indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

javabali
User
spacer line

Hallo allemaal,

Over 2 weken vertrek ik naar jakarta en vanaf daar ga ik met de trein naar yogyakarta. Op de site van de trein over java zag ik dat je dan pas om half 11 's avonds aankomt in yogya. Weet iemand hoe het dan zit met hotels reserveren? Ik zag het hotel duta garden en dat leek me wel wat, maar zou je daar 's avonds laat nog kunnen inchecken? Heeft iemand ervaring met deze treinreis en de tjd waarop je aankomt in Yogya?
Alvast hartelijk dank!!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Da's geen enkel probleem. Er zijn een aantal hotels waar je 24 uur kunt inchecken. En anders maak je de bewaker eventjes wakker, zodat je binnengelaten wordt (ik kan het weten Emoticon: Puh! )

eveline
User
spacer line

Ik ben 1 keer met de trein van Jakarta naar Yogya geweest. Toen was ik uit Gambir station(kaartje was eerder voor mij geregeld), om 21.00 uur vertrokken en ik kwam om 04.00 uur vroeg in de ochtend in Yogya aan. Het was super, nog niet zo warm in Yogya. En hotels kan je in Yogya makkelijk overal vinden en inchecken. En anders..is precies zoals Jeroen het zegt Emoticon: Shiny

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Amadeus
User
spacer line

Dichtbij het treinstation(op loop afstand) heb je diverse leuke mid-range hotels als hotel asia africa en anderen, die liggen op de weg die paralel loopt aan het spoor. De hotels hoef je niet te reserveren, want veel toeristen zijn er momenteel niet.

groet Amadeus

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Amadeus,

Je bedoelt Jl. Pasar Kembang? Met o.a. Hotel Mataram, Hotel Kota (op de hoek met Jl. Llagran lor) Ik vind die buurt niet bijster goed, en na 10 uur lopen de prostituees over straat.

Yerun

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Ik weet niet waar je precies hebt gekeken, maar op 1 mei bijvoorbeeld vertrekken er 5 treinen naar Yoyga vanaf Jakarta Gambir met zeer verschillende aankomsttijden, maar geen enkele op 21.30! Zie: http://ticketing.kereta-api.com/

Amadeus
User
spacer line

On 17-04-2005 12:55 Jeroen wrote:
Amadeus,

Je bedoelt Jl. Pasar Kembang? Met o.a. Hotel Mataram, Hotel Kota (op de hoek met Jl. Llagran lor) Ik vind die buurt niet bijster goed, en na 10 uur lopen de prostituees over straat.

Yerun

Jeroen je hebt gelijk 's avonds zijn daar aardig wat prostituees. Beter is het misschien te kiezen voor hotel mutiara in jl. malioboro zelf, of als je beurs het toe laat natour Garuda( ook jl. Malioboro) Het voordeel van jl. malioboro is dat het op loopafstand is van station kereta api.

Amadeus

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Amadeus,

Het scheelt vast wel iets qua prijs, maar het is vast beter voor de gemoedsrust. Al zou ik de echte toerist aanraden een becak te nemen naar Prawirotaman of de lopen naar Gg. Sosrowijayan (zijstraatje Malioboro, waar vast meer buitenlandse toeristen zijn). Maar het is waar je voorkeur naar uitgaat natuurlijk Emoticon: Yes!

penny
User
User icon of penny
spacer line

Hallo allemaal, het is misschien wat vroeg, maar wij gaan misschien half sept weer 3 weken naar Bali. Willen daarvandaan naar Yogya per trein of per vliegtuig, wie heeft ervaring met de trein en evt prijzen voor beide?
H dank groetjes Penny
Emoticon: Bye bye

emield
User
spacer line

Hallo Penny, op jouw vraag heb ik op 29-3 reeds antwoord gegeven op het forum in : Bali-Yogya.

Ik ben afgelopen December (2e kerstdag) met WingsAir van DPS naar YOG gevlogen voor Rp 70.000, excl. de tax natuurlijk.
'T enige nadeel is dat ze s'ochtends VROEG vliegen, om 6:00!

Alleen als je Wingsair wilt boeken, zou ik dat doen op het vliegveld van Bali bij aankomst!

emield

jagolf1
User
spacer line

hotel mutiara jl maliboro prima keus vraag naar Lina Dewi zij geeft je een prima kamer, zeg maar dat je van Jacob komt.
Treinreis jakarta - yogya great in daytime, prachtig landschap dus zonde om s'nachts te doen,succes jacob.

** @d **
User
User icon of ** @d **
spacer line

Jeroen

Jij schreef op een topic ( http://forum.indahnesia.com/topic/1206/ ) dat er vanuit Bandung een trein gaat naar Yogya, die om 07:00 uur vertrekt en die er ongeveer 7 uur over doet.
Dan kom je toch op een mooie tijd aan en je ziet ook nog wat onderweg.

Groeten Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.d

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,159,881 topic views - 234,316 posts - 13,692 topics - 25,213 members - last post @ 19-10-2019 08:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,610,702 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com