden dat na 2 perioden het genoeg is voor een president .
Zo is dat ook in Amerika.
Daar moeten we in Nederland ook maar aan beginnen, want het blijkt dat ze naast hun schoenen gaan lopen terwijl ze net doen of ze geweldenaren zijn.
In elk tokchow zitten ze met hun valse sentimenten om zieltjes te winnen en de mensen voor te liegen en voor de gek houden.... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

zieleffe
User
spacer line

Op 22-12-2019 15:19 schreef Malam:

[quote verwijderd]
Ziel jongen, je schat mij verkeerd in, ik heb een geweldige tijd gehad in Indonesië, jammer dat we niet meer kunnen natuuuuurlijk, maar wij zijn niet de personen die bij de pakken neer gaan zitten, wij verdommen het om te gaan zitten verzuren in wat was en niet meer kan. Emoticon: Talk to the hand

Nieuwe episode in ons leven waar we met volle teugen van genieten, je zal het leven zelf aangenaam moeten maken, of het nu in Indonesië is of in Nederland, de grootste handicap in Nederland is het kutweer, dat speelt ons parten, maar daar kan ik niemand de schuld van geven. Emoticon: Nooo

Ja Ziel, was gezellig hé een pintje drinken in Soekeldeboemie, ik vergeet nooit de eerste keer dat je kwam en met die oranje bril met ruitenwissertjes uit de bus stapte, de Indonesiërs op dat plein voor Giant wisten niet wat ze zagen en ik lag op de grond van het lachen. Emoticon: Laugh out loud

Je kent me inmiddels wel, ik ben een onverwoestbare optimist, ik zie alleen maar de zonzijde, als het bewolkt is blijf ik net zolang zoeken tot ik een zonnestraal heb gevonden, ik kan het dan ook moeilijk verteren dat jij als een droeftoeter alleen maar ellende ziet en loop te kankeren op Nederland waar veel haken en ogen aan zitten (welk land niet) terwijl het nog steeds één van de beste plekjes op aarde is waar je wieg kan staan. Emoticon: Blush

Wat de kinderen betreft die geen tijd hebben, dat het herken ik niet, wij zijn bofkonten met 3 kinderen en 6 kleinkinderen met inmiddels aanhang en het is hier een zoete inval. we maken wel eens de grap dat we 18 mantelzorgers hebben, ze verdelen het onderling, het is altijd weer een verrassing wie zich eens in de week aanmeldt voor de grote trek boodschappen. Emoticon: Stupid

Dat ik je verkeerd inschat zegt veel, doordat je eigen ook zo goed voordoet en dat je eigenwijs manneke bent, niet wil inzien wat ik wel zie.
Het land naar de klote brengen zowel in Nederland Europa als Amerika en lest but not list Engeland.
Je gaat op personen af Trump en Boris je eigen opwinden, dat hoeft niet ze hebben nog een gehele leger aan mensen achter hun staan en daar reken jij op de persoon af.
Ik houd van sterkere persoonlijk heden die het lef hebben alles tegen draad in hun gelijk te zien krijgen.
Het gaat niet om mijn gelijk, maar op de miljoenen mensen die achter die mensen staan, die jij maar klakkeloos negeer en hen voor gek zet, miljoen mensen tegen over een man die denkt dat hij het goed voor heeft .
Daarin ga ik niet in mee.
Dan zal je wel schrijven wat doe jij dan Rutte afkraken!
Ja hij heeft die miljoenen mensen niet achter hem staan.
NEEN dat heeft hij niet, een stel elite waar hij voor op kom en dat mag bij jou ook wel eens meer kritiek opleveren.
Dan je hersenpan door links gelul te accepteren dat die zo geweldig zijn.
Het is niet schandalig dat je na jaren je inzicht veranderd, want er gebeurd nog al wat in Nederland.
Door die mafkezen van mensen die het milieu belangrijker vinden dan hun genoegen nemen met een glas wijn of een glas bier te drinken die zure mensen heb ik enorm kritiek op.
Hele grote groep mensen gaan naar de klote geholpen worden, door die milieufrieken die ergens een ander belang hebben dan de gewone vrouw/man in de straat, daar ik laat mij niet verzuren door die gekken want ik leef elke dag, zo als ik leef heb ik het heel goed.
Ik laat mij geen gekke dingen aanpraten zoals die professor medicus dat een glas alcohol kanker op lever.
Ben het bewijs dat ik mijn hele leven gedronken heb en ik ben er nog met mijn 76 jaar lentjes.
En mijn bloedwaardes zijn elk jaar goed, lever, nieren, suikers noem maar op.
Jawel met medicijnen slikken houd ik mij misschien op de been, maar ik heb niet de illusie, dat er niet iets plotseling kan gebeuren.
Maar zolang ik mij goed voel leef ik elke dag pluk de dag.
Maar in mij zit wel een rechtvaardigheid gevoel, dat het zo oneerlijk is zoals onze gezamenlijk vriend dat hij het moest zijn dat hij met kanker dood ging.
En nu ga ik niet verder spitten in zijn levenswijze hij heeft er ook goed van genoten al die jaren in Indonesië.
En dat was goed zo en voor zijn vrouwtje en kinderen was het ook erg.
Wie wil nou niet in een omstandigheid leven wat hem of haar het beste uitkomt.
Geluk moet je afdwingen, want niemand komt dat geluk brengen.
Ik hoop nog jaren mee te kunnen gaan,heb nog oudere broers wel krakende wagens, maar de oudste is 92 jaar, heeft enorm geluk hij heeft een zoon die alles voor elkaar krijg in de gemeenschap waar hij en zijn vrouw leven. Emoticon: Smile

