indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Oepsedosie, een tegenvallertje voor de muilezel Fredrich de voormalige advocaat van Novanto die dagelijks liep te balken als een ezel met het down syndroom. Emoticon: Clown
Niet alleen dat hij nu vast zit bij de KPK voor obstructie van de rechtsgang, maar ook de vereniging van advocaten Peradi waar hij lid van was, beginnen nu te beseffen dat Fred hun witte befjes heeft bevuild en als ze niets doen dat ze hun geloofwaardigheid verliezen. Emoticon: Blush
Zoiets begint altijd voorzichtig, ze laten elkaar niet graag vallen, maar er zijn schijnbaar ook voldoende goede confraters die nu hun vereniging op de vingers tikken om Fred aan te pakken. Emoticon: Yes!
Vice voorzitter van Peradi Hermansyah heeft nu verklaard dat er indicaties zijn dat Fred buiten zijn boekje is gegaan en dat de ethische commissie met een onderzoek bezig is, tja dat zou tijd worden, het heeft klachten geregend tegen Fred, zelfs voor valse papieren, maar dat hebben ze om de één of andere reden altijd onder de deken gehouden. Emoticon: Shut up!
Muilezel Fred balkte onder andere dat Novanto als DPR lid immuniteit genoot en dat ze die niet konden vervolgen, valse informatie volgens Hermansyah, niemand staat boven de wet, ook DPR leden niet. Emoticon: Nooo

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 25-01-2018 18:47 Malam wrote:

Vandaag weer 5 getuigen, onder andere Mirwan Amir, tot 2014 vieze voorzitter van de begrotingscommissie, hij staat op de lijst voor het inscheren van 1,2 miljoen Dollar, een leugen natuurlijk volgens Mirwan.

Volgens Mirwan heeft hij zelfs president SBY aangeraden om het e-KTP project af te blazen toen hij hoorde dat er problemen waren, maar SBY had dit geweigerd. Emoticon: Talk to the hand
Nah, das nou ook wa, de naam van de nationale knuffelbeer in het proces noemen, hij had beter een vos in een kippenhok kunnen gooien dat had minder rumoer gegeven, de hele Partai Demokrat staat op zijn kop, de PD politici brullen om het hardst fitnah fitnah fitnah (laster). Emoticon: Shiny
Daar gaat half Indonesië de aankomende dagen zich weer mee bemoeien, kijk er niet vreemd van op als er weer een paar narcistische PDI idioten naar de politie vliegen om Mirwan aan te klagen voor het aantasten van de goede naam van hun knuffelbeer. Emoticon: Wink

Ja ja, je leert de gedachtegang van die pappenheimers inschatten als je ze een aantal jaren volgt, mijn glazen bol heeft weer niet gejokt. Emoticon: Nooo
Iets anders als ik dacht, maarrrrrrr de aangifte voor het aantasten van de goede naam van de nationale knuffelbeer SBY is een feit. Emoticon: Yes!
De advocaat van de juridische afdeling van de Partai Demokrat Ardy Mbalembout heeft aangifte gedaan, niet tegen Marwan maar tegen één van de advocaten van Novanto, Firman Wijaya. Emoticon: Confused
Die zou in tijdens de getuigenis van Mirwan gesuggereerd hebben dat SBY ook de hand in de e-KTP ellende had, daar kunnen ze Mirwan niet op pakken aangezien dat binnen de muren van het gerechtshof gebeurde, maar later gaf Firman een interview en herhaalde dat, hatsekideeeee fitnah fitnah fitnah (laster), polisiiiii polisiiiiii. Emoticon: Laugh out loud

Vandaag weer een zittingsdag, alle verklaringen van getuigen zijn nog niet compleet, om het uur schiet er bij de persmuskieten weer iets te binnen, zo vullen ze de kranten.
Pas uren nadat de zitting is afgelopen zijn ze uitgeschreven en komt er pas een redelijk beeld van wat er zich vandaag heeft afgespeeld. Emoticon: Yeah right!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Zoals ik al aan gaf, 10 uur in de avond en om de 30 minuten komen de journalisten weer met nieuwe feiten over de zitting van vandaag. Emoticon: Clown
Hoe dat nu precies gaat weet ik niet, ik maak me er een voorstelling van, over het algemeen gaat men in Indonesië als werkende met de kippen op stok, immers rond 5 uur trapt de imam je roeptoeterend uit je nest om op je kleedje te gaan. Emoticon: Devil
Dus ik neem aan dat ook Jour Nalist rond 10 uur met zijn Dewi hun mandje in kruipen, hoe zou dat dan gaan hé, daar laat ik mijn fantasie op los. Emoticon: Nice

Jour is bezig het pruimpje van Dewi op sap te zetten, waar denkt Jour aan, plat gezegd aan kut (excuseer mijn taal) automatisch moet Jour dan aan de kutverhalen denken die hij die dag heeft gehoord van al die passanten op het proces van Novi en dan komt de nalist in Jour bovendrijven. Emoticon: Shiny
Dewi meid, hou hem effe nat, er schoot mij iets te binnen en werk gaat boven het meisje, effe tikkiedietik op de toverdoos over het geen cliniclown Fauzi allemaal uit braakte, pfffffff als dat 3 keer gebeurd dan gaat het meer lijken op een estafettewip, daar is Dewi klaar mee dat uitgesteld klaarkomen. Emoticon: Laugh out loud
Laat ik er maar wat fantasie/humor in storten anders wordt het zo saai, vandaag moesten weer wat zwaargewichten getuigen in het proces tegen Noof, onder andere secretaris generaal binnenlandse zaken Diah Anggraini en cliniclown Fauzi voormalig minister van binnenlandse zaken.

