indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

soraya5
User
spacer line

wij zijn op zoek in Bogor naar de Kloetstraat voormalig Buitenzorg. De namen zijn nu allemaal veranderd. Mijn ouders hebben hier gewoond voordat ze zijn afgereisd naar Nederland. Het was in een kazerne. Mijn zussen zijn hier geboren. Wij gaan dit jaar naar indonesie en willen graag in dit buurtje rondkijken

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik denk dat kazerne - Kloetstraat- Bogor wel heel erg weinig is om op verder te borduren.
Kazerne? Politie of leger of gaat het om een interneringskamp Emoticon: Confused
Welk jaar Emoticon: Confused
Bijvoorbeeld in Kota Paris (Bogor) hadden de Japanners interneringskampen, die zijn later ingericht als opvangkampen (bewaakte wijk), je zal toch echt wat meer informatie moeten geven anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg.

spacer line  

Valt er niet mogelijk meer archief ergens in NL te raadplegen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er nergens iets is vastgelegd.
Aanknopingspunten zoeken, locaties, markante punten en die vervolgens over de huidige kaarten leggen. Volgens mij kom je dan al een heel eind.

Wel vedomd interessant na 1 zoekopdracht in Google:
resolver.kb.nl/resolve?urn=ddd(...)011176383:mpeg21:pdf
Een ouderwetse KRANT! Heb inhoud niet doorgelezen, maar zag tijdens de zoekopdracht In de google de beschrijving:

"uit de kazerne aan de Kloetstraat In. Malang vertrokken, zijn zij, ..... kaboeml, Bandoeng en Emoticon: Blush uitenzorg. In haar openingswoord sprak ...... heeft superieur te zijn aan Buitenzorg en nu zou, door een reglementaire over- treding, . toch uiteindelijk. Buitenzorg zijn aangewezen om met Solo te kampen om het kampioenschap der ..."

Voila, al klein aanknopingspuntje misschien.

Ach ja

spacer line  

Dat krantenartikel, naast bijzonder interessant, zag ik Den Ouderwetsche Neederlandsche Taal.

Moest meteen aan Malam en Ziel denken Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Onvergeetlijk Vermaek.

sry, Kon t niet laten. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Ouwe reuzen! Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

Ach ja

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

57,091,051 topic views - 226,307 posts - 13,588 topics - 18,070 members - last post @ 24-04-2018 11:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

99,469,058 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com