indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

anya van
User
spacer line

Iemand bekend met deze maatschappij? Gate1.nl ik weet dat het aan Tix gerelateerd is.
Maar is het oké om te boeken bij ze.?
Ik was nl op zoek naar een ticket naar Bali in november en zag een aanbieding die fors beneden de andere tickets lag.

En iemand tips ? Vast dank! Emoticon: Smile

spacer line  

kuncitan
User
spacer line

Ik heb wel eens geboekt bij Gate1 en heb daar goede ervaring mee. Ook boekingen via Tix.nl zijn tot nu toe altijd goed gegaan. Afkloppen!!!!
Van belang is dat Gate1 in NL is gevestigd en bereikbaar onder een nederlands telefoonnummer. Je moet extra voorzichtig zijn als een reisorganisatie in het buitenland is gevestigd omdat als er wat is de klantendienst moeilijk is te bereiken en je met hoge telefoonkosten kan worden geconfronteerd. Ik zeg niet dat ze slecht zijn want heb nooit bij hun geboekt maar Tripstra.nl bijv. is in Griekenland gevestigd. De communicatie met de klantendienst verloopt in het engels.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-08-2017 09:53 anya van wrote:
Iemand bekend met deze maatschappij? Gate1.nl ik weet dat het aan Tix gerelateerd is.
Maar is het oké om te boeken bij ze.?
Ik was nl op zoek naar een ticket naar Bali in november en zag een aanbieding die fors beneden de andere tickets lag.

En iemand tips ? Vast dank! Emoticon: Smile
Welke maatschappij/data?

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

spacer line  

Op 09-08-2017 13:47 schreef Anne Mieke:

[quote verwijderd]
Welke maatschappij/data?

Doet er niet zoveel toe, vraag is of de site betrouwbaar is.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-08-2017 14:45 jobvanstaalduinen wrote:

[quote removed]

Doet er niet zoveel toe, vraag is of de site betrouwbaar is.
Op zich niet nee. Ik vroeg me alleen af of dit inderdaad de voordeligste is. Bij een aantal aanbieders zijn extra kosten niet altijd meteen zichtbaar en/of kloppen de gepubliceerde prijzen alsnog niet. Vandaar de vraag.

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Als het om de allervoordeligste tickets gaat, zijn skyscanner en momondo de aangewezen sites (en dan met name de Duitse versie, want die is nòg een fractie gunstiger), en in de regel voordeliger dan tix (of gate1).
Dan kom je inderdaad meestal bij een in het buitenland.gevestigd bureau, dus verwacht niet al te veel service.
Maar als het puur om een voordelig ticket gaat, en je verder geen behoefte hebt aan allerlei "service", dan zijn die zeker wel voldoende betrouwbaar.
Ik boek daar al jaren, en ontvang in de regel gewoon een e-ticket binnen een dag, meestal zelfs per omgaande.
Ook voor binnenlandse vluchten raadpleeg ik deze beide sites al jaren, kom dan uiteindelijk meestal bij nusa trips of tiket.com terecht , kan daar gewoon met de ING creditcard betalen, en ontvang e-tickets probleemloos per omgaande op mijn e-mail..

SOLO MAN FOREVER

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Weet je wat het is Jupje, net wat je zegt zolang je alleen een ticket nodig hebt dan is er niks aan de hand. Maar als de dingen niet goed gaan met wat dan ook dan kun je soms mooi een aap gelogeerd zijn met zo'n site. Ik doe het ook hoor, daar niet van, maar ales het om een paar tientjes gaat en ik heb de keuze tussen direct bij de maatschappij zelf, dan dat toch liever.

Lodewijk35
User
spacer line

De vraag is ANYA of je al geboekt hebt. Meestal is zo'n tix of Gate1 een doorgeefluik van door de maatschappij in de markt gegooide budgetkaarten. Dat kan van dag tot dag verschillen. Ik hebzelf voor november bij Emiraten via Gotogate voor € 600 een tweetal mooie retourtjes kunnen 'scoren'. De goedkoopste zijn de nieuwe Chinamaatschappijen, die je voor rond 500 heen en weer brengen. Vaak zit daar dan een dag Taipei of Kanton of Ganzhou of wat dan ook aan vast. Maar als het leuk vindt zo'n stad te bezoeken WJ genoten van 24 uur Taipei......
(maar zojuist zag ik ook een mooi novemberretour voor 630 bij GARUDA,ook niet mis!)

spacer line  

Maand geleden geboekt bij gate1 en zit nu aan de bintang...
Maar mijn ervaring met dit soort organisaties is dat het goed gaat tot het fout gaat.

spacer line  

Voorheen boekte ik altijd via skyscanner nu via momondo.. Echt de voordeligste tickets gevonden! 476 Euro met BA naar Malaysia dan voor 22 euro naar Lombok met AirAsia

Voor hotels kijk ik eerst altijd via trivago.. Maar kwam opeens de site tegen die niet werd vermeldt maar wel goedkoper is.. https://www.getaroom.com/

Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,134 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 20-09-2017 23:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,969,057 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com