Allemaal onschuldige lammetjes, een paling in een emmer snot is er niets bij zo draaien ze en beschuldigen anderen, Fauzi is klaar voor de doodstraf als ze kunnen bewijzen dat hij ook maar één Rupiah heeft aangepakt. Emoticon: Worship
Ja ja die hebben we meer gehoord, Anas Urbaningrum (voorzitter PDI) mochten ze aan de Monas ophangen als ie schuldig was (zit 18 jaar uit), Akil (voorzitter constitutionele hof) mochten zijn rechter klauw afhakken als ie één Rupiah had aangenomen (heeft levenslang). Emoticon: Bye bye

Eigenlijk dus niets nieuws onder de zon, allemaal onschuldig en de advocaat van Noof die geen maaltijden met sambal maar met positiefjes eet, die vol blijft houden dat er helemaal geen bewijzen zijn tegen Noof. Emoticon: Talk to the hand
Ik kan dat wel hebben van deze advocaat Maqdir Ismail, hij tracht de verdediging van zijn cliënt zo goed mogelijk op te zetten zonder allerlei onzin uit te blérren in de media.

Novi zelf is nog zo gesloten als een oester en kan voorlopig zijn status als justice collaborator op zijn buik schrijven, aankomende donderdag weer een nieuwe ronde, het is afwachten tot Setnoof zelf in het hete stoeltje moet zitten voor ondervraging. Emoticon: Blush
Misschien dat ie dan uit de school klapt, maar dat betwijfel ik, die klootzakken gaan liever zonder toe te geven 18 jaar de bajes in, toegeven en 10 jaar bajes krijgen is geen optie, dat is de kronkel die al die corrupte klootzakken delen, dat noemen ze eer. Emoticon: Yeah right!
Eer(lijk) Emoticon: Confused Ze komen liever als lijk uit de bajes met eer. Emoticon: Bye bye
Awel, onze goede zuiderburen in het Vlaamse land zeggen dan, dan ben je zot. Emoticon: Yes!
Wij zeggen, dan ben je knettergek. Emoticon: Shut up!

totto
User
spacer line

Emoticon: Worship En bedankt weer Malam Emoticon: Worship

Toto Travel.com

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Graag gedaan Totto. Emoticon: Wink

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Nou daar gaan we, de pre-trial van de muilezel Fredrich Yunadi om onder de beschuldiging van obstructie van de rechtsgang door de KPK uit te komen en vrijgelaten te worden. Emoticon: Wink
Fredrich had een pre-trial aangespannen bij de rechtbank van Zuid Jakarta, die stond voor 21 februari op de rol volgens zeggen maar dat bleek 12 februari te zijn, tja 21 of 12, een foutje is snel gemaakt toh. Emoticon: Blush

De Fredrich heeft deze pre-trial terug getrokken, duurde te lang en heeft een pre-trial opnieuw ingediend bij de districtsrechter van West Jakarta, dat het zo lang duurde was een gevolg van het adres van de muilezel volgens de rechtbank. Emoticon: Confused
Nah nu dient de pre-trial op 5 februari, rechtbank en adres in overeenstemming, dan gaat het vlotter, een andere rechter. oh nee hoor, de rechter verhuist mee. Emoticon: Nice
Schijnt geen kloten uit te maken, die rechters vliegen schijnbaar van hot naar her, dus de rechter blijft Ratmoho. Emoticon: Yummie!
Ik ben benieuwd wat rechter Rathome gaat beslissen, Fredje is rijk, heel rijk. Emoticon: Yummie! .
Begrijpen we het nog. Emoticon: Confused Ik dus niet. Emoticon: Nooo

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat ze die Fredrich na die show van een pre-trail (als hij 'los' komt) maar pakken wegens staatsondermijnende activiteiten.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Lief, leuk en utopie. ik zie al dat je de boel niet volgt Yerun. Emoticon: Blush
Fredrich verliest zijn pre-trial, en krijgt in het proces voor obstructie tussen 1 jaar en 3 jaar Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 17-01-2018 15:13

