indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Marie7
User
spacer line

Je leest vanalles over de stranden van Bali. Van vuil, lelijk tot zeer druk tot het zijn de mooiste stranden ter wereld.... Ik wil mijn hotels reeds vastleggen (wil op een paar plekken verblijven) en zoek uiteraard ook een plek met een prachtig strand Aanraders? Dankjewel!!!

elsbeth
User
spacer line

Ik was begin december in Legian. In tegenstelling tot een paar jaar geleden, toen ik het eigenlijk een prima strand vond, was het nu vooral smerig. Heel veel afval. Zag er echt deprimerend uit. De drukte viel nog wel mee. Stranden in het Noorden zijn, in mijn herinnering, wat schoner, maar donker (omgeving Pemuteran). De mooiste stranden ter wereld is absolute onzin.

spacer line  

De mooiste ter wereld? -> absoluut niet in Bali.
Vind persoonlijk geen een strand in Bali echt geweldig.
Wil je surfen, snorkelen of duiken of alleen aan een "bounty" strand liggen?

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vind ook geen strand op Bali echt mooi, zeker niet de mooiste stranden ter wereld. Als we ons beperken tot Indonesia dan zijn er veel mooie stranden maar vooral in het oosten+ Maluku, Papua, Nusa tenggara en Sulawesi.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

spacer line  

Ik ben niet zo'n strandmens, maar houd wel erg van snorkelen. Strandliefhebbers vinden onder andere de volgende stranden op Bali mooi: Ulawatu, Batu Belig beach, dreamland beach, Pantai Putih, Echo beach, Padang Padang. Googel ze even, dan kun je zien of er wat voor je bij is. Op Lombok zijn bij o.a. Kuta lombok en glili air, menos en Trawagan ook aardige stranden. Verder zou ik je adviseren je vraag op de Facebook site van "vrienden voor Bali" te stellen. Daar zit meer kennis over de stranden van Bali dan op dit Forum.

spacer line  

Geheel afhankelijk van de wensen/eisen. Golven? Wat feestleven in directe nabijheid voor in de avond? Alleen rust overdag en avond? Spierwitte stranden? Alleen zand? Snorkelen?

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

Marie7
User
spacer line

Wij gaan eerst avontuurlijk op reis in noord-Sumatra om dan het laatste weekje op bali door te brengen, bij een huwelijksreis hoort ook wat ontspanning ;-)
Dus de verwachting is vooral een mooie scenery... Eventueel snorkelen....
Ik bekijk alvast de opgenoemde stranden.
Alvast bedankt voor jullie reacties! Als jullie nog ideetjes hebben hoor ik het graag!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,624,358 topic views - 222,972 posts - 13,504 topics - 16,537 members - last post @ 21-10-2017 10:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

91,113,036 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com