|
|
|
You are currently in > Forum
> Java
> View topic
|
|
|
|
Iemand een idee wat de snelste weg is om een enveloppe met een weerstand erin vanuit België naar java te sturen.
|
|
|
|
Van uit België of Nederland
Ned per post en een zegel security er op de enveloppe plaatsen en ik denk dat de postkantoren die meestal in boekhandel winkels zitten, ook een expres handelingen kunnen verrichten ...Anderen diegene beter kennis heeft van DHL die moet het maar melden daar weet ik niets van af...succes...
P.S. Sucurity zegel betekend per vliegtuig ...
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
Ik heb spijtig genoeg ook geen antwoord wat het snelste is.
Per aangetekende post lijkt me slimmer!
Vorige keer is er DHL gebruikt om iets naar Batam te sturen en dat is via Jakarta gevlogen ipv Singapore. Per aangetekende post kwam het wel via Singapore. En telkens blijft mijn pakje een kleine week bij de douane in Batam liggen.... snel is het dus niet!
Van ons dus ook succes gewenst als het snel moet gaan
|
There's a big difference between kneeling down and bending over!
|
|
|
|
Heb schrik met de post omdat 1 van onze internationale studenten haar visakaart kwijt was en de nieuwe kaart is met de post vanuit Duitsland opgestuurd , heeft er 2 maanden over gedaan .
|
|
|
|
Snelste manier( veiligst) is het pakje met een onbekende meegeven die naar jojgakarta komt .
|
|
|
|
Dan wel een land genoot als een Europeaan bul zonder zijn afkomst te kennen,nou dat blijft ook altijd een risico.
Maar als het geen waarde heeft kan je dat risico wel nemen.
|
|
|
|
|
Waarde tja voor haar niet maar voor mij wel, component kost me wel 150 Euro en mijn productie is niet optimaal. Maar allee we zijn weer op weg een topbedrijf aant maken, meest positieve aan Indonesië, 250 miljoen wreedzakken , Make my day.
Zieleffe, woensdag ben ik in Jakarta, moet gaan roeren in de potten van grand mercure, kom nadien wel even langs voor een biertje
|
|
|
|
Allee man gij zijt altijd hartelijk welkom ik zie je dan.
Zit niet meer op die plek waar we altijd zaten maar als je dan verder door loop naar rechts van uit die trappen van de Mall einde bocht links en dan helemaal aan het eind tower F
Bunny Café
|
|
|
|
|
Oh bunny café, jij zit daar voor al die lekkere konijntje's die daar staan de huppelen  je weet wat ze zeggen van die vos
Zal een hr of 18/19 zijn , demo begint om 13 hr
|
|
|
|
De eigenaresse is wel een aardige uitziende vrouw met heel korte rokje of broekrokje aan.
|
|
|
|
|
bulekurus
k was aan het twijfelen of ik dit bericht toch wilde schrijven,
Maar ik doe het, omdat jij het verdiend die aandacht te krijgen.
Hij maak lekkere wafels Bruxel geheten.
Man man wat smaken ze lekker ga er echt mee door en noch bedankt voor die gezellige avond het was geweldig ook je vrouw te ontmoeten en dat was voor mij een gehele openbaring zo mooie vrouw en zo eenvoudig in omgang geweldig man ik kon het niet laten om dit te vermelden.......
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
90,351,219 topic views - 241,353 posts - 13,741 topics - 34,939 members - last post @ 22-04-2021 21:54 CET
|
147,243,437 pageviews |
|
|