Vandaag mocht Chairuman Harahap voor de zoveelste keer op theevisite bij de KPK, ik heb al meerdere keren het één en ander geschreven over deze Harigehap.
Hij heeft ook al verschillende keren moeten getuigen in de rechtbank, Harigehap was voorzitter van commissie II waar naar het schijnt alle leden van waren omgekocht om hun goedkeuring te geven voor het e-KTP project. Emoticon: Shut up!
De beer van een vent, inmiddels 70 lentes en niet meer actief, hij ziet zijn luizenleventje naar de kloten gaan, omgerekend naar de koers van 2013 heeft deze plaatboef volgens de KPK/officier van justitie 3,3 miljoen Dollar in zijn zak gestoken. Emoticon: Nice
Elke keer als ie op moet komen draven moeten ze ook reddingsvlotten in de spare houden, deze uit de kluiten gewassen kleuter zit dan namelijk zo te huilen dat er een overstroming dreigt. Emoticon: Laugh out loud
Ik denk dat Harigehap binnen een maand of drie er uit zal zien als een oranje fan in zijn oranje KPK hesje.
Emoticon: Yummie!

Vandaag weer een optreden van de band Novio Corrupto and the E-ktpjes met een gast optreden van Harigehap een vrij populair artiest die al voor de derde keer een gastoptreden had in de voorstelling van de E-ktpjes. Emoticon: Clown
Buiten zijn optredens in het KPK theater, zijn populariteit kan je ook aflezen aan zijn onkosten vergoeding, 584.000 dollar en Rp 26 miljard Roepeldepoepies. Emoticon: Worship
Vandaag waren er geen roeiboten nodig, Harigehap kon zijn tranen ternauwernood bedwingen, hij had wel weer het meest onschuldige gezicht uit zijn doos met gezichtjes opgezet en verontwaardigd kijken natuurlijk. Emoticon: Devil

Van Harigehap is bekend dat hij zijn kledingkast vol had gestouwd met miljarden Rupiah's, de rechter vroeg daar ook naar, maar volgens Harige Harry met de hand op zijn hart, resultaten van zijn ondernemingen. Emoticon: I love it
De rechter maakte de opmerking dat het toch wel vreemd is dat alle ondernemingen van Harry in Medan zitten en dat het dan toch wel een gesleep is om zulke bedragen in biljetten van 20, 50 en 100.000 naar Jakarta mee te nemen, waarom geen banktransfer?
Waarop Harry antwoordde dat hij in die tijd heel veel naar Medan reisde, waarop de rechter hen nog wel vroeg waar hij zijn kleding dan liet als zijn kledingkast vol met flapjes zat. Emoticon: Laugh out loud

Man man man wat een clown is Harahapjes, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren dat, hij in plaats van met flapjes in een koffer, zich bij de KPK moet melden met een koffer met schone onderbroeken en clownspak natuurlijk voor ontspanningsactiviteiten/optredens in de bajes. Emoticon: Yes!
Voor de rest is het als gewoonlijk, elk half uur herinneren de persmuskieten zich weer iets en plempen dat in de media, dat gaat nog zo'n 5 uur door, dus ik wacht rustig af. Emoticon: Yeah right!

Aan de andere kant zit deze uit de kluiten gewassen corrupte kleuter wel vast aan extra kosten, xxxl overhemden en broeken en wat de denken van een peci voor die grote bolus van em, pffffff daar past een kilo aardappelen. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 23-01-2018 18:43 Malam wrote:
12 februari dient de pre-trial van de muilezel Fredrich, dat is haast nog 3 weken weg, volgens de KPK hebben ze het dossier van Fred nog niet compleet, dus het kan nog niet naar de officier van justitie voor vervolging. Emoticon: Blush
Staat de zaak namelijk op de rol, dan heeft een pre-trial geen zin meer, dan mag de districtsrechter niet meer oordelen. Emoticon: Nooo
Maarrrrrr de verklaring van de KPK is niet erg overtuigend en gezien de tijd die ze nog hebben zou het mij niet verbazen dat voor de 12e het dossier over wordt gedragen aan de officier van justitie, dat scheelt de KPK een hoop gesodemieter. Emoticon: Yes!

Snotverpielekes nou doen ze het weer, wat een stelletje onverlaten die KPK speurneuzen. Emoticon: Wink
Freddepet was er niet gerust om de 12e zijn pre-trial te doen, hij was bang dat de KPK te veel tijd zou krijgen om zijn dossier compleet te maken, dus heeft hij een andere weg gekozen bij een andere districtsrechtbank, nu dient het op de 5e dus over 4 dagen. Emoticon: Wink
Wat jammer nou, de KPK heeft Freddie zijn dossier gisteren aan de officier van justitie overgedragen en als het eenmaal in handen van het gerechtshof is, dan mag de districtsrechter zich er niet meer mee bemoeien. Emoticon: Nooo
Fred verdomt het om de overdracht te tekenen, maarrrrr volgens KPK woordvoerder Febri heeft dat geen invloed op de procedure.
Oh oh oh wat zal die muilezel woest zijn, de eerste de beste gelegenheid dat hij de pers te woord kan staan gaan we zijn gebalk gegarandeerd helemaal in Nederland horen. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Weinig nieuws te melden in het proces van Setya Novanto, buiten de huilebalk Harahap moesten de advocaat Hotma Sitompul en de voorzitter van LKPP Setya Budi en een deskundige op het gebied van dure horloges getuigen. Emoticon: Cooool
Novanto had van Agustines een horloge gehad die Marliem (ook een ondernemer in het consortium) in Amerika had gekocht, eind 2016 begon de e-KTP zaak te rollen en gaf hij angstig het horloge terug aan Agustines, die het doorverkocht. Emoticon: Bye bye
Aan de hand van foto's verklaarde deskundige (ook de koper) dat het hebbedingsie wat Setya om zijn pols had, van Richard Mille was met de waarde van 135.000 Dollar, Novi houdt bij hoog en laag vol dat ie dat dingsie niet heeft gehad, de jokkebrok. Emoticon: Blush