Dus wat ik doe ben ik zelf verantwoordelijk voor en zal dat ook altijd uitdragen
Ik leef lekker zo en hoop dat nog lang te kunnen en mogen doen.
Daar heb ik God niet voor nodig, die brengt niet mijn glas bier naar mij toe, dat is altijd nog mensen werk....... Emoticon: Worship

spacer line  

Op 22-12-2019 11:51 schreef Malam:

[quote verwijderd]
Twee Marokkanen in 1 week uitgeschakeld Jak. Emoticon: Laugh out loud

Wie was de andere dan?

Heldere ziende

spacer line  

Op 22-12-2019 22:52 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Nu lijkt het net of ik daarover heb geklaag Jak daar heb ik nooit kritiek opgehad.
Zeker de gezondheid fabriek is goed , maar nu overdrijf je met dat er altijd een ziekenwagen aan komt rijden als jij op een straat ligt, moet rond om Lelystad zeggen waar ze de enige ziekenhuis hebben gesloten daar is de aanrijd tijd minsten een kwartier als het niet langer is.
En die Mensen met een NL paspoort hebben zeg maar "en lot uit de loterij".
Niet overdrijven Jak je gaat vergelijken appels met peren
Als je een ander paspoort had dan wist je ook niet beter.....

Tuurlijk wel, Ziel. Toch plenty Indonesische dames die heel graag een bule willen hebben omdat ze dan denken dat ze alles hebben wat hartje begeert in NL. Komen er plenty van een koude kermis thuis. Kom op he, er is internet. Ze zijn niet gek.
Lot uit de loterij met een NL paspoort is mijn persoonlijke mening. Net als met onderstaand geval. Ernstige ziekte. Ja toch?

Ja Jak ik wil niet natrappen maar met die goede vriend en dat was hij, hij heeft heel veel voor mij gedaan, is er wel vele omwegen geweest omdat te bereiken.
Ik heb hem dan ook verschillende keren bezocht in Nederland.
Officieel hadden ze hem ook hier niet geholpen.
Moet als dat bij jou zou overkomen als je zo iets krijg en wil geholpen worden ?.

Je snapt me niet Ziel. Heeft ook niks met natrappen te maken of ik beschouw dat ook zo niet van je hoor.
Waarom zouden ze hem officieel niet hebben geholpen? Probleem was dat ie helaas véél te licht verzekerd was in Indonesia. Anders word je gewoon geholpen.
De enige mogelijkheid voor hem was terug naar NL.
Uiteraard geldt dan altijd: Was het nog te redden geweest? Zullen we nooit weten.
Wat ik wil zeggen: Met meer geld heb je zeer waarschijnlijk (als je slim bent) hier in Indonesia een betere verzekering en als je al geruime tijd hoest als beer, dan moet je eerder naar ziekenhuis.
Wekenlang, zoniet maandenlang blafte hij zijn longen al uit zijn lijf. "Ga nou naar het ziekenhuisssss. Niet alleen door mij gezegd hoor.". Of het keras kepala was of angst? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat als je er in een eerder stadium bij bent, de kansen op overleven groter zijn.

