indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Hestina
User
spacer line

Dit bericht is bestem voor Dames, “Javaanse Lulur behandeling aan Huis”

Je kent het al, warschijnlijk van Indonesie: Lulur behandeling.
Dat is een kombinatie van Javaanse massage, kruidenscrub en Melk. Heb je rug- en/of schouderklachten (meestal door verandering van schoenen)? Dan kan een Javaanse massage je verlichting brengen. Voor de mensen die ken Javaanse massage niet, een Javaanse massage is een intensieve massage waarbij
typische kruidenoliën gebruikt worden. Daarbij kan desgewenst ook gemasseerd worden met lulur (Javaanse kruidenscrub om je huid zacht & licht te maken+ desgewenste stoombad).
Javaanse massage 1 of 1,5 uur: € 35,-/ € 50,-
Javaanse Massage met lulur 2,5 uur: € 60,-
Bel of SMS voor een afspraak: 0623397972
(Ma t/m Do. van 18:00 tot 21:00; Vrij t/m Zo. van 08:00 tot 21:00).
De behandeling is gewoon bij je thuis!!! Alleen voor dames.

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye bold text link here

Jantje
User
spacer line

Beste terapeute,

Mijn vrouwtje is Indonesische en kent de behandeling en is zeer geïnteresseerd. Ze is wat verlegen en durft niet te vragen of de prijzen inclusief btw zijn of dat het ook zwart kan. Emoticon: Blush

Hartelijke groeten, Jantje

Hestina
User
spacer line

Het is gewoon zwart.

Hestina
User
spacer line

By the way...mijn e-mail is : lulurjavaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste Hexina,

Ik denk dat je een gat in de markt hebt ontdekt, maar - en neem dit niet persoonlijk op, want ik denk dat je een zeer redelijke prijs vraagt in de Nederlandse omstandigheden - het brengt me veer de huiver op het lijf om terug te keren naar Nederland. Mijn vrouw (vrouwtJE laat ik over aan JantJE) gebruikt ook af en toe massages van een volbloed Betawi mevrouw. Deze ibu Suti (laten we haar naam maar noemen) vraag echter slechts 50.000 rp voor een 4 uur (herhaal 4 uur) durende behandeling.

spacer line  

Ik dacht dat de prijzen in het... WIT.. waren, dan kan ik het nog begrijpen Emoticon: Blush

Live life to the max.......

Jantje
User
spacer line

Beste Diederick,

In doorgeschoten emancipatiekringen, vooral in “Lesbonia” zorgt de opmerking “vrouwtje” voor enige opschudding. Zij ervaren het als een belediging; kleinerend en minachtend, die de sinds de jaren 60 bij elkaar gefokte volbloedstal ondermijnt.
Mijn bedoeling met vrouw- “tje” is anders. Juist iets om te benadrukken wat mij lief en dierbaar is. Klein en teder, met een hoog knuffelgehalte. Een geluksbron en verjongingskuur die mijn leven nog zin geeft.
Jan-“tje” Omdat ik zelfkritisch ben. Nooit heb doorgeleerd. De jongste thuis ben en ik vind dat bescheidenheid siert. en natuurlijk omdat ik een “nick”moest verzinnen. Emoticon: Wink

Om even OT te gaan: Het antwoord op mijn vraag: “het is gewoon zwart” is precies wat ik verwachtte. En ook nog eerlijk en direkt. Een interessant gegeven voor discussies elders in dit forum.

eveline
User
spacer line

On 15-04-2005 16:57 diederick wrote:
Beste Hexina,

Ik denk dat je een gat in de markt hebt ontdekt, maar - en neem dit niet persoonlijk op, want ik denk dat je een zeer redelijke prijs vraagt in de Nederlandse omstandigheden - het brengt me veer de huiver op het lijf om terug te keren naar Nederland. Mijn vrouw (vrouwtJE laat ik over aan JantJE) gebruikt ook af en toe massages van een volbloed Betawi mevrouw. Deze ibu Suti (laten we haar naam maar noemen) vraag echter slechts 50.000 rp voor een 4 uur (herhaal 4 uur) durende behandeling.

Over prijs twijfell ik wel even, eerlijk is eerlijk.
Ik heb een zaak gehad, op een top lokatie op “ Scheveningen”…waar de huur afschuwelijk hoog; 2600 euro per maand. Alle producten van de beste uit Indonesie geimporteerd, als enige importeur in NL. Ik gaf een ruim 5 uren durende behandeling (lulur, massage"ayurveda/polariteit/shiatsu/chinese qiqung rebalancing, etc. dat alles met diploma’s.", bloemenbad)…alles was inclusief; badslippers, handdoeken(6 stuks pp), stoomcabine met speciale geur, puur eterische olien+jojoba olie als basis olie, salade maaltijd(door hotel klaar gemaakt), dranken, een bad “echt” vol met verse rozenblaadjes et.etc.. En dat alles was “wit” voor 140 euro, waar ik vaak 10% korting gaf, 4% eraf voor de creditcard betalingen en 19% BTW….
Kijk; www.uluwatuspa.nl (als er geen storing is bij de planet)
Ik doe het nu niet meer, alleen voor bekende. En geef nog altijd trainingen, zo ook in Indonesie gaf en geef ik trainingen..veel mensen in Indonesie “massage” weten niet hoe het precies zit met de anatomie en fysiologie van de mens waardoor dat ze de verkeerde richting gaat masseren..(sorry, dit is mijn ervaring tijdens de trainingen die ik daar vaak moeten geven)

Het is geen afbraak..maar zie het aub als een tip!

gegroet, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Hestina
User
spacer line

Bedankt voor alle reacties & Tips!

spacer line  

Hallo Lia,
dat was goed! Kan ik nog een afspraak maken voor mijn vrouw? Zelfde behandeling, of moet ik je mailen/sms'sen?

govert_16
User
spacer line

Hey hestina:

I like the idea that you do it by coming to the people’s house, instead of me going to you. But where would you do it, I don’t feel like filthing my bed with massage oil or lulur, how are you going to do it then?

And I saw uluwatuspa.nl their stuff is especially imported from Indonesia, what kind of lulur you are using?

Thanks!?

Hestina
User
spacer line

Hi Govert, Thank's for your interest!

It's easy, I will take all the equipment/Stuff myself as well as the massage bed (all portable). You don't have to prepare anything.

I have some traditional product from Indonesia, but I'd rather recomand my home made Lulur recepee from my grandmother. I use only fresh ingredients for hair treatment s.a. Aloe vera, avocado, kunyit etc.
I hope this answer your question!

En Michiel bedankt voor tillen van mijn spullen!

lisa mc
User
spacer line

Hoi Eveline,

Geef je ook gecertificeerde trainingen in Holland? En importeer jij nog indonesische schoonheidsproducten ? Ik zou graag de producten van Martha Tilaar willen importeren, kan jij me hiermee op weg helpen?

Thanx ,

Lisa

putri
User
spacer line

Ik moet zeggen, de lulur melulur was heerlijk !! Zeker niet de laatste ! Hestine heeft alles bij zich, huisje blijft schoon na lulur process.

Pijat is lekker !! Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,542 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com