Advocaat Hotma Sitompul is een paradijsvogel ala Bram Moszkowicz, het beweegt zich voort in Bentley's, Masarati's en Lamborgini's en alleen grote ondernemingen en multimiljonairs kunnen deze gladdekker inhuren. Emoticon: I love it
In 2012/2013 toen duidelijk was, dat het e-KTP project naar het consortium van Eddy Agustinus ging en dat de rest van de inschrijvingen van ondernemers eigenlijk maar fake waren omdat al vast stond wie het kreeg, wilden een aantal ondernemers die stront roken naar de rechtbank stappen. Emoticon: Talk to the hand
Dat kwam het ministerie van Binnenlandse zaken niet goed uit, immers die kregen tientallen miljoenen, dus moesten de twee ambtenaren Irman en Sugiharto een dijk van een advocaat hebben, daar wist de harige huilebalk wel raad mee, zijn kameraad Hotma. Emoticon: Worship

Schrik niet, daar kreeg deze witgebefte gladdekker dus 400.000 Dollar en 150 miljoen Rupiah voor, natuurlijk wist de decadente Joep Meloen niet dat dit betaald werd uit het e-KTP budget (an me hoela), ik geloof niet meer in sprookjes. Emoticon: Nooo
Toen echter deze Heetma begin 2017 voor verhoor bij de KPK moest verschijnen hoorde hij volgens zijn zeggen dat die munten gloeiend heet waren en heeft de slimjurk het als een hazewindhond overgedragen aan de KPK, want zijn naam was haas, hij kwam van nergens en wist van niets. Emoticon: Devil

De LKPP is een overheidsinstelling die kijkt of er bij staatstenders de juiste procedures worden gevolgd, die roken ook stront en trokken volgens Setya Budi aan de bel, die werden door de minister van binnenlandse zaken cliniclown Fauzi de pleuris gescholden, tja die zag zijn fee de mist in gaan. Emoticon: Cry
Volgen Setya moeten de ministeries de aanbevelingen van de LKPP volgen, maar doen ze dat niet dan volgt er meestal een rechtszaak, dus hier ben ik verklaarde Setya, tja maar wel haast 5 jaar te laat teringlul, hetzelfde als de BPK (staatsaccountant) die poep aan de knikker roken, ze hebben geen van alle het lef gehad de kat de bel aan te binden, labberkakken dus, of profiteurs, jenever know. Emoticon: Shut up! Emoticon: Wink

Afijn als het goed is maandag verder en Novi Emoticon: Confused Die zit lodderig te kijken, ontkent nog steeds alles en geeft nog steeds geen opening van zaken. Emoticon: Yeah right!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Even tussendoor Malam....hoort of leest je nog wat over Jessica ??

Of zit ze voorlopig opgeborgen in de gevangenis ? Emoticon: Cry Emoticon: Cry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Die zit vast in de vrouwengevangenis Pondok Bambu Kembang.
Niet echt een verkeerde gevangenis want daar zitten ook alle corrupte dames en hoe vreemd dan ook die hebben een voorkeur behandeling net als de heren in Sukamiskin. Emoticon: Nice
Maar ja, ze zit dus wel vast, haar advocaat Otto Hasibuan zet zich nog steeds voor haar in, pro deo nog wel, Otto lag ook de verdediging van Novanto neer, dat is een hele goede advocaat die als een terriër vast blijft houden. Emoticon: Yes!
Zeer verrassend werd haar hoger beroep afgewezen (eerste keer dat ik dat mee maak), vervolgens is Otto in cassatie gegaan, dat werd vorig jaar juni afgewezen. Emoticon: Blush

Dan blijft er alleen een rechterlijk toetsing over, maarrrrrrr die kan alleen worden ingediend als het hooggerechtshof de afwijzing van cassatie schriftelijk bevestigd heeft.
En daar zit de bottleneck, ondanks herhaalde verzoeken van de advocaat en de smeekbedes van de familie van Jessica verdommen ze het die af te geven. Emoticon: Angry
Het was en is duidelijk dat de politie, officier van justitie en de rechters hier enorm hebben gefaald, dat mag gewoon weg niet opgerakeld worden, want dan verliezen tientallen van die witbeffen hun gezicht. Emoticon: Shut up!

