indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Iemand enig idee waar in Jakarta ik knolselderij (celeriac) kan kopen?
Op tokopedia vind ik alleen de zaden.
Alvast dank.

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik heb me in Cisaat, Sukabumi en Cianjur klem gezocht, voor de erwtensoep Emoticon: Yummie!
Niks nie knol vinden, Pop gebruikte dus maar gewoon selderij, is goed te doen. Emoticon: Yes!
Vraag maar aan Yerun die vrat zich er de schompes aan.

spacer line  

Exact Malam, was voor erwtensoep. Onmisbaar ingredient.
Maarre, gewone selderij... Bedoel jij die lange dikke stengels of die bladselderij met die dunne stengels?
Hero heeft die dikke, maar belachelijk duur.

Of.. Ik koop zakje zaadjes en zelf planten. Dan is de erwtensoep hopelijk in december wel klaar...

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik zal kijken bij de boerenbond dan breng ik het wel mee... Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Hartstikke aardig Ziel, maar niet nodig hoor. Zaden zijn verkrijgbaar op tokopedia. Plenty, maar een knolselderij, hoor maar.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Maar die geef wel veel ruimte in beslag in de koffer wil nog al wat mee brengen van hier.... Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Wahaaa, nee joh. Laat zitten, laat zitten. Kaas is veel waardevoller Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

JS volgens mijn Indonesische masterchief gewone bladselderij lekker fijn snijden, als fijnproever kan ik zeggen dat het verschil tussen bladselderij en knolselderij in de snert minimaal is. Emoticon: Yummie!

spacer line  

Doen we, Malam! Maar die verdomde blokjes knol zijn zo lekkah.
Ook voor de bruine bonen soep. Zaaaalig.
Snert nu.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,016,505 topic views - 222,253 posts - 13,491 topics - 16,273 members - last post @ 25-09-2017 01:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,118,442 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com