indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Lieve Mensen
Vandaag 25 april zijn we 5 jaar bezig om de stichting te promoten via diverse linken en web-pages.Stichting Sidhi Astu=Hoop Op Geluk.
De lieve mensen die in Bali zijn geweest en met eigen ogen hebben gezien hoe mooi het daar is.
Al met al beginnen we naamsbekendheid te krijgen en sommige mensen zij al meerder keren geweest.Lieve mensen die ik alleen maar ken via het internet,maar vooral via dit forum "Indahnesia" van Jeroen.
Een fijn gevoel dat ik er ook een paar persoonlijk heb mogen leren kennen en waarmee ik zeer goed contact mee heb.Ik zal maar geen namen noemen anders wordt het zo saai en het kan gebeuren dat ik er een vergeet.Ook in Bali heb ik gezellige contacten.Ik moet volhouden en bidden dat mijn gebeden verhoord mogen worden om de wensen van de kinderen in vervulling te laten gaan.Het valt niet mee hoor om vanuit het mooie Zeeland de Stichting te promoten.Maar ik ben trots om een Zeeuwse Babbelaar te wezen.
Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Vanavond zal ik met mijn lieve Ibu in gedachten een toast brengen op iedereen die de Stichting een goed hart toedragen Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Jammer dat mijn Kopi Bali op is en mijn kretek ook,maar Kopi Belanda met een lekker stuk appelataart is ook wel lekker. Emoticon: Red face Emoticon: Red face
Umberto.

Gerrit
User
spacer line

Hallo Umberto, is mischien jouw stichting te promoten via SBS 6 en dat je in dat programma vertelt wat de stichting inhoud mischien een optie.
Succes met je stichting en Gods rijke zegen toegewenst.

Indonesia my lovely country

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dank je Gerrit Emoticon: Talk to the hand En uit jouw plaastje bestel ik voor vrienden altijd munten.Bij familie Ter Harmsel hele lieve mensen overigens.O en ik zal je advies opvolgen.Maar ik denk dat we heel veel geduld moeten hebben
Umberto Emoticon: Yes!

Schultz
User
spacer line

Umberto,Van harte gelukgewenst met het eerste lustrum van "Hoop op geluk ".Willen wij dat eigenlijk niet allemaal: hoop op geluk???Maar voor die kinderen waarvoor jij en je Ibu het doen geldt dat in bijzondere mate.Ik hoop,dat zij hoop op geluk blijven houden en dat geluk eens hun pad zal kruisen.
Promoten is een goed ding,resultaat krijgen van het promoten is nog mooier.Dat wens ik je van harte toe.
Heb je overigens nog behoefte aan postzegels?
Succes en salaaaaaaam!!!

zachery
User
spacer line

Jammer dat ik niet meer naar het weeshuis kon gaan in Boro.We waren er in de buurt maar met 8 dames en heren die alleen maar Engels spraken.We zijn wel van plan om in september te gaan naar Bali-Kerebokan.We hadden wel "slippers"achter gelaten voor de meisjes in Brayat Pinuji.Ja zo vaak zien we elkaar ook weer niet.Oom. Wij vliegen maandag naar Afrika voor 6 -8 weken.Dan ben ik weer rond uw verjaardag terug .Hoop op Geluk Selamat.
Zachery. Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,444 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com