indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Tom0720
User
spacer line

Beste mensen, na drie jaar heerlijk wonen in bali wil ik graag weer terug naar Nederland. Nu ben ik muzikant en heb iedere vlucht dat ik mijn familie opzocht twee keer per jaar, een paar koffers/instrumenten/electronsche muziek apparatuur meegenomen naar bali - en nu heb ik een hele studio hier, die ik weer terug wil verhuizen naar nederland.

Ik sta uitgeschreven uit nederland, maar ik wil geen gelazer met de douane in Nederland over spullen die ik in Nederland heb gekocht jarenn geleden, waar ik de bonnen enzo niet meer van heb (ziet er ook allemaal tweedehands uit) - Hoe werkt dit ? Moet ik betalen voor mijn eigen spullen? Graag uw ervaring hier mee en inzicht - Zeer gewaardeerd.
Ook wat een goed bedrijf is om het spul naar nederland te shippen.

Met vr grt Tom

spacer line  

Inkoppertje, had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht, maar evengoed:
https://www.expertsinmoving.co(...)jErtICFQEo0wod3_wIrw
Neem een erkend bedrijf in de hand; zij kunnen je alles vertellen.
Note: gebruik voor persoonlijke spullen beter geen Freight forwarder (Kuehne + Nagel, DHLGF, DSV etc.)

matur suksama

Tom0720
User
spacer line

ja dank je becik becik, ik zou graag wat ERVARINGEN willen horen van mensen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

45,630,266 topic views - 220,056 posts - 13,388 topics - 15,536 members - last post @ 28-03-2017 18:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,752,402 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com