Heel goed uitgelegd Malam .
Pas na ervaring kom je er achter en dat is het juist kon je het maar voorkomen.
Dat is de grootste vraag en dat kunnen ze beter zelf in vullen 't word niet geaccepteerd.
Waarschuwingen heeft geen zin,
Een verlieft man; meestal een man, gaat voor zijn gevoel een vrouw beminnen of ze ziek of lichamelijk iets mankeren, ze hebben het gevoel dat ze moeten helpen.
Dat is in mijn ogen niet te veranderen, daar ze heel gevoelig maatschappelijk betrokken worden het zit in de gene die hen zo maak, denk ik.
Maar is dat ook van andere landen afkomstig is een Belg net zo of een Duitser zijn die ook sterk gevoelig voor liefde uit zieligheid betrokken.
Ik weet het niet, maar wat ik wel weet, dat ik hier veel mensen heb tegen gekomen die toch min of meer problemen hebben met een Indonesische vrouw.
En als je doorsnee Indonesiër leert kennen, dan kan je hen cultuur nooit begrijpen, want hun denk vermogen en hun omgeving is bepalend voor hun algemene ontwikkeling en die kan niet tegen op de westerse, in dit geval Nederlands intelligentie, daardoor gaat het soms niet goed samen.
Er komt bij mij iemand die nu in een scheiding procedure zit en die heeft 2 kinderen maar hij vecht voor zijn kinderen die beter af zijn bij de vader als bij de moeder.
En dat dom mens, begrijpt dat gewoon niet, alles hier is het normaal dat de vader verdwijnt en achterlatend de kinderen bij de moeder.
Zo zie je gezinnen met kinderen in armoede terecht komen.
En dat is wat de vader van die 2 kinderen niet wil.
Petje af voor hem hij voelt zich verantwoordelijk voor zijn kinderen.
En dat kan je van een vader van Indonesische afkomst niet zeggen.