indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Uli Gack, ZDF Heute:

"The Douma chemical attack is most likely staged, a great many people here seem very convinced".

Deze man is, in tegenstelling tot de meeste papegaai journalisten, ter plekke.

The German ZDF report is consistent with veteran British journalist Robert Fisk's investigation upon being the first Western journalist to gain access to the site of Douma.

Ja, Malam, het gerucht dat het een setup is (wat mijn vermoeden was en waarop je mij als aluhoedje bestempelde) wordt groter en meer bevestigingen komen binnen van niet de geringste reporters.

En daar zijn we weer:
Ik geef vermoeden dat.. etcetc.
Jij geeft al stellig aan dat..

We zullen verder kijken.
Kijk "reikhalzend" uit naar resultaten van ingezette gifgassen ingezet zijn door Assad.
Voel 'm aankomen, denk ik.

Heldere ziende

spacer line  

Assumption is the mother of all F*ck ups.

Heldere ziende

spacer line  

Heldere ziende

spacer line  

">

Heldere ziende

spacer line  

Ah, gelukt. Een plaatje. Zegt soms ook best veel.

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 23-04-2018 16:32 jakarta-snacks wrote:
Ah, gelukt. Een plaatje. Zegt soms ook best veel.

Deze is wat duidelijker Jak.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tja, waarom er gesproken moet worden over gifgas Emoticon: Confused

Volgens mij heeft vrind Assad afdoende aan zijn kinderwagen hangen om uit zijn paleisje gebombardeerd te worden. Dat had allang moeten gebeuren. Emoticon: Yummie!

It's only kinky the first time.

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

On 24-04-2018 05:34 oyibo wrote:

Volgens mij heeft vrind Assad afdoende aan zijn kinderwagen hangen om uit zijn paleisje gebombardeerd te worden. Dat had allang moeten gebeuren. Emoticon: Yummie!

Irak en Libië hebben volgens mij voldoende aangetoond dat zonder fatsoenlijk alternatief het beter is om de huidige dictator te laten zitten.

Democratie is een mooi iets, als een land er zelfstandig naar toe gaat, ze helpen en zeggen: " zo moet het, succes ermee! " Heeft volgens mij historisch gezien vrij weinig succes gehad.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 24-04-2018 05:34 schreef oyibo:

Waarom hebben ze dat dan niet gedaan Oyibo ?
We kregen die morgen bericht op Aljazeera dat de correspondent van die zender in de Gaza strook dat het Paleis ook was gebombardeerd.
Vreemd he
Het verwonder mij niets meer want ze zijn elkaar aan het afslachten dat het mij niets meer doet en die foto vind ik verschrikkelijk, maar ook dit doet mij niets meer,omdat het hen niet gaat om de mensen zelf, laat staan kinderen, die ze zo gemakkelijk gebruiken in hun propaganda dat het mij koud laat.
Twee woorden die ik er over zeg ROT VOLK................... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Op 23-04-2018 18:27 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Deze is wat duidelijker Jak.

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Eh Malam, NRC correspondent geworden?
Nou doe je precies hetzelfde. Foto met de tekst weggelaten.

Heldere ziende

spacer line  

Op 24-04-2018 05:34 schreef oyibo:

Ow dan. Dus zonder smoking gun landen aanvallen.
Zal een circus worden.
Noord Korea
Venezuela
Zimbabwe
Iran
Saoedi Arabie
Turkije niet te vergeten
Rusland

Zomaar wat landjes die schijt hebben aan mensenlevens en verschrikkelijke dingen doen/gedaan hebben.
Duitsland ook maar meteen meepakken? Wat ze die Fransen hebben aangedaan met mosterdgas?

En... wie valt USA en coalitie aan omdat ze illegaal andere landen aanvallen?

Los daarvan,
Ook jij Oy baseert je dus op mainstream (des)info.

Focus je eens op de achtergrond van de white helmets..... Gaat een wereld voor je open.

