indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Diem.
User
spacer line

Sinds kort ben ik op zoek naar goede datingsites waar je Indonesische vrouwen kan ontmoeten. Nu heb ik indonesiancupid ontdekt. Ik heb daar binnen een dag heel wat berichten ontvangen van vrouwen. Toen ik na het eerst gelezen bericht het volgende bericht wilde lezen, kon dat niet meer omdat ik dan mijn account moest upgraden naar een betaalde versie.

Nu zag ik dat bijna al deze vrouwen die mij een bericht hadden gestuurd een standaard account hebben. Kunnen zij dan wel gewoon berichten sturen en het allemaal lezen? Dat lijkt mij een beetje vreemd en daarom vraag ik mij af of het wel betrouwbaar is.

Iemand ervaring met deze site?

songo
User
spacer line

Geen ervaring met dergelijke websites; reeds 31 gerrouwd met Indonesische. Wat ik wel weet is dat primaire reden van dit soort websites is om veel geld te verdienen over de rug van goedgelovige mensen. Laatst nog in een Nederlandse krant berichten over de onbetrouwbaarheid van veel van deze websites. Veel mensen komen van een koude kermis thuis!

tujuan sama jalan yang lain aja

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 18-12-2016 05:59 songo wrote:
Veel mensen komen van een koude kermis thuis!

Of met een tropische verrassing die ze klauwen vol met geld kost. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb een kennis die heeft met zoŽn site kennis gemaakt met een Chinese vrouw en dat gaat fantastische goed, het hoef niet altijd negatief te zijn .
Wanneer je juist op uit ben voor een bepaald land, dat je dan uit moet kijken, of je goed zit met zo dating site ....
Kan heel verschillend zijn en het beheersen van het Engels is een vereiste als je een vrouw zoek op die sites, dan ook van beide kanten... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Op 18-12-2016 06:02 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Of met een tropische verrassing die ze klauwen vol met geld kost. Emoticon: Laugh out loud

Incluis familie met continue zieke (geld sturen) ouders, broers, zussen etcetc.

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

bulekurus
User
spacer line

Is dat nu zo moeilijk om op straat een vrouw aan te spreken, dan met u broek tot op u enkels achter een computerscherm te zitten.
Of loopt de mata hari eens binnen

Diem.
User
spacer line

Bedankt voor de reacties Emoticon: Smile
Over het algemeen klinkt het niet al te positief haha, maar zoals zieleffe al zei hoeft het echt niet altijd verkeerd af te lopen. Ik denk dat ik het een maandje ga proberen op die site.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bulekurus: Met mijn broek op de enkels achter een computer ben ik niet mee bekend. Misschien dat jij daar ervaring mee hebt?

spacer line  

Beste Diem, even een goedkope upgrade nemen , ondanks de beterweters hier leren tegenwoordig steeds meer mensen hun toekomstige partner kennen via een dating site alleen durven de meeste hier niet voor uit te komen ! Mijn eerste vrouw vond ik door een advertentie in een krant in Suriname te plaatsen, ik kreeg hierop ongeveer 700 brieven, heb intuitief de ware eruit geselecteerd en was met haar 31 jaar gelukkig getrouwd tot dat zij in 2010 kwam te overlijden, kort daarna via INDONESIANCUPID mijn huidige vrouw ontmoet en nog steeds zeer gelukkig met haar gehuwd, wel is het mooi meegenomen als je wat mensenkennis hebt en het kaf van het koren weet te scheiden, maar dat geldt ook vanuit het standpunt van de dames, er zijn ook legio kerels uit op een sexdate ! Maar wat betreft jou vraag , mijn ervaring met Indonesiancupid was dus goed, vergis je alleen niet in de cultuurverschillen, met mijn eerste vrouw heb ik 5 jaar in Suriname gewoond op een javaanse plantage (zij was javaans-surinaams) daar heb ik de cultuur opgepikt en tevens door mijn werk wereldwijd en werken met allerlei nationaliteiten heb ik geleerd mij aan hun cultuur aan te passen, want het zou zo moeten zijn dat beiden moeten geven en nemen maar in de praktijk moet je als bule altijd iet meer geven en dan bedoel ik niet op financieel vlak !! Je krijgt er echter meestal weer veel voor terug, maar als je daar niet bereid toe bent moet je er niet aan beginnen.
grtz Jan

spacer line  

PS En zowel Zieleffe als Malam kunnen dit beamen want zij kennen mijn vrouw !

spacer line  

In de middelgrote plaats in Nederland (60000 inwoners)waar wij wonen huist een vrij grote groep Indonesische dames, ik schat zo'n 50 stuks, 80 % daarvan zijn met hun bule echtgenoten in contact gekomen via dating site's als Indonesiacupid en de rest door vakantie of via via contacten. Ergo er is niets vies aan een datingsite, het feit dat je een een eenmalig/periodiek account contributie betaald dient tevens om het kaf van het koren vanaf deze kant te scheiden !