De enige troost is nog dat ze kan rekenen op gigantische strafkortingen bij feestdagen omdat ieder normaal denkend mens weet dat er totaal geen bewijzen waren. Emoticon: Blush

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Oeps dat kan snel gaan, twee dagen geleden ging het dossier van Fredrichje naar de officier van justitie en vanochtend om 10.30 is het op de rol van de rechtbank gezet. Emoticon: Wink
Twee uur later werd de eerste zitting bekend gemaakt, donderdag 8 februari, maar maandag 5 februari staat de pretrial van Fredrich in de planning, die heeft helemaal geen zin meer, maar laat ik nu haast zeker weten dat hij hem door laat gaan. Emoticon: Yes!
Dat is namelijk de ideale gelegenheid voor deze muilezel om zijn ongenoegen tegenover de pers uit te balken. Emoticon: Laugh out loud
Ik volg het met plezier, geen groter vermaak als leedvermaak, man man man wat zie ik deze arrogante kwast graag een jaar of twee de bajes in gaan. Emoticon: Devil

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vandaag weer een zitting met Novanto in de hoofdrol, eerder was al naar voren gekomen dat Novi, zijn echtgenote en twee kinderen aandelen hadden in PT Mondialindo die onderdeel uit maakte van het consortium die de e-KTP produceerden. Emoticon: Cooool
Novi heeft dat altijd ontkend, zijn echtgenote en twee kinderen zijn al een aantal keren verhoord door de KPK, nu gaf skijthuis Novi toe dat ze aandelen hadden, dit is de eerste keer dat ie iets toegeeft. Emoticon: Blush

Al weken lopen Novi en zijn advocaten te blérren dat hij opening van zaken gaat geven, de eerste zittingen had hij een zwart boekje bij zich, waar volgens Noof alle details in staan.
En dan komt de advocaat van Noof Firman Wijaya vandaag met een uitspraak, dan moet ik de veiligheidsriemen van mijn stoel aansnoeren anders flikker ik eruit van het lachen. Emoticon: Yes!
De e-KTP zaak is als het zoeken naar feiten in een zwarte doos van een vliegtuig wat is gecrasht, daarom heeft Novi voor een aantekenboekje met een zwarte kaft gekozen volgens Firman, teeeering je zal zo'n Sjors van de rebellenclub als advocaat hebben. Emoticon: Laugh out loud

Dan diende vandaag ook de pre-trial van muilezel Fredrich, er was één persoon van de KPK, die kwam een brief afgeven, de KPK eerbiedigt de rechtsgang en de districtsrechter, maar ze moeten nog wat dingen napluizen, dus konden ze de zitting niet bijwonen. Emoticon: Bye bye
Waarna de rechter de zitting schorste tot 12 februari, zeer tegen de zin van de advocaat, die tegen de pers verklaarde dat hij het vermoeden had dat er opzet in spel is, omdat op 8 februari de eerste zittingsdag is voor obstructie van de rechtsgang door de muilezel. Emoticon: Yeah right!
Dan heeft de zitting van de 12e geen zin meer, dat is volgens advocaat Sapriyanto de reden dat de KPK niet aanwezig was en het op uitstel aan liet komen, Jesoes heeft deze kleuteradvocaat zijn bul bij de Blue Band cadeau gekregen. Emoticon: Confused
Natuurlijk was dat de bedoeling van de KPK dat kan een blinde nog wel ruiken, die kleuteradvocaat kan zich beter focussen op de verdediging van Fredrich op de 8e in plaats te gaan staan mokken als een 4 jarig meisje wiens poppenwagentje door de poep is gereden. Emoticon: Cry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ook de naam van de vice president in de periode 2 van SBY meneer Boediono is genoemd in het e-KTP proces, Sofyan Djalil het voormalige staflid van Boediono heeft daar commentaar op gegeven, volgens Sofyan wist Boediono niets van de "henki penki" in de e-KTP begroting. Emoticon: Shiny
Het zou kunnen, het geld had deze voormalige gouverneur van de Bank Indonesia niet nodig, hij had al miljoenen binnen gegraaid met de "honky tonky" in de BLBI en de Century bank fraude. Emoticon: Laugh out loud
Slimjurk hoor die Boediono, hij heeft gescoord en sinds begin 2014 zie en hoor je hem niet, hij bemoeit zich absoluut niet meer met politiek en geeft ook geen interviews, die zit decadent in stilte van zijn graaigeld te genieten. Emoticon: Yummie!

Advocaat Fredrich is inmiddels ook door de ethische commissie uit de advocaten associatie Peradi geschopt, niet voor het gevalletje met Novanto, maar voor iets anders. Emoticon: Wink
Deze muilezel pleegt niet alleen obstructie, het is nog een oplichter ook, een onderneming had 450 miljoen betaald aan Fredrich om hun in diverse zaken te vertegenwoordigen, maar de schurftkop heeft er geen poot naar uitgestoken. Emoticon: Nooo
Daar komt Peradi goedkoop van af zonder stelling te hoeven nemen in de gang van zaken rond het verstoppen van Novanto. Emoticon: Shut up!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

eeennnn.... daar is SBY eindelijk. Hij heeft aangifte gedaan wegens smaad tegen een advocaat van Setnov vanwege het benoemen van 'de winnaar van de verkiezingen in 2009' als betrokkene bij deze fraudezaak.

