indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

De islamitische en Nederlands-Marokkaanse vrouw herkozen tot voorzitter van de Tweede Kamer.Geheel onomstreden was haar kandidatuur vorig jaar niet. De PVV had openlijk kritiek op haar Marokkaanse achtergrond en VVD'ers klaagden anoniem over onder andere haar "Marokkaanse tongval".

Van die kritiek is niets meer over. Arib is een sterk Kamervoorzitter gebleken die de orde en rust in het debat heeft doen terugkeren. PVV'er Dion Graus noemde Arib onlangs nog "de beste Kamervoorzitter" die hij heeft meegemaakt.

Geweldig toch?

spacer line  

Ik snap dat etnisch profileren van mensen niet erg. Het gaat gewoon om een Nederlandse vrouw. We zeggen van Eva Jinek toch ook niet dat ze een Christelijk Amerikaans Tjechische Nederlander is?

elsbeth
User
spacer line

Alleen al om Arib, Aboutaleb en Marcouch zou je bijna PvdA zijn gaan stemmen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 29-03-2017 22:51 elsbeth wrote:
Alleen al om Arib, Aboutaleb en Marcouch zou je bijna PvdA zijn gaan stemmen.
Dat leverde hen dan ook 9 zetels op. Emoticon: Wink

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Weet niet of ze haar Marokaanse nationaliteit heeft verloren en dat daarom dit ANP bericht zo is geschreven.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het geeft maar weer eens aan dat je niet alle mensen over één kam moet scheren, de tweede kamer leden zijn het er over eens dat Arib een hele goede voorzitter is.
Net als Aboutaleb één van de meest kordate burgervader is die Rotterdam ooit heeft gehad.
De Marokkaanse wet zegt dat de nationaliteit opgegeven kan worden, maar in de praktijk wordt het verschrikkelijk moeilijk gemaakt.
Arib haar Marokkaanse paspoort is verlopen, maar ze heeft buiten de Nederlandse ook nog wel de Marokkaanse nationaliteit.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Kijkt....dat bedoel ik nou....waaróm kunnen deze geweldige mensen wél

aanpassen in onze samenleving??? Arib, draagt toch ook geen hoofddoek of zo'n

pinquin gewaad aan?? Dáár kunnen de marokaanse en turken of de islamieten een

voorbeeld aannemen.... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Kembang, al draagt ze een hoofddoek, nou en?

Nonnen toch ook.

Ze is een (bewezen) geweldige aanwinst voor de Nederlandse poltiek.
Ahok is geweldige aanwinst voor Jakarta in een land waar overwegend moslims wonen. Moet zijn vrouw dan aanpassen en hoofddoek dragen Kembang. Emoticon: Worship Emoticon: Stupid

spacer line  

Op 30-03-2017 03:28 schreef KotaRadja:
Weet niet of ze haar Marokaanse nationaliteit heeft verloren en dat daarom dit ANP bericht zo is geschreven.

Eva Jinek heeft ook een USA paspoort, maar toch noemt niemand haar Amerikaans Nederlands.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Als ik naar een gastland verhuist pas ik mij óók aan KR....in huis draag ik dan géén hoofddoek, maar als het gastland het vereist dat ik naar de bakker, slager of waar ik dan loopt om een hoofddoek te dragen dan DOE ik dat.....
Waarom kunnen die islamieten dan NIET hier aanpassen ????
Het enige wat ik dan hoort....wij hebben SCHIJT aan jullie wetgeving.... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Dat is dan de grote reden waarom ik een hekel aan de islamieten hebt.....
Laat we met deze discussie niet verder gaan......heb er géén zin in, is al vaker over gehad !! Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

kedirii
User
spacer line

edited by Oyibo Emoticon: Party!

ongewenste user met tig gebande nicks

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Helaas kediri, ik heb een dikke afschuw over wat islam betreft.....bbbbrrrrr Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie

De vaste forumleden wéten dat hoe ik over de islam denkt..... Emoticon: Emoticon: Emoticon: Yes!

Leest het maar terug als je de tijd ervoor hebt.... Emoticon: Bye bye

kedirii
User
spacer line

Post edited by Oyibo.
Message removed

kedirii
User
spacer line

Hier stond een posting van een last minute moslim.