spacer line  

En ga niet alleen voor een knappe kop want die verdwijnt met de jaren, probeer het karakter te doorgronden op basis van de profielschets antwoorden van de dames in kwestie, en ga bij voorkeur voor iemand met een afgeronde middelbare schoolopleiding of hoger, zonder onderhoudsplicht voor kinderen en met een redelijke kennis van de engelse taal, ook godsdienstachtergrond is belangrijk, bij dames met een cristelijke achtergrond zijn meestal achteŕliggende zaken wat eenvoudiger te praktiseren.

spacer line  

Dit advies was trouwens gratis.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Betere advies kan je toch niet krijgen , garantie tot aan de deur.
Ik zou zeggen advies van Jan van Toor kan je met gerust hart tot je nemen want hij heeft een leuk wijfie en ja met een beetje mensen kennis kom je er wel, dus zou zeggen ga er voor
en we horen het graag van je ,wie weet dat we zelf nog eens zo iets gaan gebruiken..... Emoticon: Party!

salina
User
User icon of salina
spacer line

Ja ik ken die site. Mijn schoonzus zit erop want die wil perse een Nederlander.
Ze heeft er al 1 gehad dus ze denkt waarschijnlijk dat ze nu weer een bule moet als ze nog wat wil voelen, want de Aziaten zijn nou niet echt groot geschapen. Ik ben niet voor niks weggerend uit Nederland Emoticon: Laugh out loud

Zonder dolle he....ik weet nog dat ik met mijn ex man voor het eerst in bed lag. Ik was een laatbloeier dus rond de 20/21 geloof ik. Lepeltje lepeltje en ik met al mijn kleren aan want ik was zo preuts als een non.
Hij zonder kleren en ik had ineens pijn in mijn rug dus ik zeg
'haal die elleboog eens uit mijn rug!'
Zegt ie 'dat is mijn elleboog niet'
Nou, ik ben heel snel naar mijn moeder gereden in mijn Honda Civic en moest zowat aan de beademing.

Maar deze site is verder erg goed. Ik heb dat ooit een keer helemaal uitgeplozen omdat ik dat in Nederland wilde beginnen (echt handel) in combinatie met een tour 'take me out' en waanzinnig populair programma in Indonesie. Maar ja...daar is niks van gekomen want het is zo energievretend om dat op te zetten. Te groots.

spacer line  

Tuurlijk zijn er verhalen waar t goed gaat, maar ken substantieel meer verhalen waar t niet goed is gegaan. Tranentrekkend. Al helemaal als in een bepaald stadium er nog eigen kinderen bij zijn betrokken.

Goeie adviezen van Jan. Vooral geloofsachtergrond. Heb heel mn leven in NL niet zoveel over geloof gehoord als in Indo in een week!
Er zijn doorgaans zo verschrikkelijk veel geloofs- en cultuurverschillen dat ik gemengde stellen die al een langdurige relatie hebben echt een schouderklop moet geven.

Los van bovenvermelde verschillen, kamp je met de afstand.... en evt in Indo wonen of in NL en dito inburgeringsellende (zie ander topic).

Hoe dan ook, het gaat veel geld kosten! Heel veel. Bedoel ik niet negatief (familie onderhouden, stuur geld voor dit, stuur geld voor dat etc), maar is gewoon zo.

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

Diem.
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Jan: Bedankt voor je uitgebreide reactie, heel duidelijk allemaal!
Leuk dat je via dezelfde site je huidige vrouw hebt ontmoet, mooi om te lezen.
-----
Goed om te horen van jullie dat de site prima in elkaar zit. Ik denk dat ik morgen even mijn account ga upgraden voor een maandje. Om zoveel mogelijk problemen te voorkomen, zal ik ook alleen contact zoeken met iemand met dezelfde geloofsovertuiging, zonder kinderen en zodra er over geld wordt gesproken houdt het voor mij natuurlijk meteen op. Ik zie het meer als een ervaring. Ik heb inmiddels heel veel berichtjes ontvangen en zoals al werd gezegd moet je inderdaad eerst het kaf van het koren scheiden. Wie weet vind ik een leuk meisje waar het erg goed mee klikt, ik sta ervoor open. Het moet wel ontzettend goed voelen als ik daar serieus verder in wil gaan. Het is natuurlijk niet zomaar iets, een meisje aan de andere kant van de wereld.

