indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Een lijst van bezienswaardigheden op Bali voor degene die hiervoor interesse heeft....

Ik heb het jaren geleden aan een vriend gevraagd en gekregen toen ik in 2011 naar Bali op vakantie ging...

Veel plezier. Emoticon: Bye bye

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Dat is een zeer mooi lijstje, Kembang!

Persoonlijke mening:
Wij(mijn echtgenote) zijn het alleen niet eens met nr.19... kleine portie, uitgedroogd vlees... vind Ibu Oka een beetje over roepen.
Maar zoals gezegd, dit is een persoonlijke mening, misschien waren we er op het verkeerde tijdstip. Afgaande op al de goede kritieken, hadden wij waarschijnlijk gewoon pech.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Heb ik ook gehoord nsenada....in 2006 toen wij ook Bali zaten was Ubud nog een échte
klein schildersachtige dorpje geweest...was nog niet verpest door toeristen die met busladingen binnen kwamen rijden, en Ibu Oka was een klein winkeltje met een paar tafels en stoelen en het vlees was verrukkelijk Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
In 2011 waren we even in Ubud geweest en zijn meteen weg gevlucht....wát een afschuwelijke commerciële dorpje is het geworden jammer ... Emoticon: Cry Emoticon: Cry En bij Ibu Oka een behoorlijk groot restaurant is geworden en propvol...
En van vele rondom mij heen hoorde ik al dat Bali niet meer het vroegere Bali van toen is dat de regels door de islamieten witjurken strenger zijn geworden ( alcohol) en op Sanur helemaal stil is geworden wat toerisme betreft.... Emoticon: Nooo Emoticon: Of dat zo is weet ik niet hoor....
Misschien dat ik ooit weer die kan op gaat.....

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Ik blijf wel nog steeds meer fan van Ubud dan van Kuta. Brommerke op en zelf rondtrekken, dat vond ik plezant. Bali is echt zo slecht nog niet(minder roeptoeters). Ik zie me daar mijn oude dag wel slijten... alles beter dan Batam.

nr.14 vond ik ook een beetje tegenslagen. Het was mooi hoor, maar niet wat ik verwachtte(achteraf heb ik met mijn misverstand wel goed gelachen) ik ga niet zeggen waarom, daar zullen de toekomstige bezoekers zelf wel achter komen

There's a big difference between kneeling down and bending over!

spacer line  

On 17-04-2017 09:26 Kembang wrote:

Heb ik ook gehoord nsenada....in 2006 toen wij ook Bali zaten was Ubud nog een échte
klein schildersachtige dorpje geweest..

2006? Try 1989; vroeger was alles beter Emoticon: Wink

matur suksama

PamelaAn
User
spacer line

On 17-04-2017 09:26 Kembang wrote:

klein schildersachtige dorpje geweest...was nog niet verpest door toeristen die met busladingen binnen kwamen rijden, en Ibu Oka was een klein winkeltje met een paar tafels en stoelen en het vlees was verrukkelijk Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
In 2011 waren we even in Ubud geweest en zijn meteen weg gevlucht....wát een afschuwelijke commerciële dorpje is het geworden jammer ... Emoticon: Cry Emoticon: Cry En bij Ibu Oka een behoorlijk groot restaurant is geworden en propvol...
En van vele rondom mij heen hoorde ik al dat Bali niet meer het vroegere Bali van toen is dat de regels door de islamieten witjurken strenger zijn geworden ( alcohol) en op Sanur helemaal stil is geworden wat toerisme betreft.... Emoticon: Nooo Emoticon: Of dat zo is weet ik niet hoor....
Misschien dat ik ooit weer die kan op gaat.....

Alcohol in Bali is nog volop te krijgen in restaurants ed.
Ubud is inderdaad veranderd, maar dat is eigenlijk al een tijdje aan de gang. Echte kunstschilders zijn daar niet meer te vinden. Destemeer zijn er de zogenaamde goeroes na de film van Julia Roberts. Op Bali zijn inderdaad meer Moslims komen wonen, maar witjurken heb ik niet gezien, wel meer vrouwen met hoofddoeken.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,851,106 topic views - 220,676 posts - 13,421 topics - 15,729 members - last post @ 22-05-2017 16:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

85,434,448 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com