indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Marie7
User
spacer line

De tweede helft van juli dit jaar vertrekken we op huwelijksreis. We zijn naar het vakantiesalon geweest met als resultaat dat we graag naar Noord-Sumatra zouden gaan voor een trekking in de jungle (urang utangs - overnachten in de jungle, olifanten) en bezienswaardigheden in de ongeving. Nadien een rondreis in Bali (overnachten op drie plaatsen en daguitstappen in de omgeving). We hebben slechts maximum 16 dagen ter plaatse.

Maar...
Zelf plannen of via een reisbureau? ik heb wat schrik om veel tijd te verliezen ter plaatse door dat we alles zelf moeten uitzoeken.
Vlucht van Sumatra naar Bali... zelf boeken? problemen te verwachten?

Gewoonlijk regelen wij alles zelf maar het is voor ons de eerste keer richting Aziƫ. En stress op huwelijksreis is niet echt gewenst... Wat zouden jullie doen?

Wie weet raad? Merci!

koming
User
User icon of koming
spacer line

Wat zou ik doen? Ik zou tijdens mijn huwelijksreis niet gaan overnachten in de jungle want dat kan heel stressvol zijn en een echte relatietester, maar ik besef terdege dat dat persoonlijk is.
Ik zie mezelf wel op Bali een huwelijksreis maken. Ik heb het niet zo op Bali maar voor een huwelijksreis vind ik het wel geschikt.

16 dagen vind ik wat aan de korte kant voor een jungletocht + Bali. Ook dat is persoonlijk.

Zelf boeken? Voor Bali kun je prima zelf boeken maar juli is een volle periode. Er zijn vele Bali-aanbieders, die kunnen het ook voor je doen, alleen daar betaal je ook voor. Een jungle-trekking kun je misschien beter niet van tevoren regelen. Domestic vliegreizen kun je eenvoudig boeken op deze site ticketindonesia.info

Vuistregel: vliegreizen kun je van tevoren boeken en dat kun je prima zelf. Excursies en al het andere zou ik gewoon zelf ter plaatse doen. Hotels in juli misschien beter van tevoren boeken

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,230,731 topic views - 220,396 posts - 13,423 topics - 15,624 members - last post @ 26-04-2017 12:48 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

84,584,381 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com