indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bjirke
User
spacer line

Ik ben net terug van een vakantie op Zuid Molukken, waarbij ik onder andere op Banda was.
Aangezien het van te voren ietwat lastig was om op internet wat te vinden mbt verbindingen

hier dan even een update:
De vliegverbinding is totaal onvoorspelbaar en onbetrouwbaar
Maar zo lang het weer goed is, vaart er naast de gewone Pelni ook een snelboot van Ambon haven Tolehu op zaterdag en dinsdag (en terug op zondag en woensdag)

De site https://www.dive-bluemotion.com/ bleek de meest betrouwbare updates te geven over het in de vaart zijn van deze boot! (Bij slecht weer wordt er niet gevaren)

Naast de grote en meer op internet bekende hotels/guesthouses zijn er diverse prima kleine guesthouses die ietwat verder van het centrum liggen, maar wel prima te bereiken zijn!
Wij waren bv erg tevreden over Flamboyant (bij een vriendelijke moslim familie die geen moeite te veel is), die rustige mooie binnentuin hebben, simpele mandi, prima airco en ontbijt

koming
User
User icon of koming
spacer line

Ik vind dit wel nuttige informatie want ik wil al een lange tijd naar Banda, dank hiervoor

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

57,147,866 topic views - 226,353 posts - 13,588 topics - 18,091 members - last post @ 26-04-2018 18:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

99,544,965 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com