Edited by Oyibo

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ha kediri,
Ben je er weer? Onder een nieuwe nick. Emoticon: Bye bye
Beter gezegd, je was er weer, goodbye Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Job,
Etinisch profileren heeft wel degelijk een functie.
Goed dat het er is.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

moet zijn vrouw dan aanpassen en hoofddoek dragen Kembang. Emoticon: Worship Emoticon: Stupid

KR, Ahok is daar geboren en is IndonesIér......is héél wat anders als hij naar Indonesië is verhuist..... Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Nooit een non gezien die anders is gekleed dan haar soortgenoten vanuit dezelfde kerk....jij wel dan ???? Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Kembang,
kendirii en kendiri en de vele andere andere nicks heb ik gearchiveerd. Die nicks liggen te fermenteren in de beerput. De enige toepasselijke plek die ik kon vinden.

Kortom Emoticon: Smile

Die geeft geen antwoord meer.....................

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Vele islamieten zijn ook geboren in Nl hoor Kembang en die hebben hoofddoekjes op. Dat is toch niet erg?

Wil alleen zeggen dat in Indonesie overwegend moslims wonen en velen willen natuurlijk dat dat anderen zich moslim gedragen zoals jij Kembang anders gezinden graag wilt zien dat ze zich aanpassen in NL.

Een "leuk" voorbeeldje: Je gaat natuurlijk niet babi panggang of sate babi meenemen naar een verjaardag van een muslim familie: zie hier mijn bijdrage voor het diner Emoticon: Stupid Emoticon: Laugh out loud

Of Kembang juist wel 😁😁😁😁

marcel70
User
spacer line

On 31-03-2017 08:46 KotaRadja wrote:
Vele islamieten zijn ook geboren in Nl hoor Kembang en die hebben hoofddoekjes op. Dat is toch niet erg?

Wil alleen zeggen dat in Indonesie overwegend moslims wonen en velen willen natuurlijk dat dat anderen zich moslim gedragen zoals jij Kembang anders gezinden graag wilt zien dat ze zich aanpassen in NL.

Een "leuk" voorbeeldje: Je gaat natuurlijk niet babi panggang of sate babi meenemen naar een verjaardag van een muslim familie: zie hier mijn bijdrage voor het diner Emoticon: Stupid Emoticon: Laugh out loud

Of Kembang juist wel 😁😁😁😁

Ik geloof als je een babi sate aan een vluchteling uit Eritrea geeft dat die misschien wel boos wordt en terug gaat, Emoticon: Confused Emoticon: Confused Oh wacht even dat gaan ze al , heb je het nieuws al gezien. Vluchteling uit eritrea gaat op vakantie in thuisland.

Nu weer terug naar topic Marokanen in Nederland in Indahnesia Emoticon: Laugh out loud

Becik ketitik olo Ketoro

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Ja, terug op dit onderwerp. Zij is de "right man (woman in dit geval) for this job", ongeacht haar afkomst of religie. Zo hoort het.

marcel70
User
spacer line

Gewoon even een vraagje, Liefhebber van Ahok?? Emoticon: Talk to the hand

Becik ketitik olo Ketoro

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 31-03-2017 09:20 marcel70 wrote:

Ik ik ik Emoticon: Yes!

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Kembang wrote ; Emoticon: Smile ...

Nooit een non gezien die anders is gekleed dan haar soortgenoten vanuit dezelfde kerk....jij wel dan.?
---------------------------------------------------------
Hier kan de lijfspreuk van Jonhan Cruyf van toepassing zijn denk ik ...... Elke nadeel heeft zijn voordeel toch Emoticon: Yes!

Fijne dag Emoticon: Shiny

Luo Ni

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Op 31-03-2017 09:20 schreef marcel70:

Zoals Arib "the right person is for the job" is Ahok, ook afkomstig uit een immigranten familie, the right man for the job 😊. Wie Indonesie een warm hart toedraagt moet wel dom zijn om niet aan fan van Ahok te zijn.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

47,969,016 topic views - 221,012 posts - 13,450 topics - 15,800 members - last post @ 27-06-2017 16:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

86,956,908 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com