Heldere ziende

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

ja verschrikkelijk wat die Sadat doet, witte fosfor op hele wijken gooien, ehrrr, oh nee dat waren de Israeliers in Gaza, ehrrr.... dat hij chemische troep zoals Agent Orange gebruikt zodat generaties later nog steeds kinderen worden geboren met 3 hoofden en open ruggetjes en erger, ehrrr...oh nee, de Amerikanen in Vietnam, Loas en Cambodia, ehrrr... Dat hij "depleted uranium minutie" gebruikt zodat wederom generaties lang de meest verschrikkelijke misvormde babies worden geboren en iedereen heavy kanker krijgt in de gebieden waar 't is gebruikt.... ehrrr.... oh nee, dat zijn de Amerikanen in zo'n beetje 't hele Midden Oosten en dan vooral in Irak, ehrrrr..... Dat hij bergen en bergen van de meest vreselijke gifgassen verkoopt aan (voor dat moment) een bond genoot, ehrrr, oh nee, dat waren de Amerikanen die gifgas verkochten aan Sadam tijdens de Irak-Iran oorlog.... ehhhrrrr.....

Lijstje kan nog veel en veel langer worden, tot aan de 1e Wereld Oorlog (en zelfs daar voor) toe....

spacer line  

Tsja, Mad,

Het collectief geheugen schijnt blijkbaar kort te zijn en de media doen uitstekend werk met de false flags.
Alleen de laatste hoeft te bloeden.

Gelukkig heeft het Vrije Westen vrede gebracht in Irak en een aantal Noord Afrikaanse landen en sterven er nu gelukkig geen kinderen meer.

Heldere ziende

spacer line  

Omdat Malam is overtuigd dat Assad gifgas heeft rondgesproeid en mij wegzet als aluhoedje, gaan we weer een stapje verder....

Welt am Sonntag, weer zo'n roddelblad. Toch?

Pak een bakje koffie.
Neem plaats in uw zetel.
En doe uw riemen vast.

Daar gaan we:

amp.welt.de/amp/politik/auslan(...)tter_impression=true

Klaar met lezen?
Dan koppies weer in het zand of oogjes dicht, vingers in de oortjes en keihard LALALALALALALA gillen.

Ondertussen ........ Nog geen signaal van bevestiging van gifgas... Duurt best lang he?

Sta niet gek te kijken als men nu druk een smoking gun aan het vervaardigen is.

Heldere ziende

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 24-04-2018 15:45 jakarta-snacks wrote:
Omdat Malam is overtuigd dat Assad gifgas heeft rondgesproeid en mij wegzet als aluhoedje, gaan we weer een stapje verder....

Vroegaaaaah was er op de ramen van de Rotterdamse tram een sticker geplakt met de tekst, "Gebruik vrijmoedig mijn naam, maar misbruik hem niet". Emoticon: Blush
Malam zegt niet dat de vredesduif gifgas heeft rond gesproeid, Malam zegt dat hij het eerder heeft geflikt, evenals het strooien van kadootjes als vaten met explosieven en roestige spijker op woongebieden. Emoticon: Angry
Nu kan je als een opgewonden ADHDtje trachten je gelijk te halen, met berichten uit diverse bladen met het allure van de Story, ik blijf zeggen, wacht de resultaten van het onderzoek van de OPCW af.
Als dan blijkt dat het niet zo is, dan krijg je van Malam netjes te horen, "Je had gelijk Jak, hij heeft niet met gifgas gestrooid". Emoticon: Yes!
Wat dan natuurlijk niet zal betekenen dat ik dat duifje aan mijn borst zal koesteren als ik hem in handen zou hebben, dan knijp ik hem namelijk gelijk dood. Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Oke Malam, Laten we dit maar niet escaleren. Al ellende zat in de wereld.
Mea Culpa. Ik wil het bij deze afzwakken: Alleen aluhoedje dan. Oke Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud

Gelukkig heb ik geen ADHD probleempjes, maar allure Story is het ook niet bepaald, he Malam. Wees eerlijk.
Je kan bepaalde doorwinterde verslaggevers, de echte boots on the ground aldaar EN zeer ervaren en respectabel, niet zo wegzetten.

De feiten zoals ik ze noemde staan allemaal nog steeds. Hoe langer het duurt, des te harder gaat het zaakje stinken. En niet naar Chloor. Of Sarin.

Bloemen naar die domme snuivende pseudo verslaggeefster al onderweg? Of toch krans?

Jaaaaren geleden vond ik het kraanwater in Rotterdam ook altijd zo naar chloor stinken. En smaken. Geen idee hoe het nu is.

Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Even een geintje tussen door er is al genoeg ellende juist Jac

Jaaaaren geleden vond ik het kraanwater in Rotterdam ook altijd zo naar chloor stinken. En smaken. Geen idee hoe het nu is.

