indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.telegraaf.nl/buiten(...)k_hondenvlees__.html
Ja wat ik er van lees is dat er de dieren welzijn de eerst gedachte is, maar geen zieke mensen heeft opgeleverd, dus zo slecht is het dan ook niet.... Emoticon: Nice Emoticon: Yummie!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ook in Jakarta heb je fans die met Harleiy Davidson gewoon hun duidelijk maken en er niet voor schaamen en fan voor te zijn. Emoticon: Shiny

Maar ja ik zat op het terras en er kwam deze maaltijd voor mij speciaal van een oud gepensioneerde politie agent die mij trakteerde met deze vis..... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Heel goed bedoelt maar ik heb allergie met vis (ikan) dus deze werd lekker opgepuzeld door die bediende..... Emoticon: Wink

elsbeth
User
spacer line

Ai, die zou ik ook lekker hebben laten liggen. Ik heb gelukkig een man die dan de honneurs waarneemt, want je kunt echt niet in alle omstandigheden nee zeggen. Zo heb ik tig jaar geleden op de Filippijnen toch wel wat dingen doorgeschoven : scrumbled pigblood, hompen vet zonder enig stuk vlees eraan. Ook zie ik mijn man nog knagen op een onderkaak van ....ik denk een hond. Geniet van je tijd, Ziel!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja die kon ik stiekem laten oplaten eten aan een laundry bediende die vaak bij mij komt zitten.
Maar hier eten ze ook kippen poten de onderste beentjes van de kip , die heb ik afgeslagen neen die eet ik niet.... Emoticon: Nice Emoticon: Nooo

De Chinezen hier die vreten ook van alles ik noem dat vreten want je hoort ze ook nog... Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

De kop van de vis wordt in Indonesië vaak gezien als het lekkerste van de vis. Emoticon: Yummie!
In de crisis jaren lanceerde minister president Hendrikus Colijn het idee van viskoppensoep voor werkloze sloebers, dat werd hem niet in dank afgenomen.
Dat idee was afkomstig van zijn echtgenote Helena Colijn beiden hadden lange tijd in Nederlands Indië gewoond alwaar deze gereformeerde klootzak veelvuldig had meegedaan aan oorlogsmisdaden. Emoticon: Angry

Een jaar of 20 geleden hadden wij bezoek van kennissen uit Bandung Apul en Uti, waarmee we een dag of drie naar de Eifel in Duitsland zijn geweest, we hadden daar een ervaring apart na het bestellen van Forel Müllerin. Emoticon: Shiny
Uti zat op haar gemak met veel smaak de koppen van onze forel af te kluiven, moet je voor je zien, vooral het uitzuigen van de oogjes trok nogal wat aandacht van de gasten. Emoticon: Laugh out loud
Was voor mij toen ook nog nieuw, ik schaamde me in bonken. Emoticon: Blush

Edstrom
User
spacer line

Kan iemand mij een indicatie geven wat de kosten zijn van levensonderhoud ( eten en drinken ) voor twee personen per week of maand op Bali..
Zijn van plan begin 2018 te emigreren naar Bali
Heb al wel een indicatie van huur ( plm 600 per maand )
Gaarne ook info wat betreft electriciteit TV en internet !
Alvast bedankt voor de reacties !!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Emigreren Emoticon: Confused Bedoel je dat je als expat gaat werken Edstrom?
Uit jouw vraag blijkt namelijk dat je weinig weet van Indonesië.
Klakkeloos je boeltje oppakken en naar Indonesië verhuizen/emigreren is namelijk niet mogelijk.

N.B.
Ik zie net een ander bericht van je Edstrom, je wil dus op een visa lansia in Indonesië blijven?
Weet je hoe dat werkt?

Edstrom
User
spacer line

Ja natuurlijk weet ik hoe dat werkt !
Dacht je soms dat ik 1 januari met mijn koffers op het vliegveld Ngurah Rai sta en dan op de bonnefooi
Indonesie in trek ......
Verder bevalt jou toon mij niet dus discussieer ik niet verder met je.
Ik ken dit vervelende toontje van je uit eerdere reacties van je op dit forum!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Geheel aan jou om niet verder te discussiëren Edstrom, maar dat op de bonnefooi met je koffers op Bali staan, zo kwam jouw vraag in eerste instantie wel over. Emoticon: Blush
Dat riep bij mij vragen op zonder enige bijbedoeling, dat je die vraag verkeerd opvat geeft alleen maar aan dat je een kort lontje hebt en alle antwoorden aan jouw verwachtingen moeten voldoen. Emoticon: Yes!

Ik snap wel waar de hitte vandaan komt, dat is de zin: " Uit jouw vraag blijkt namelijk dat je weinig weet van Indonesië "
Ik zag namelijk in een andere topic erna pas dat je al 20 jaar ervaring op Bali weg hebt. Emoticon: Confused
Mijn toontje zal je waarschijnlijk nu nog minder gaan bevallen, maar dan heb je wel met oogkleppen op gelopen. Emoticon: Bye bye

Had je je vraag anders gesteld met wat meer informatie dan had ik zeker hele waardevolle informatie kunnen leveren, ik heb na mijn 60e tot op twee maanden terug namelijk 9 jaar mijn tijd hoofdzakelijk in Indonesië doorgebracht. Emoticon: Wink
Helaas is het toontje niet bevallen wederzijds, desalniettemin wens ik je veel succes. Emoticon: Worship

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,396,832 topic views - 223,900 posts - 13,518 topics - 16,740 members - last post @ 22-11-2017 21:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,438,852 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com