Dit krijgt geen staartje, dit krijgt een hele grote staart, want ieder weldenkend mens (tja, hier in Indonesie?) weet natuurlijk dat de eindbaas dit geweten moet hebben, dus issie in ieder geval medeplichtig aan stilhouden van criminele handelingen. Maar dat is het natuurlijk niet, want hij zat er vuistdiep in. Met twee handen, want hij heeft er niet meer.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja ja een geweldig verhaal van SBY ik zal het even toelichten, deze nationale knuffelbeer denkt namelijk dat alle 250 miljoen Indonesiërs klem hebben gezeten bij hun geboorte en zodoende het grootste gedeelte van hun verstandelijk vermogen zijn kwijt geraakt. Emoticon: Blush
Jampie voor hem, maar het grote graaien uit de staatsruif is onder zijn tienjarig bewind geëxplodeerd en dat hebben de meesten verdomd goed in de gaten. Emoticon: Yes!
Vorige week tijdens de zitting van Novanto moest Mirwan Amir getuigen, Mirwan was vice voorzitter van de budgetcommissie in de DPR die zelf ook wordt verdacht 1,2 miljoen Dollar te hebben binnen geharkt, Mirwan is/was lid van de Partai Demokrat van SBY.

Uiteraard is Mirwan zo onschuldig als een lammetje en trachtte zijn straatje schoon te vegen, hij verklaarde dat hij al ruim voor de presidentverkiezing in 2009 tegen SBY had gezegd dat de e-KTP zaak stonk als een bunzing, SBY heeft niet ingegrepen, maar moet er van geweten hebben, ook zonder Mirwan. Emoticon: Yes!
Dan komt de advocaat van Novanto met de conclusie dat niet zijn cliënt de grote man achter de schermen was, maar dat ze toch maar eens de winnaar van de verkiezingen in 2009 onder de loep moeten nemen, tja daar is hij advocaat voor. Emoticon: I love it
Toen werd als klap op de vuurpijl van de week ook nog gesuggereerd dat Edhie Baskoro Yudhoyono (Ibas) in de black box van Novi vermeld staat, die zou volgens de voormalige penningmeester van de PDI Nazuraddin ook 500.000 Dollar gescoord hebben. Emoticon: Yummie!

Dat verrast mij niet, Ibas genoot een grote bescherming van paps en was DPR lid (later fractievoorzitter) van de PDI en zijn naam werd al in de Hambalang ellende ook genoemd als één van de graaiers, deze Ibas is een schoffie die ook diverse malen beschuldigd is drugsverslaafd te zijn.
Niet ondenkbaar dat SBY niet in wilde grijpen in de e-KTP, één om Ibas te beschermen, twee dat had zo'n schandaal gegeven dat hij zijn herverkiezing wel op zijn bolle buik had kunnen schrijven. Emoticon: Bye bye
Dussssss de nationale knuffelbeer stapte vandaag met zijn slagschip ibu Ani en zorgenkindje Ibas in zijn auto en reden naar het politiebureau om aangifte te doen van laster en bevuilen van zijn goede naam, knuffelbeer en slagschip gingen het bureau in en Bas bleef in de auto zitten, het valt nog mee dat ie niet in een kinderstoeltje zat of misschien had hij zijn shot nog niet gehad. Emoticon: Confused

Aan de andere kant wel logisch want Ibas heeft namelijk de verbale kwaliteiten van een vent met het downsyndroom die nog stottert ook, pa is heel anders, een demagoog met gevoel voor theater. Emoticon: Worship
Enkele uitspraken van de acteur SBY van de afgelopen uren die bij het volk er in gaan als een negerlul in een weduwvrouw Emoticon: Nice :

Ik geef mij over aan de gerechtelijke instantie en de almachtige Allah om mijn naam te zuiveren.
This is my war (hij spreekt vloeibaar Engels) en vraag het kader van mijn partij voor mij te bidden zodat Allah mij steunt in mijn strijd.
Ik heb Novanto moedermelk gegeven en krijg melk van de Tuba boom (heel bitter) terug

Afijn dit gaat de aankomende dagen weer een mediahype geven, niet dat het voor de rest gevolgen zal hebben, daar is SBY nog te machtig voor, die wordt wel vrijgespeeld, ga er maar vanuit dat Widodo daar in mee doet, die komt niet uit een ei, die weet dat het hem in de toekomst ook kan overkomen, hoge bomen vangen veel wind. Emoticon: Blush
Met dit verschil dan dat de dikke eiken SBY boom zoveel water heeft gezopen dat de hele omgeving verdord achter bleef en dat het magere Widodo berkje gepast water tot zich heeft genomen en zijn omgeving bloeiend achter heeft gelaten, maar dat maakt niet uit in Indonesië, heel veel illegale houthakkers die niet met hun poten van bomen af kunnen blijven. Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Foutje Emoticon: Blush

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Heeeerlijk, muilezel Fredrich heeft mij niet teleurgesteld, hij deed precies wat ik al verwachtte, woedend balken als een kip zonder kop, kip en ezel? een kiezel dus. Emoticon: Shiny
Even de feiten waarop de officier van justitie de aanklacht heeft gebaseerd op een rijtje gezet.