Dat water kwam uit Brabant Biesbosch.... Emoticon: Shiny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Daar is dus nog geen reet aan veranderd Ziel, als je hier uit de douche komt dan ruik je precies hetzelfde als dat je uit een zwembad stap. Emoticon: Yes!
Heeft wel iets, een Rotterdamse stoepenschijter die naar chloor ruikt. Emoticon: Laugh out loud
Het water komt overigens uit de Maas Ziel, de bekkens in de Biesbosch zijn reserve bekkens.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Het is wel goed Jak, we binne geen geen Swarovski pronkstukjes, we kenne wel tegen een stootje toch.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dan is er een bericht en daar is melding van gemaakt die kinderen die op die filmpje zag met nat en raar keek in zijn ogen.
De Russen hebben die kinderen met ouders naar Den Haag overgebracht en laten onderzoeken wat er van waarheid was .
Het schijn een in elkaar gezette scenario is geweest en dat het niet waar was.
Nu nog de maker op pakken dan is het helemaal klaar mee Emoticon: Angry
Die schoften die doen dat in Syrië die rebellen zijn niet te vertrouwen en stom dat die Westers regeringen er weer in trappen.
Ik hoop dat TRump door zet zijn troepen weg te halen in Syrië laat het volk het zelf maar oplossen.
Ze zijn zelf met oorlog begonnen door niet te willen onderhandelen met het regime Emoticon: Angry
Mensen die de wapens opneem zijn geen goed bedoelde mensen, blijven praten dan kom je verder mee dan elkaar overhoop schieten.
Dus alle bemoeienissen met Syrië zouden moet stoppen ook Rusland. Emoticon: Frustrated Emoticon: Bye bye

spacer line  

1) Alle feiten staan nog steeds
2) Nog geen geluid uit Rijswijk
3) Getuigen in NL (die verklaren dat het een false flag was)

Is CNN correspondente al aan het ruiken in Rotterdam?

Heldere ziende

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Emoticon: Bye bye

Vergeet z'n naam even maar er werd deze week gevraagd aan een Amerikaanse senator "waarom niet alle troepen weg uit Syrie???" "Komt Israel niet goed uit" was min of meer zijn antwoord....

Nuff said....

Lees eens over wie Chabad zijn en hoeveel invloed ze hebben in Amerikaanse (buitenlandse) politiek, hoe gek ze zijn en hoe krankzinnig extreem hun gedachtengoed is... Klein hintje, Trump z'n schoonzoontje zit bij die gasten....

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 27-04-2018 17:19 jakarta-snacks wrote:
1) Alle feiten staan nog steeds
2) Nog geen geluid uit Rijswijk
3) Getuigen in NL (die verklaren dat het een false flag was)

Is CNN correspondente al aan het ruiken in Rotterdam?

1) Inderdaad alle feiten staan nog steeds, niet het feit dat ze nu gifgas hebben gebruikt, dat staat nog steeds niet vast, wel dat die schobbejak het in het verleden wel vaak heeft gebruikt.

2) Het onderzoek is nog steeds aan de gang, dus niet vreemd dat het nog stil is in Rijswijk.

3) De getuigen die de Russische ambassade samen met Syrië naar Nederland heeft gehaald, een 11 jarig jochie en een aantal withelmen die slachtoffers helpen, tja wat moet je er mee.

Eerst 2 weken weigeren dat OPCW onderzoekers naar Douma mogen, dan zijn ze 3 dagen aan de gang en dan deze stunt uit halen, tja daar heb ik niet zo veel mee, dat zegt mij nog niets, het geeft alleen aan dat de propagandamachine aan beide kanten op volle toeren draait.

Er is nog niets bewezen, ik wacht nog steeds rustig af.
De correspondent in Rotterdam Hoogvliet onder de rook van de Shell ruikt alleen nog maar de rioollucht van de Shell krakers en nog geen complot. Emoticon: Nooo
Maarrrr wat niet is kan nog komen. Emoticon: Yes!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 27-04-2018 18:10 madrotter wrote:
Emoticon: Bye bye

Vergeet z'n naam even maar er werd deze week gevraagd aan een Amerikaanse senator "waarom niet alle troepen weg uit Syrie???" "Komt Israel niet goed uit" was min of meer zijn antwoord....

Nuff said....

Lees eens over wie Chabad zijn en hoeveel invloed ze hebben in Amerikaanse (buitenlandse) politiek, hoe gek ze zijn en hoe krankzinnig extreem hun gedachtengoed is... Klein hintje, Trump z'n schoonzoontje zit bij die gasten....

