indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

jstar
User
spacer line

Daar gaat het toch helemaal niet om? Je kan niet zomaar een Indonesische 'meenemen' zonder getrouwd te zijn. Dat krijg je nooit voor mekaar.

En als je samenwoont en alles deelt, en misschien zelfs kinderen hebt samen, is uit elkaar gaan net zo lastig en pijnlijk als wanneer je getrouwd was.

En de enige manier om je niet dood te ergeren over de stinkende sokken op de grond of de verkeerd uitgeknepen tube tandpasta, is alles apart houden en niet samenwonen. Nou, efficient op financieel vlak en fijne kerstdagen dan...

zieleffe
User
spacer line

Je begrijpt het niet jstar.
Dan weet je niet wat wel kan .
Ik heb zo'n Indonesische mee genomen zonder te trouwen, dus wat ik kan, kan anderen ook,.je moet niet zo denken, want juist als je partner onder die juk van die familie is moet je ze laten gaan. Emoticon: Shut up!

De bemoeienis van Imams Priesters Ambtenaren kan je hier voor komen, als je uit elkaar gaat.
In Indonesiƫ is het gemakkelijker denk ik, geen alimentatie verplichtingen.
Je bent niet getrouwd en ze kunnen de boom in.
De bemoeienis van die lieden die denken macht over je uit te voeren voorkom je, met al die wettelijke gedoe.
Je bent samen door respect voor elkaar te hebben, dan is zo"n trouw boekje niet belangrijk.
Voor Nederland zijn de kinderen makkelijke keuze in de toekomst zelf een keuze kunnen maken als ze 18 jaar zijn,welk naam ze willen hebben.
Maar voor Indonesiƫ doe je maar net als of, je moet wel met de familie dielen, maar dat is hoe je sterke persoonlijkheid je hebt .
Ik heb schijt aan de familie en alles wat ze mogen denken en willen, ik ben baas over mijn eigen piemeltje...... Emoticon: Clown Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,389,920 topic views - 239,760 posts - 13,722 topics - 32,137 members - last post @ 09-07-2020 17:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,999,959 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com