15 november tegen de avond gaan de KPK onderzoekers naar het huis van Novanto om hem te arresteren, maar die was vlak er voor er tussenuit gepiept (die is getipt), terwijl de KPK onderzoekers bezig zijn in het huis van Noof, komt Fred binnen als een hijgend hert der jacht ontkomen. Emoticon:
Begint gelijk te blérren en te tieren, op de vraag van de onderzoekers wie hij is, geeft Freek heel verontwaardigd antwoord dat hij de advocaat van Noof is, dat weet de hele wereld, zelfs in Nederland, vraag maar aan Malam. Emoticon: Yes!
Of meneer dat aan kan tonen, dat kan meneer niet, dan schrijft meneer een briefje met de inhoud "Hierbij stel ik Fredrich Yunadi aan als de advocaat van familie Novanto" en laat dit briefje ondertekenen door Deisti de vrouw van Noof en geeft het briefje aan de onderzoekers. Emoticon: Smile

Noof is weg en blijft weg, Deisti en Fred zeggen niet te weten waar hij uithangt, achteraf bleek hij zich te verbergen in een hotelletje in Sentul, de volgende dag om 11 uur belt Freek met dokter Bimanesh van het ziekenhuis Permata Hijau en vraagt hem te helpen met de opname van Novanto, voor ziektes die Freek geblindoekt met een dartpijltje op het bordje van het ziekenhuis had gevonden. Emoticon: Yes!
Rond 2 uur bezoekt Freek dokter Bimanesh thuis om de boel rond te maken en zekerheid te krijgen omtrent de opname van Noof, hij geeft hem een foto van het medisch dossier van het Premier Jatinegara ziekenhuis, waar Noof al eerder zogenaamd op sterven had gelegen, zonder dat er een aanbeveling van dat ziekenhuis is om Noof op te nemen. Emoticon: Nooo

Bimanesh stemt toe, ondanks dat hij weet dat de KPK achter Noof aan zit, vervolgens belt Bimanesh de dienstdoende arts Alia om een vipkamer in orde te laten maken. Emoticon: Puh!
Om 16.30 duikt Fred op bij de eerste hulp van het ziekenhuis en vraagt de dienstdoende arts een opname briefje te maken voor Noof, die man weigert aangezien Noof in geen velden of wegen is te bekennen, dus moest dokter Bimanesh op de proppen komen die een opname brief maakte voor opname wegens hoge bloeddruk, duizeligheid en diabetes melittus. Emoticon: Stupid
Dan gebeurd er een geluk bij een ongeluk, de verslaggever van Metronews waarbij Noof in de auto zat parkeerde zijn auto tegen een paal, Noof klapt met zijn knerp op het dashbord en heeft een bult op zijn kleiaardappel, het is dan inmiddels 18.45 uur en Noof gaat rechtstreeks naar zijn vip kamer. Emoticon: Bye bye
Tja die kamer was al gereserveerd, ook als hij geen ongeluk had gehad dan had hij daar naar toe gegaan, dus het verhaal dat hij na het interview bij Metro zich zou melden bij de KPK is een loelverhaal, de jokkebrok. Emoticon: Blush

Dan volgen later nog allerlei grappen om de onderzoekers bij Novanto weg te houden, die door Fred werden opgeblazen, kop in elkaar, nier falen, hartinfarct, noem maar op, tot de overkoepelende dokters vereninging door de KPK wordt ingeschakeld, die constateren een bultje op zijn knerp meer niet, waarop de KPK hem weghalen en naar een ziekenhuis laten brengen die zij hebben aangewezen, daar wordt hij nog 2 dagen onderzocht en daarna rechtstreeks naar de bajes. Emoticon: Yeah right!

Leugens en bedrog volgens Fredrich, in de rechtbank ging hij zo tekeer dat het niet veel had gescheeld of de rechter had hem eruit gepleurd, de KPK zijn samenzweerders, de officier van justitie is een oplichter en ze kunnen hem geen poep maken. Emoticon: I love it
Buiten was de geest helemaal uit de fles, de persmuskieten kregen precies wat ze wilden en ik ook, KPK heeft dit opgezet om hem te piepelen, de officier van justitie is een oplichter en de rechter is ook beïnvloed, die zijn bang voor de KPK. Emoticon: Shut up!
Hij kan het weten, hij heeft veel rechters als vrienden, die hebben hem dat verteld, ga zo door muilezel, je bent goed bezig en je maakt zo veel vrienden. Emoticon: Yummie!