Ik zal jullie op de hoogte houden met mijn bevindingen Emoticon: Smile

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

En hopelijk lukt het je en loopt het goed af! Veel succes en geluk gewenst

There's a big difference between kneeling down and bending over!

spacer line  

On 19-12-2016 03:47 salina wrote:
Ja ik ken die site. Mijn schoonzus zit erop want die wil perse een Nederlander.
Ze heeft er al 1 gehad dus ze denkt waarschijnlijk dat ze nu weer een bule moet als ze nog wat wil voelen, want de Aziaten zijn nou niet echt groot geschapen. Ik ben niet voor niks weggerend uit Nederland Emoticon: Laugh out loud

Zonder dolle he....ik weet nog dat ik met mijn ex man voor het eerst in bed lag. Ik was een laatbloeier dus rond de 20/21 geloof ik. Lepeltje lepeltje en ik met al mijn kleren aan want ik was zo preuts als een non.
Hij zonder kleren en ik had ineens pijn in mijn rug dus ik zeg
'haal die elleboog eens uit mijn rug!'
Zegt ie 'dat is mijn elleboog niet'
Nou, ik ben heel snel naar mijn moeder gereden in mijn Honda Civic en moest zowat aan de beademing.

ha ha ha , zo leest je wat leuks.

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Had je toen nog geen rugkrabbers die liggen nu vol op in de toko's ha ha hoe word een mens volwassen en groot.
Prachtig verhaal je zou er zo een bak van maken
Er was een vrouw die vor het eerst een nummertje maakte.
Ze maakte geen nummertje maar liep hard weg voor een hard ding een lepel... Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Was misschien u eerste man Uwer kellie die lepeltjes man die ze krom kon maken....ha ha Emoticon: Shiny

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Ja, vroeger preuts en nu plaatst Salina een foto van haar poes als avatar

There's a big difference between kneeling down and bending over!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 19-12-2016 09:44 Diem. wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Jan: Bedankt voor je uitgebreide reactie, heel duidelijk allemaal!
Leuk dat je via dezelfde site je huidige vrouw hebt ontmoet, mooi om te lezen.
-----
Goed om te horen van jullie dat de site prima in elkaar zit. Ik denk dat ik morgen even mijn account ga upgraden voor een maandje. Om zoveel mogelijk problemen te voorkomen, zal ik ook alleen contact zoeken met iemand met dezelfde geloofsovertuiging, zonder kinderen en zodra er over geld wordt gesproken houdt het voor mij natuurlijk meteen op. Ik zie het meer als een ervaring. Ik heb inmiddels heel veel berichtjes ontvangen en zoals al werd gezegd moet je inderdaad eerst het kaf van het koren scheiden. Wie weet vind ik een leuk meisje waar het erg goed mee klikt, ik sta ervoor open. Het moet wel ontzettend goed voelen als ik daar serieus verder in wil gaan. Het is natuurlijk niet zomaar iets, een meisje aan de andere kant van de wereld.

Ik zal jullie op de hoogte houden met mijn bevindingen Emoticon: Smile

Wel ja joh hoe meer gemengd en Indonesies .
Hoe meer we een nieuw partij kunnen oprichten zowel als in Nederland .
Kunnen we misschien meer invloed krijgen. (mimpi) droom Emoticon: Party! Emoticon: Party!

spacer line  

On 19-12-2016 05:07 jakarta-snacks wrote:

Los van bovenvermelde verschillen, kamp je met de afstand.... en evt in Indo wonen of in NL en dito inburgeringsellende (zie ander topic).

Hoe dan ook, het gaat veel geld kosten! Heel veel. Bedoel ik niet negatief (familie onderhouden, stuur geld voor dit, stuur geld voor dat etc), maar is gewoon zo.

Het lijkt wel of veel van die bule's alleen maar relatie hebben/getrouwd zijn met arme , domme Indonesische partners die ook inhalig zijn .

bisa dicek of makemyday .

bulekurus
User
spacer line

Maarja veel mannen zijn ook op zoek naar een Indonesische babu , die alleen maar makan kan zeggen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Babu van een jaar of 30 of zo, ja ze mogen mijn kont wel wassen Emoticon: Party!
Maar eten is er vol op in de toko's

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Blijven hopen Ziel, alles is hier mogelijk, Maruf van de MUI was al ruim de 72 gepasseerd, hij mankeert alles wat op het bordje van het ziekenhuis staat behalve spreekuur, bij ieder openbaar optreden moeten ze hem eerst opwarmen in de magnetron, maar hij trouwde 2 jaar terug wel met een pop van 28 Emoticon: Yummie!
Echte liefde Emoticon: Yes!
Ik stelde mijn jonkvrouw voor haar in te ruilen voor 2 van 37, toen pakte ze in alle rust een eethoekstoel, klom er op en gaf me een paar lellen, dat kwam bij mij over dat ze het er niet mee eens was, dus ik heb het idee maar laten varen. Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,974,355 topic views - 222,224 posts - 13,488 topics - 16,255 members - last post @ 23-09-2017 16:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,077,626 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com