Ik ben twee keer geopereerd dat was voor mijn blinde darm en vorig jaar voor mijn rug.
Dat had ik in Maleisië willen laten doen, maar kreeg geen toestemming van mijn verzekering die bleek later onder de vlag van Zilverenkruis te behoren en niet bij Interpolis.
Elk jaar ben ik in Nederland het kan niet anders, omdat ik mij daar niet meer kan verzekeren als je al zo oud ben, ik ben dus verplicht verzekerd, moet ook anders krijg ik geen kitas, die vragen elk jaar mijn bewijs.
Dus alleen bloed prikken en naar de specialist gaan de bloedwaardes te controleren daar betaal ik zo veel voor,nog geen werk van een half uur bij elkaar, wat ik ook in Indonesië had kunnen laten doen.
Zo slecht is dat niet voor kleine dingen in dat land.
Maar goed daarover heb ik nog nooit over geklaag dus waar hebben jullie het over.... Emoticon: Shut up!

Ja, wel een beetje begrijpelijk van Zilveren Kruis. Als je in NL bent verzekerd, dan ziet NL dat je NL ingezetene bent. Hun vraag zal daarom zijn "Waarom Malaysia?".
Overigens 2 keer geopereerd aan je blinde darm?? Die halen ze toch standaard gewoon weg als je daaraan geopereerd wordt en klaar? Meest nutteloze ding van je lichaam.

Waarop heb ik kritiek in Nederland is op de politiek en daardoor die samenleving die steeds word verslechterd..
Daarop ben ik gevoelig voor het kon zo goed zijn , maar dat is schijn ophouden
Vraag eens aan iemand die in zijn nabije familie is dood gestoken .
Die zullen niet met je lachen, die zijn naar de knoppen geraakt via die politiek die de grenzen open laten staan, zodat er veel criminelen dit land hebben veroverd.
Nu ja eindelijk begint het hem ook te dagen Rutte dat door Schengen verdrag in een slechte situatie komen.
Maar dat heeft veel bloed gekost, nu er zo veel gebeurd wat slecht is voor ieder samenleving.
Nu komen we steeds dichter bij verkiezingen en dan gaat hij weer die domme zieltje zoeken en die trappen er met hun gedrag er weer in, zodat hij in die politiek kan blijven.
Dan nog meer weer brokken maken wat niet goed is voor Nederland
Velen vinden dat na 2 perioden het genoeg is voor een president .
Zo is dat ook in Amerika.
Daar moeten we in Nederland ook maar aan beginnen, want het blijkt dat ze naast hun schoenen gaan lopen terwijl ze net doen of ze geweldenaren zijn.
In elk tokchow zitten ze met hun valse sentimenten om zieltjes te winnen en de mensen voor te liegen en voor de gek houden.... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 23-12-2019 12:28 jakarta-snacks wrote:

[quote removed]

Wie was de andere dan?
https://www.ad.nl/binnenland/t(...)enis-vught~a775f469/

spacer line  

Ah die ja.

Heldere ziende

zieleffe
User
spacer line

Vergeet geen kerstzegels deze zijn uit de handel genomen.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 21-12-2019 20:19 Malam wrote:

... in het verlengde hiervan uit de kersttoespraak van Willem-Alexander...
"Een beetje afstand helpt om de dingen in perspectief te zien. Veel landgenoten die in het buitenland wonen, ontdekken met terugwerkende kracht hoe goed ons land is georganiseerd. Nederland is nog altijd een van de meest succesvolle landen van de wereld. Achter dat succes staan mensen zoals U en jij"
https://www.nu.nl/binnenland/6(...)illem-alexander.html

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,525,948 topic views - 239,820 posts - 13,723 topics - 32,195 members - last post @ 14-07-2020 11:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,181,436 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com