indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bulekurus
User
spacer line

Iemand een idee wat de snelste weg is om een enveloppe met een weerstand erin vanuit België naar java te sturen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Van uit België of Nederland
Ned per post en een zegel security er op de enveloppe plaatsen en ik denk dat de postkantoren die meestal in boekhandel winkels zitten, ook een expres handelingen kunnen verrichten ...Anderen diegene beter kennis heeft van DHL die moet het maar melden daar weet ik niets van af...succes... Emoticon: Yeah right!

P.S. Sucurity zegel betekend per vliegtuig ... Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Ik heb spijtig genoeg ook geen antwoord wat het snelste is.
Per aangetekende post lijkt me slimmer!
Vorige keer is er DHL gebruikt om iets naar Batam te sturen en dat is via Jakarta gevlogen ipv Singapore. Per aangetekende post kwam het wel via Singapore. En telkens blijft mijn pakje een kleine week bij de douane in Batam liggen.... snel is het dus niet!
Van ons dus ook succes gewenst als het snel moet gaan

There's a big difference between kneeling down and bending over!

bulekurus
User
spacer line

Heb schrik met de post omdat 1 van onze internationale studenten haar visakaart kwijt was en de nieuwe kaart is met de post vanuit Duitsland opgestuurd , heeft er 2 maanden over gedaan . Emoticon: Frustrated

spacer line  

Als het klopt wat ze zeggen op hun website heb je je pakket binnen een week:

https://www.parcelparcel.com/n(...)versturen-indonesie/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 06-07-2017 13:24 schreef bulekurus:
Heb schrik met de post omdat 1 van onze internationale studenten haar visakaart kwijt was en de nieuwe kaart is met de post vanuit Duitsland opgestuurd , heeft er 2 maanden over gedaan . Emoticon: Frustrated

Mijn bank pas is al een half jaar onderweg en nog niet ontvangen.
Heb het tegen mijn zoon zo nadrukkelijk geschreven, dat het aangetekend moest gebeuren
Had hij vergeten en daar ligt het aan, altijd aangetekend verzenden.
De bank heeft het aangetekend, de tweede exemplaar verzonden en die was binnen een week aangekomen.
De mensen die dat bankpas hebben (ontvreemd) kunnen er niets mee alleen pronken aan de mensen te laten zien dat ze zo'n pas hebben.
Dit was al een half jaar geleden gebeurd en heb er geen nadelige gevolgen gehad ....
Even afkloppen dan Emoticon: Confused

bulekurus
User
spacer line

Snelste manier( veiligst) is het pakje met een onbekende meegeven die naar jojgakarta komt . Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dan wel een land genoot als een Europeaan bul zonder zijn afkomst te kennen,nou dat blijft ook altijd een risico.
Maar als het geen waarde heeft kan je dat risico wel nemen. Emoticon: Yeah right!

bulekurus
User
spacer line

Waarde tja voor haar niet maar voor mij wel, component kost me wel 150 Euro en mijn productie is niet optimaal. Maar allee we zijn weer op weg een topbedrijf aant maken, meest positieve aan Indonesië, 250 miljoen wreedzakken , Make my day.
Zieleffe, woensdag ben ik in Jakarta, moet gaan roeren in de potten van grand mercure, kom nadien wel even langs voor een biertje

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Allee man gij zijt altijd hartelijk welkom ik zie je dan.
Zit niet meer op die plek waar we altijd zaten maar als je dan verder door loop naar rechts van uit die trappen van de Mall einde bocht links en dan helemaal aan het eind tower F Emoticon: Party!

Bunny Café

bulekurus
User
spacer line

Oh bunny café, jij zit daar voor al die lekkere konijntje's die daar staan de huppelen Emoticon: Shiny je weet wat ze zeggen van die vos Emoticon: Devil
Zal een hr of 18/19 zijn , demo begint om 13 hr

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

De eigenaresse is wel een aardige uitziende vrouw met heel korte rokje of broekrokje aan.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

bulekurus
k was aan het twijfelen of ik dit bericht toch wilde schrijven,
Maar ik doe het, omdat jij het verdiend die aandacht te krijgen.
Hij maak lekkere wafels Bruxel geheten.
Man man wat smaken ze lekker ga er echt mee door en noch bedankt voor die gezellige avond het was geweldig ook je vrouw te ontmoeten en dat was voor mij een gehele openbaring zo mooie vrouw en zo eenvoudig in omgang geweldig man ik kon het niet laten om dit te vermelden....... Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,144 posts - 13,486 topics - 16,237 members - last post @ 21-09-2017 19:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,002,326 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com