Ook zijn schorsing van de advocatenvereniging Peradi, boeven zijn het, hij gaat in beroep en zal ze een poepie laten ruiken al die klootzakadvocaten die jaloers op hem zijn omdat hij zoveel ingangen en belangstelling heeft bij de media, waardoor hij zaken wint en zij niet. Emoticon: Confused
Dit is het gebalk van de muilezel, moet je zijn reactie zien bij minuut 3.17 om je te bescheuren, hij is in alle staten. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vandaag moest gouverneur van Midden Java Ganjar opdraven als getuige in het proces tegen Novio Corrupta, Ganjar is een goed bestuurder, heeft veel voor Midden Java gedaan en is rete populair, maar helaas ook hij schijnt gezwicht te zijn voor het grote geld. Emoticon: Yes!
Ten tijde van het opzetten van de e-KTP was Ganjar DPR lid, vice voorzitter van commissie II en zou 500.000 Dollar hebben opgestreken. Emoticon: Yummie!

Voor het eerst deed Novi zijn snavel open, hij zei van 4 mensen te hebben gehoord dat Ganjar poen had gehad, t.w. DPR leden Mustoko Weni (inmiddels hemelen), Ignatius Mulyono, Miryam Haryani en consortium oprichter Andi Agustines, dus wat Noof tot op heden heeft vol gehouden, dat hij niets wist van de e-KTP roof ligt nu ook op de vuilhoop. Emoticon: Bye bye
Uiteraard ontkent Ganjar alles, er is hem wel geld aangeboden, maar dat heeft hij geweigerd zegt ie, welnu Ganjar, zelfs als dat zo is ben je een goorlap en niet waard om een provincie te besturen, je wist het en heb niet aan de bel getrokken en zo het land voor tientallen miljoenen de bietenboot in laten gaan joviale boef. Emoticon: Angry

spacer line  

Geen woorden meer. Wat een Peppi en Kokkie zooi zeg.

Ach ja

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 08-02-2018 15:05 Malam wrote:

Dit is het gebalk van de muilezel, moet je zijn reactie zien bij minuut 3.17 om je te bescheuren, hij is in alle staten. Emoticon: Laugh out loud

[YouTube video removed]

De reden dat de ezel in de derde minuut ineens zo te keer gaat is omdat de politie na 3 minuten balken hem naar de auto wil begeleiden.
Toen snauwde meneer de politie af dat hij het recht had zijn woordjes te doen tegen de pers en dat ze hem niet moesten duwen omdat hij nog niet klaar was. Emoticon: Talk to the hand
Man man wat een spektakel maakt die clown er van, oh oh oh wat is ie woedend, dat gaat nog wat vuurwerk geven in de loop van zijn proces en maakt het alleen maar erger, het laatste wat als advocaat moet doen is een rechter schofferen want dan ben je echt te loel. Emoticon: Laugh out loud
Zijn pre-trial volgende week heeft hij afgeblazen heeft geen zin meer, die oplichters van de KPK waren bang voor hem en hebben snel zijn dossier bij de officier van justitie gebracht volgens Joep Meloen. Emoticon: Shiny
Dat de loel zijn emoties zo in het openbaar toont, wordt in Indonesië gezien als zwakte, die man heeft het als advocaat helemaal gehad. Emoticon: Shut up!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

'rechter is een oplichter'
'KPK zijn klootzakken'
'dat zijn geen mensen'
'met oorlogsuitrusting mensen erop uit sturen'
'gecriminaliseerd zonder enig bewijs'

Zomaar een paar woorden die door die joker de lucht in zijn geslingerd. Ik vermoed hoop dat ie nog wel meer zaken tegen zich krijgt.

Vooral dat verhaal dat ie stelt dat de rechters oplichters zijn, en op het eind zegt dat veel rechters zijn vriendjes zijn lijkt me een beetje dubbel. Zacht gezegd. Emoticon: I love it

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

De woordvoerder van de KPK Febri geeft een signaal dat muilezel Fredrich scherp in de gaten wordt gehouden en dat zijn uitspraken over de KPK en de officier mee gaan wegen in de eis. Emoticon: Cooool
Meneer is namelijk ook niet echt van plan om mee te werken, dat gaat allemaal meetellen om te kijken of we de maximale straf kunnen eisen, volgens Febri Emoticon: Devil
Kaboem, dat is dus 12 jaar, ik heb maar één advies voor die schreeuwlelijk, doorgaan Fred, laat je niet kennen, jij bent de alle grootste. Emoticon: Laugh out loud
Bovendien heb je een trouwe fanclub op Indah die al jou optredens nauwgezet volgen, pas op hé jongen, die mag je niet teleurstellen. Emoticon: Nooo Emoticon: Blush

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

61,608,426 topic views - 228,152 posts - 13,630 topics - 19,454 members - last post @ 21-09-2018 18:58 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

105,681,524 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com