De rechters die Trump ondertekende discreet negeer en een ander oordeel heeft
Deze rechters zijn niet vrij van vooroordelen.
Ze hadden zich eerst goed moeten informeren waarom die discreet door Trump werd uitgeroepen.
Te voorkomen in de toekomst dat het land net als in Europa overheerst word door moslims gezinde islam aanhangers .
Mensen die dat niet willen geloven moet met de Ramadan maar eens naar Indonesië komen dan weet je wat de islam inhoud.
het is in Indonesië ook 50 jaar er over gedaan om nu overheersend te zijn en daarin staat een kleine groepje FPI die met dreigende taal anders denkende hun mond snoeren, dan staat al die mensen die nu demonstreren zowel in Amerika als in Europa te wachten voor hun toekomst van hun kinderen en klein kinderen..
Wat ik nu schrijf had ook beter in die andere topc geplaats kunnen worden, maar omdat het ergens over gaat dat vergelijkbaar is met Nederland kan het hier ook geplaatst worden
moslims zijn bang in Nederland na de verkiezingen.....
Ik denk dat je meer kan vrezen van de moslims dan anders om.
Dat ze nu de zieligheid opzoeken is een strategie die hen moet beschermen tegen over mensen die daar niet voor gevoelig zijn.
Maar ze krijgen wel een voedingsbodem van gevoelige mensen die hen zielig vinden.
Ik zou zeggen ga eens kijken in een moslim land en ga daar onder de mensen zitten dan kan het zijn dat je schrikt van alles wat ze moeten slikken door die mafkezen als imams en leiders die zeer aanhanger zijn van superioriteit als man.
Ik zou zeggen probeer je daar de mensen eens te veranderen en verplicht ze om boerenkool met worst te eten .
Ik weet zeker dat je er zo uit gegooid word als ongenode gast.
Maar straks vreten jullie in Holland Halal vlees en laten we het over slachten het maar niet hebben.
Je zal uit Arabische landen kamelen vlees vreten en je moet het niet wagen om iets verkeerd te doen zoals vreemd gaan zal je openbare zweepslagen krijgen .
Sommigen zullen blij zijn als ze dat invoeren b.v. de vrouwen die je in de steek heb gelaten.
Open de grenzen doe net als of je in Arabië woon, wat al bijna op sommige woon gebieden in Nederland er op gaat lijken..