Madrotter, vergeef me als ik het fout heb, maar ik proef bij jou een sterk anti joods sentiment, niet alleen nu maar al eerder voelde ik dat zo aan.
Ik verzet mij daar enorm tegen,ik kan mij niet altijd verenigen met de methode en de werkwijze van de staat Israel t.o.v. de Palestijnen, laat ik dat voorop stellen.
Maar er steekt wel een geschiedenis van meer dan 2000 jaar achter. Emoticon: Angry

Eeuwen lang heeft de katholieke kerk in alle landen het Joodse volk verketterd als de moordenaars van hun idool Jezus, 2000 jaar is het Joodse volk in heel Europa op hun kop gescheten, ze werden voor alles uitgesloten, ook in de gildes in Nederland waren ze niet welkom, vrije beroepen als handelen was hun enige manier om inkomen te verschaffen.
Wat te denken van de pogroms in Oost Europa in de negentiende en twintigste eeuw en als klapstuk de holocaust in 40 - 45 terwijl Europa geen klauw uitstak.

Dit volk heeft een overlevingsdrang ontwikkeld, waar geen volk ter wereld aan kan tippen en dan in een landje omringd door hongerige stinkdieren, dat hun methode om te overleven soms buitenproportioneel is en grof, heb ik begrip voor. Emoticon: Yes!
Goed Emoticon: Confused Nee vaak niet, maar wel begrijpelijk, heb je hem weer zullen verscheidene mensen denken, maar zo denk ik nu eenmaal.

Kijk eens naar wat de staat Israel zijn eeuwenlange vervolgde joden biedt, of ze nu uit Ethiopië of Oost Europa komen, ze zijn welkom, ze vangen ze op en geven ze een thuis.
Kijk eens naar de omringende Arabische landen, wat bieden die hun inwoners, met of zonder olie Dollars, alleen maar ellende, oorlog en onderlinge geloofsstrijd, werkkrachten halen ze uit het buitenland en die buiten ze nog uit ook. Emoticon: Bye bye

En natuurlijk heb je fundamentalistische joden, onder andere waar de schoonzoon van Trump gecharmeerd van is, maar zo lang die met pijpenkrullen langs hun oor en met zwarte hoeden hun eigen ras en land financieren, steekt daar geen kwaad in. Emoticon: Nooo
Waar wel kwaad in steekt, de buren van Israël, die een ieder die niet Islamitisch is als ongelovigen zien die uitgeroeid moeten worden, zouden ze Israel op de knieën hebben dan beginnen ze aan Europa, de voor gevechten zijn al in volle gang. Emoticon: Blush

Ik heb nog nooit zo'n zwarte hoed met pijpenkrullen met een bomgordel om gezien, wel met een stengun om zijn ingepikte land in de bezette gebieden te verdedigen, niet goed, maar wel een nuance verschil, hij verdedigt waar hij denkt recht op te hebben, terwijl zo'n bomgordeljongen zoveel mogelijk slachtoffers wil maken uit geloofsidioterie. Emoticon: Angry

De oliebronnen beginnen inmiddels op te drogen, de alternatieve energie bronnen gaan het de aankomende decennia overnemen, de Arabische staten als Saudi Arabië gaan terug vallen in het stenen tijdperk waar hun Wahabistische Islam zo naar streeft.
Er is maar één staat in die regio die de oliesheiks tegen kan houden als ze door hebben dat ze hun olie macht aan het verliezen zijn, dat is Israel, daar gaat dan ook steeds meer geld naar toe vloeien om die Bedoeïnen in hun eigen zandbak te houden, zo werkt het nu éénmaal, wie voor mij werkt is mijn knecht.

En dat zijn nu toevallig de joden, die zich door de eeuwen heen hebben ontwikkeld tot de beste en fanatiekste strijders die je kan hebben en ze kunnen dus alles maken, als ze bij een intifada 100 stenengooiende idioten afschieten dan wordt dat gewoon geaccepteerd. Emoticon: Yes!
Bomgordeljongens die zich in een volle metro opblazen zijn stukken minder populair en dat is niet zo vreemd. Emoticon: Nooo

