indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Beste Allemaal,

Ik ben in Nederland en zoek daar netwerk beurzen of gewoon mensen voornamelijk in de IT sector die zakelijke mogelijkheden willen bespreken om in Indonesië zaken te doen.
Het zal voornamelijk om webapplicaties/native android ,iphone applicaties gaan en de marketing hiervan. Ik zoek dus mensen die hier ook interesse in hebben om uiteindelijk een samenwerking aan te gaan, want alleen is het erg lastig.

Uiteindelijk ga ik die kant weer op. Ik ken het land al 12 jaren en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet

Danny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik heb een ijzeren geheugen en bij jouw naam gingen er allerlei bellen rinkelen Dannyman, hoe betrouwbaar ben je met je netwerken als ik terug lees?
Je laat hem ergens inhangen en vervolgens was alles fout fout fout, geef eens één betrouwbare reden met jou in zee te gaan Emoticon: Confused
Hang je em bij mij ook in mijn dompet om vervolgens fout fout fout te zeggen en dat ik naar mijn muntjes kan fluiten. Emoticon: Bye bye

http://forum.indahnesia.com/to(...)n_hoop_problemen.php

bulekurus
User
spacer line

https://m.youtube.com/watch?v=3tcHzIcrdms

De vrouw in het liedje vervang je door Indonesië Emoticon: Laugh out loud

bulekurus
User
spacer line

Begrijp niet dat mensen zo naïef kunnen zijn ...
Er is maar 1 regel naar succes DO IT YOURSELF

spacer line  

On 23-03-2017 10:28 Malam wrote:
Ik heb een ijzeren geheugen en bij jouw naam gingen er allerlei bellen rinkelen Dannyman, hoe betrouwbaar ben je met je netwerken als ik terug lees?
Je laat hem ergens inhangen en vervolgens was alles fout fout fout, geef eens één betrouwbare reden met jou in zee te gaan Emoticon: Confused
Hang je em bij mij ook in mijn dompet om vervolgens fout fout fout te zeggen en dat ik naar mijn muntjes kan fluiten. Emoticon: Bye bye

spot on Malam. Dannyman heeft de schijn behoorlijk tegen..

matur suksama

salina
User
User icon of salina
spacer line

Op 23-03-2017 10:28 schreef Malam:

Allemachtig wat een verhaal weer Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Je zal maar bovenop iemand kruipen waar je totaal niks voor voelt, zelfs een rotwijf vindt en dan daar jaren aan vast zitten.... Emoticon: Confused

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Dannyman ; Ni Hao / Bonjour
Dannyman wrote :
Ik ben dus helaas getrouwd met een Indonesische.
Vanaf het begin hield ik nooit van mijn huidige (rot) vrouw.
---------------------------------------

Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen ....maar......
Ce n,est pas elle que j,accuse / Maar haar beschuldig ik niet Emoticon: Nooo

Zaijian . Emoticon: I love it Permissi

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

salina
User
User icon of salina
spacer line

Huh? Hoe kom jij aan een foto van mijn lichaam met de kop van mijn schoonmoeder erop?? Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Salina :

Ik vind je reactie enorm leuk , dat is gelukkig een fijne humor .

Ik ken je schoonmoeder nog uit de tijd dat ik in Indonesia verbleef . Emoticon: Worship

Altijd een grote mond Emoticon: Yes!

Op deze wijze keek ze altijd in mijn dompet als ik een rekening betaalde Emoticon: Clown

De rest heb ik alleen maar kunnen raden Emoticon: Confused

Fjne dag en suc6 in Yogya Emoticon: Yes!

Zaijian Emoticon: Talk to the hand

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Salina wrote

Huh? Hoe kom jij aan een foto van mijn lichaam Emoticon: Shiny
----------------------------------------------------------------

Als je een mooie man tegenkomt, met glinsterende ogen, mooie vochtige ...... en een mooi heet lichaam .....eeehhhuu......., afblijven hoor want ..... die heeft de griep Emoticon: Yes!
Permissi zaijian

Luo Ni Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,201,736 topic views - 220,390 posts - 13,400 topics - 15,619 members - last post @ 24-04-2017 15:30 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

84,527,952 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com