Madrotter
Ja, Mad, Blijkbaar is zalig pasen taboe geworden. Haram of zo, ik weet het niet meer.
www.geenstijl.nl/4808322/heel_(...)_nieuwe_hema_folder/
www.geenstijl.nl/4810252/echt_halal/
Te aanstootgevend, dus weet je wat? We noemen het gewoon voortaan "vrolijk voorjaar".

Malam,
Ja, Malam, in de basis snappen we elkaar nog wel, maar zie ik het dus anders.
We hoeven er niet uit te komen hoor. Tijd zal leren wat dit alles NL gaat brengen.
Ik verbaas me erover (laat ik het netjes uitdrukken) dat we tegenwoordig overal betonblokken zien ter bescherming tegen bepaalde malloten met vrachtwagens.
Dit wordt het nieuwe Europa. Get used to it.
Wat ik dus opmerk:
Sinterklazen worden zeldzaam in speelgoedboekjes (check zelf op google)
Paaswensen en/of de benaming paaseieren worden de kop ingedrukt
Zwarte piet is leven niet meer zeker
Betonblokken op kerstmarkten, stations e.d.
Zwaar bewapende militairen en politie everywhere
Als er ergens een tasje onbeheerd staat, direct paniek.
Als er iemand een varkensmutsje draagt, wordt ie gearresteerd
Als een beweging een vlag met een hakenkruis met streep erdoor in vuilnismand laat zien: arrestaties
Als er gewapperd wordt met IS vlaggen: gebeurd niks
Als er shariapolitie door Den Haag loopt, wordt deze gesteund door burgemeester
Haatpredikers mogen in NL blijven (waarvan sommigen nota bene niet eens meer in UAE welkom zijn!)
Salafisten demonstreren, gaan hun gang en gaan plots heel provocatief bidden midden op straat (wat je zelfs in Indo niet eens ziet)
Simpele constateringen. Geen jus overheen gegooid of spannender gemaakt.
Nog simpeler: iedereen moet weten wat ie zelf doet, maar wel met bepaalde regels:
Uiting geloof in daarvoor bestemde plaatsen of achter eigen voordeur
Met inachtneming van de NL wet- en regelgeving
Waarbij derden niet de dupe/slachtoffer zijn.

Ziel
Je bedoelt die manke dame die riep dat als je niet rond kan komen van je pensioen, je maar een moestuintje moest hebben?
Die leipe dame? Die totaal van het ganzenbord is afgeflikkerd, edoch leiding gaf aan een land (NL)?
Die dame?
Die is niet alleen fysiek zwaar gehandicapt, maar mentaal is het ook 1 compleet bord Brinta.
Staatssecretaris Klijnsma!
Joh die hele kliek was/is niet goed wijs . Rutte, de aartsleugenaar. Markje, onderste steen boven, Rutte. Pleur op Rutte, met je onderste steen. DIt MH17 dossier riekt niet, het MEURT. Springt in spastische houding en wordt erg boos (he, dan heb je beet he) als Pieter Omzigt kritische vragen stelt. Pieter kreeg antwoord na een WOB verzoek. Pakmbeet 20 pagina's tekst....alleen jammer dat 98% was verhuld met zwarte blokken.
Dan moet je weten dat Oekraine deel uitmaakt van het Joint Investigation Team. Wait, what??? Ja Oekraine. Terwijl de vraag is: Werd de raket afgeschoten door de Russenpro Russische rebellen of de Oekraine.
Is dat niet bijzonder? Zoiets als Himmler die deel uitgemaakt zou hebben in de jury van Neurenberg trials.

JE. VERZINT. HET. NIET
OF zullen de man van Edithje Schippers even uitlichten? Edith ging over pilletjes en zo. Vergoedingen daarvan. Manlief was intussen "zorgconsultant". F*ck wat??? Ja, ZORGCONSULTANT.
Die heeft dus een tijdje kunnen harken en vrouwlief kunnen sturen qua beleid.
Tsja, geld he.
healthwatch.eu/nl/hoe-de-man-v(...)uggen-van-patienten/
Staatssectretaris van Rijn (Ministerie van Volksgezondheid, of Euthanasie, daar ben ik nog niet uit):
Martin van Rijn was zo'n grote f*ck up dat zelfs zijn vader klokkenluider werd!!!!
www.hpdetijd.nl/2014-11-05/ter(...)tie-van-zijn-moeder/
https://www.volkskrant.nl/wete(...)n-van-rijn~a3782725/
Dan moet je toch wel episch voor lul staan.
Papa van Rijn en Martinnetje zaten volgens mij bij een uitzending van PAUW. Martin stond als een klein kind met de broek op de enkels toen papa het woord even had.
Defensie hoeven we het niet veel meer over te hebben he?
NL besloot de tanks weg te doen, maar niet naar Indo, want mensenrechten enzo.
Enfin, zoals het een goed eenduidig EU betaamt.... hebben de Duitsers gezegd: Is goed, kun je bij ons kopen.
Malloot Pechtold twitterde op het bericht dat militairen niet eens ammo meer hadden: "ha ha pang pang roepen". Pechtold, grote lul, je bent onderdeel van de leiding van een land, ook al zit je in de TK (zat destijds).
Dan weten we wel hoe het is afgelopen met die 2 militairen in Mali he? Dat was afgelopen. Die zijn gedood door afgekeurde munitie. Want was veel goedkoper. Geld, wederom. Veiligheid? Schijt.
Nu de marine: 3 fregatten. Die moeten d'r onderdeeltjes wisselen om drijfbaar en "operationeel" te blijven.
Ik wilde nog doorgaan, maar m'n nitrobaat pilletjes roepen me. Krijg hartkloppingen. Ga andere keer weer door.