indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

FemkeK
User
spacer line

Hallo!

Aanstaande zomer gaan wij 3 weken naar indonesie. We eindigen met wat stranddagen op nusa lembongan. Op internet vind ik veel verschillende prijzen voor de boottocht (snelle boot). Is er iemand op dit forum die de huidige redelijke prijs weet?
Ik wilde via het hotel vast tickets vast laten zetten omdat we half september de overtocht zullen maken. Denken jullie dat dit verstandig is?

Groetjes,
Femke

spacer line  

Dag Femke,
Gewoon ter plaatse kopen, er overcapaciteit, zeker half september. Prijs mag niet meer zijn dan rond de 15 euro voor een retour. Met een beetje onderhandelen waarschijnlijk minder. Voor een retourtje naar Gili Air, wat meer dan twee keer zo ver is betaal ik altijd rond de 18 euro.

lembongan
User
spacer line

Het is 300000rp enkel van Sanur naar Lembongan en het zelfde terug je hebt verschillende er zijn er die naar mushroom varen en naar Jugut Batu het beste is te kiezen voor drop of en pick up dat betaal je bij rond de 50000rp enkel ga je met glory of Rocky kom je aan in jungut Batu ga je met marlin aankomst mushroom uren zijn ook verschillend van Sanur om 9 a 11 en 15 uur de prijzen zijn per persoon telkens half uur voordien best aanwezig zijn

Groetjes

spacer line  

Wat een prijzen, een retour voor 600.000, ongeveer 42euro. Lijkt mij erg veel als je het vergelijkt met de Gili's. Vergis je je niet met de vraagprijzen voor de argeloze tourist.

FemkeK
User
spacer line

We zitten de nacht voor we naar Nusa gaan in Candidasa, daarom dacht ik dat het lastig zou zijn om een ticket te kopen.

Het hotel vraagt 650000 rp PP. Dit wel voor een retourticket, en zonder pickup. Daar zouden we 450.000 voor bij moeten betalen.

Beter zorgen dat we er op tijd zijn en daar de tickets kopen?

totto
User
spacer line

De gepubliceerde prijs van Scoot is Ir 650.000 incl 2 x pick up en drop. Mits rond Sanur.
Rocky vind ik beter en is ook goedkoper. Je kunt er, als je geen contract met ze heb, ook wel iets vanaf krijgen als je ter plaatse boekt.

Toto Travel.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,577,763 topic views - 222,952 posts - 13,504 topics - 16,531 members - last post @ 19-10-2017 20:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

91,049,540 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com