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Goed onderbouwd verhaal van Malam.
Ik krijg toch het idee dat er in Nederland weer mensen opkomen die het joodse volk net voor de oorlog zich al aan sloot bij de NSB het verhaal weer opnieuw zal gaan spelen.
We hebben al een minister die zich graag in het Arabische uit om indruk te maken in dat gebied en ja toevallig ook getrouwd met een Palestijn.
Nu wil ik niet de indruk maken dat zij zich in die groep bevind, maar ja het antisemitisme steekt aardig de kop op in Nederland.
Niet vreemd omdt we hier wel heel onvriendelijke mensen hebben binnen gelaten die schijt hebben aan de Nederlanders en aan de Nederlandse staat.
Dat laatste kan ik mij indenken, maar dat eerste dan ben je een oerdom mens geen rekening te houden met de Nederlandse mensen.
Het agresief straalt uit hun ogen en zoals ook Malam beweerd, terwijl zo'n bomgordeljongen zoveel mogelijk slachtoffers wil maken uit geloofsidioterie.
Dat is het aller ergste dat ze dat zelf niet beseffen dat het meer tegen je islamische geloofsgenoten keerd dan dat je Israel ooit kan vernietigen.
Israel is niet te vernietegen,daar kan je beter mee samen werken en dan zien dat je mee profiteerd van wat Israelis al hebben opgebouwd, van een zandbak een prachtig gebied met veel groen en laat die fanatieke islam nu eens achter je, doet dat thuis en niet in het openbaar.. Emoticon: Frustrated

Heb gisteren de T.V gekeken, naar die seremonie van de twee presidenten en ja je kan denken wat je wil wat geweest is kan je niet weg poetsen maar deze mensen hebben een begin gemaakt om de bedreiging van oorlog weg te nemen en dat maakt Azie een heel goed figuur mee.
Je zult zien dat de aandelen in Azie gaan stijgen en daar kan Indonesie er ook van mee profiteren. Emoticon: Wink

Nou het verhaal van de NOS maar mee door geven anders heb ik niet wat verstaanbaar is. Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny
https://nos.nl/artikel/2229278(...)-en-ontwapening.html

spacer line  

Op 27-04-2018 22:04 schreef Malam:

[quote verwijderd]

1) Inderdaad alle feiten staan nog steeds, niet het feit dat ze nu gifgas hebben gebruikt, dat staat nog steeds niet vast, wel dat die schobbejak het in het verleden wel vaak heeft gebruikt.

2) Het onderzoek is nog steeds aan de gang, dus niet vreemd dat het nog stil is in Rijswijk.

3) De getuigen die de Russische ambassade samen met Syrië naar Nederland heeft gehaald, een 11 jarig jochie en een aantal withelmen die slachtoffers helpen, tja wat moet je er mee.

Eerst 2 weken weigeren dat OPCW onderzoekers naar Douma mogen, dan zijn ze 3 dagen aan de gang en dan deze stunt uit halen, tja daar heb ik niet zo veel mee, dat zegt mij nog niets, het geeft alleen aan dat de propagandamachine aan beide kanten op volle toeren draait.

Er is nog niets bewezen, ik wacht nog steeds rustig af.
De correspondent in Rotterdam Hoogvliet onder de rook van de Shell ruikt alleen nog maar de rioollucht van de Shell krakers en nog geen complot. Emoticon: Nooo
Maarrrr wat niet is kan nog komen. Emoticon: Yes!

1)
Is dat wel zo? Ik bedoel, je kan gelijk hebben, maar waren dit ook geen false flag acties. De afgelopen maanden/jaren zijn wij, klootjesvolk, stukken assertiever geworden qua onzin berichtgevingen. Kunnen we al die berichten van destijds in retrospect nog eens beoordelen? Harde bewijzen?

2)
Onderzoek in gang is gelul, sorry Malam.
Zelf DNA kan tegenwoordig in raketsnelheid worden gereproduceerd en geanalyseerd. Onderzoek, simpele GCMS, kan verdomme tegenwoordig IN het veld worden uitgevoerd. Gelul als mensen met droge ogen beweren dat men nog aan het analyseren is. Er is nota bene al gerichte analyse mogelijk. Ik bedoel, we hoeven niet te zoeken naar iets onbekends. Chloor of Sarin.

3)
Tsja wat moet je met een 11 jarige getuige????
Man, met zeer eenvoudige ondervragingstechnieken ram je zo door een verhaal van een 11 jarige. Gelul of waarheid.
Als de meest geharde en psychopatische mafklappers door ondervraging te grazen worden genomen, is dit natuurlijk een eitje.
Ook briljant dat de Russen dat kind/die lui naar NL hebben gebracht. Meen ik.

Heldere ziende

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,165,267 topic views - 229,446 posts - 13,647 topics - 19,955 members - last post @ 14-12-2018 15:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

109,996,630 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com