indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

45havana
User
spacer line

De ziektekosten verzekering is 1 jaar geldig in het buitenland,hoe je in het buitenland verblijft is niet belangrijk.Heeft dus niets met je AOW te maken.Iemand die een wereldreis van 11 en een halve maand maakt is gewoon verzekerd en hoeft zich ook niet in nederland uit te schrijven.
Blijf je langer als een jaar weg uit nederland dan is je ziektekosten verzekering nog steeds geldig behalve het aanvullende gedeelte.Dit gedurende 3 jaar,helaas is het mij niet duidelijk of dit inclusief of exclusief het eerste jaar is.Dit aanvullende gedeelte is bij mijn ervaring ca 45% en bestaat voornamelijk uit subsidies van de overheid.Dus bij een open hart operatie in het 2e jaar ben je ca 14000 euries armer en wordt je niet gerepatrieerd.Dus mijn advies is om niet uit te schrijven uit nederland en gewoon zo lang het kan te pendelen. Emoticon: Yes!

spacer line  

Open hart operatie voor 14.000 euri?
Daar zetten ze de lampen nog niet eens voor aan Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Als jullie de moeite had gedaan om mijn uitleg op andere topic te lezen, had je dit ook kunnen weten, vorig jaar zelf over geschreven mijn ervaringen.
Maar ik ga niet iemand helpen, die zonder goed uitleg, wat zijn bedoeling is en hoe zijn situatie is, getrouwd of niet en waar hij verblijft ja nu langzaamaan komt het verhaal beetje bij beetje bijeen, meer duidelijkheid is altijd gewenst gooi je zaak maar open dan kan je er wat mee.
Maar nu als in een puzzel, kan je nu opmaken hoe zijn situatie er uit ziet.
Hij woon nu in Jakarta en als hij dat eerder had geschreven dan had je uitgenodigd kunnen worden en hadden we geheel als uit kunnen leggen.......
Dit had ik over het hoofd gezien dus lezen en nog een lezen

1. Algemeen

Ik ben 65 jaar en ga per 1 okt. met pensioen, tevens heb ik een vriendin in Indonesië. Zij heeft een goede baan in BSD en heeft een eigen huis in Jakarta, waar ze met haar moeder woont.
Ik ben de laatste 10 jaar zo'n 6 keer per jaar in Indonesië geweest (werk en privé).

Maar curlyman11 kwam over als iemand die al wist wat hij ging doen, maar dat nog enkele details moest vergaren.
Als mijnh curlyman11 doet wat hr curlyman11 zijn hoofd heeft zitten, dan hoef er ook geen details meer bij gegeven te worden, want hij slaat alle adviezen in de wind, daar zal ik mijn hoofd niet aan stoten.
Eigenwijs volk kan je geen adviezen geven..... Emoticon: Angry Emoticon: Angry

45havana Open hart operaties hier kosten, door iemand die hier geopereerd wilde worden 300 juta , maar hij wist een adres in Maleisie Penang en dat koste hem 100 juta een verschil van 200 juta dat is veel.
Indonesië is duur niet vergeleken met Nederland, maar met de omliggende landen Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Op 20-03-2018 01:08 schreef zieleffe:
......
Hij woon nu in Jakarta en als hij dat eerder had geschreven dan had je uitgenodigd kunnen worden en hadden we geheel als uit kunnen leggen.......

Ja, had hij kunnen doen.
Zeker na je uitermate vriendelijke eerste reactie.

Op 15-03-2018 16:14 schreef zieleffe:
Ik zal kort zijn die vent is gek meer ga ik er geen ene woord aan besteden. Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

FAR FROM THE MADDING CROWD

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Niet op reageren Lena

Ik had een heel verhaal in mijn hoofd, maar mannen die voor een vrouw vallen en zich ook nog even laat omturnen ja dan hoef ik mij mijn ervaringen niet meer op te dringen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
Kijk mijn verhalen in Omong omong dan ken je mij vast wel..... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

45havana
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.J-S.Als u goed gelezen heeft dan is 14000 euries slechts een fractie van de kosten die je dan zelf moet betalen. Een hart operatie kost ca 30.000 euries met veel uitzonderingen. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

spacer line  

Ah, niet goed gelezen, sry. Zal mn bril even schoonmaken. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Heldere ziende

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,165,267 topic views - 229,446 posts - 13,647 topics - 19,955 members - last post @ 14-12-2018 15:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

109,996,697 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com