indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

https://www.nu.nl/internet/496(...)nederlandse-wet.html

Het is maar dat je het weet.
Gebruik de broiwser edge niet.

Shalom

spacer line  

Meanwhile gebruiken de meesten facebook (!), twitter, snapchat etc.
Staan de meeste computers ramvol met cookies en waarschijnlijk trackers.

Wordt er driftig gebruik gemaakt van pinnen bij de supermarkten en winkels, gebruik maakt van bonuskaarten.

In NL wordt minimaal om de 5 km je auto gefilmt (waar belastingdienst tot voor kort gretig illegaal gebruik van maakte) en staan er vrijwel op elke oprit van snelweg ook een camera.

Privacy bestaat al lang niet meer, mits je je computer offline trekt, geen mobiele telefoon meer gebruikt en met pet op, hoofd naar beneden op straat loopt.

Het zal niet lang meer duren dat ziektekostenverzekeraars hun leden brieven gaan sturen dat ze te vet, te zoet etc eten en ze 1 kans krijgen om patroon aan te passen anders verhoging premie. Hoe zouden ze toch aan die informatie komen?
Diabetes? Sorry mevrouw/meneer, u vrat jarenlang te zoet en veel te veel, deed niet aan sport.
Kanker? Sorry meneer/mevrouw, u rookte veel te lang en veel te veel en u werkte bij Chemours, Dordrecht. Helaas.
Rugklachten? Sorry meneer/mevrouw, u bent te vet. Eigen schuld.

En... Zijn er mensen als Bokito en deze snackboer die verhalen op fora stampen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja ik gebruik het ook ik denk velen mensen het gebruiken, maar ik maak mij wel eens kwaad dat ze inbreken in mijn computer en dat mijn printer niet meer werk of zoals nu Movie-maker niet meer word ondersteund .
Ik heb zo veel licenties, maar ik weet niet meer wat bij wie hoort.
Overal voor betaald en ik denk dubbel omdat het niet te controleren valt .
Als je in Indonesiƫ een laptop koop heb je gelijk wind 10 er op zitten en ook je licentie betaald ook voor Office en als je niet die licentie op schrijf en je computer valt stuk of je recovery het dan vergeet je Office maar om die opnieuw te installeren.
Ik heb mijn Laptop in de reparatie staan had in Nederland een een 4 TB extern geheugen gekocht toen ik terug kwam heb ik een Back-up gemaakt en mijn laptop was geheel leeg gemaakt en ik kon niet meer in de extern geheugen alles was weg en de 4TB was vol.
Schiet mij nu maar lek, maar Windows is wel de schuldige er van, want je kan dan wel een
sucurity Virus scanner hebben, maar hun eigen virus Windows Defender Security Scan.
Neen het is een en al niet transparant en onduidelijk, maar ja je ben vrijwillig aan het schrijven, wie doet je wat en wie kan wat er aan doen...... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Ziel,
Welke versie van office heb je?
En wat het externe geheugen betreft je mag het nooit loskoppelen als alles bij staat want dan raak je je data kwijt.

Shalom

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik meende word 2003 naar 2006 en had nu 2007
Waar ik genoeg mee kon werken, word controle is voor mij het belangrijkste.
Ik ontdekte ook dat die b.v niet zat op de email en heb hier ook een tijdje zonder gezeten.
Want ja ik heb alles zelf moeten omzetten van Amerikaans Engels naar Nederlands.
Daar werk ik nu mee met deze Laptop maar die ik in reparatie heb moet de Office 365 op komen. Emoticon: Yeah right!

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Zieleffe, je kunt ook voor Open Office gaan. Helemaal gratis en biedt grotendeels dezelfde functionaliteit.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Jarno ik heb pogingen gedaan Office free maar ik word van kasje naar de muur gestuurd
Eerst naar bing dan naar Ask.com linken ja en dan is het Michelsoft die een linkje stuur of ik even wil betalen als ik het al heb gedownloade terwijl er staat Free

https://int.search.tb.ask.com/(...)08029396546&ssrt=320
http://www.webcrawler.com/info(...)3EAAYAyAAEgIOfPD_BwE
Die vertrouw ik niet meer om iets van te downlaoden
Kan jij die link sturen waar ik die zeker kan binnen halen. want ik controleer eerst wat er alles mee kom.....en als er iets verdachts is dan stop ik al om door te gaan..... Emoticon: Yeah right!

Hier kom ik dan terecht

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Zieleffe: https://www.openoffice.org/download/

Daar kun je het downloaden, daarna nog het taalpakket voor Nederlandse ondersteuning en je bent grotendeels klaar.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Bedankt Jarno Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Op 15-10-2017 03:14 schreef zieleffe:
Ik meende word 2003 naar 2006 en had nu 2007

Office 2007 en eerder moet je niet meer gebruiken want Microsoft ondersteunt het niet meer.
Als je de mols bezoekt moet je uitkeiken naar stalletjes die muziek cd verkopen. zei willen soms ook (ilegale software) verkopen met een echte serie code.

Shalom

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Ziel,
Hier wat litelatuur om veilig het internet op te gaan jij als computer
speciallist.

https://www.consumentenbond.nl(...)CTB1_videoitemransom

Shalom

spacer line  

Veilig op internet?
stickertje op je camera lensje
VPN over Tor zonder logging
Duck duck Go browser of Tor browser
Goede internet security (geen gratis meuk!)
Geen gratis software rommel
Dat alles vanaf een frisse Windows install (!)
NIET op pop ups klikken!

Dan wordt t al behoorlijk anoniem Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,396,832 topic views - 223,899 posts - 13,518 topics - 16,740 members - last post @ 22-11-2017 20:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,438,357 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com