indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hey mensen.. Kan dit op Bali ??

Ik hoorde en las ergens dat dit kan.. dus ik ben wel benieuwd waar!!

Groetjes

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

lovina noorden van bali.....
zeer vroeg je bed uit.....

Anbrie
User
spacer line

In Lovina mag je er (tenminste in 2001) niet mee zwemmen maar alleen vanaf een bootje kijken.

gmee01
User
User icon of gmee01
spacer line

Hallo,
hier op Bali komen in de regio Lovina bruine dolfijnen voor( een kleinere soort) Elke ochtend rond 5 uur kun je met een vissersbootje mee om ze te gaan bekijken op zee. Garantie dat je ze te zien krijgt, is er niet. Ermee zwemmen zul je op eigen initiatief moeten doen, maar ik zou het je niet aanraden(ver uit de kust en ik denk niet dat je een visser bereid vindt) Tuimelaars e. d. kun je vinden in Australie en Nieuw-Zeeland ( op het Zuider-eiland komen ze erg dicht aan de kust , zodat je er ook mee kunt zwemmen. Vriendelijke groet Gerard.
Emoticon: Bye bye

spacer line  

Dat in een bootje wist ik wel ja.. Ik heb al zoveel dolfijnen gezien, haha.. Nu wil ik er gewoon een x mee zwemmen lijkt me echt zo gaaf!! Dan toch maar een x naar Mexico.. (willen we toch al dus is oke!)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,991,995 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com